• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εντυπωσιακό το μπροστινό μέρος. Το μπλε λογότυπο αποκαλύπτει την υβριδική φύση του μοντέλου.

Στιβαρό πλαίσιο, πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι και απολαυστικό στο δρόμο είναι το νέο Toyota C-HR HSD.

Στον τομέα των επιδόσεων τα 122 άλογα δεν εξασφαλίζουν κορυφαίες επιδόσεις, όπως συμβαίνει με το 1,2 turbo, ωστόσο ο οδηγός θα κινηθεί χωρίς κάποιο πρόβλημα εάν αποφασίσει να ανεβάσει ρυθμό.

Δοκιμή: Toyota C-HR 1,8 HSD με 122 PS

Διαβάστηκε από 142178 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/12/2017

Η υβριδική έκδοση του νέου Toyota CH-R δείχνει πως το diesel δεν είναι πλέον must, καθώς πίσω από το τιμόνι αυτού του μικρομεσαίου SUV μπορείς να κινηθείς εκτός από οικολογικά, και πολύ οικονομικά. Είναι τυχαίο, άλλωστε, που η Toyota δεν το διαθέτει καν ως diesel; Ας το δούμε πιο αναλυτικά…

 
What is new
- 1,8 λτ. υβριδικό με 122 άλογα
- Καίει 4,8 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει από 24.870 ευρώ
 
Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας να το λέμε, το μέλλον των μικρού κυβισμού πετρελαιοκινητήρων είναι δυσοίωνο. Και αυτό γιατί εκπέμπουν NOx τα οποία για να εξουδετερωθούν θα πρέπει οι κατασκευαστές να ξοδέψουν πολλά λεφτά, τα οποία δεν το θέλουν! Αντιθέτως προτιμούν να επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες, βλ. ηλεκτρικά και υβριδικά (plug-in ή όχι), τα οποία αποτελούν σε κάποιο βαθμό το προπομπό τους και τη λύση. Τόσο για να πιαστούν τα νέα όρια ρύπων Euro7 που θα ισχύσουν σε δύο περίπου χρόνια, όσο και να ανταποκριθούν στις νέες μετρήσεις κατανάλωσης, οι οποίες δεν θα είναι εργοστασιακές, αλλά… αληθινές, σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Φυσικά, όλα τα παραπάνω δεν τα βγάλαμε από το κεφάλι μας, αλλά οδηγηθήκαμε «διαβάζοντας» τα δεδομένα, τις δηλώσεις και τις κινήσεις των ίδιων των κατασκευαστών. 
 
Μία από τις τρανταχτές περιπτώσεις που έχουμε αναφέρει, είναι πως ο κολοσσός Toyota, δεν θα προσφέρει καν κάποια πετρελαιοκίνητη έκδοση για ένα νέο και πολύ σημαντικό μοντέλο για αυτήν, το νέο C-HR το οποίο και δοκιμάζουμε. Κάτι ξέρει; Σε κάθε περίπτωση παρακάτω το δοκιμάζουμε αναλυτικά, και γιατί όχι, έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού μας αντίστοιχες, πετρελαιοκίνητες προτάσεις της κατηγορίας. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. 
 
Αιχμαλωτίζει το βλέμμα
Δεν είναι μια από τα ίδια ρε παιδί μου! Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που μας ήρθε στο νου βλέποντας από μακριά κιόλας το νέο C-HR. Σε μια περίοδο που οι περισσότεροι κατασκευαστές ακολουθούν την πεπατημένη, η Toyota τόλμησε με ένα σχέδιο που ξεχωρίζει, και για αυτό οφείλουμε ένα μπράβο σε αυτή. Όπως φαίνεται και στις εικόνες, βασικό χαρακτηριστικό του C-HR είναι η κουπέ αισθητική του, η οποία πλάθεται με την έντονα κεκλιμένη οροφή, τα μικρά πίσω παράθυρα και τις κρυμμένες πίσω χειρολαβές. Παράλληλα, το εμπρός μέρος με τα λεπτά φανάρια, τη μάσκα και τις τεράστιες εισαγωγές στις άκρες του προφυλακτήρα είναι έτοιμο να σου χιμήξει, ενώ τα φουσκώματα στους θόλους των τροχών και οι έντονες γραμμές χαμηλά υποδηλώνουν ρώμη και θάρρος. Όσο για το πίσω μέρος; Κουπέ, φουτουριστικό, λεπτεπίλεπτο, άγριο… Το Toyota C-HR –υποκειμενικά- μας αρέσει πολύ και δεν το κρύβουμε, γνωρίζοντας, βέβαια, πως θα υπάρξουν κάποιοι που θα το… μισήσουν. Συμβαίνει συχνά σε τέτοιες περιπτώσεις να μην υπάρχει μέση οδός.
 
Από 24.870 ευρώ
Η τιμή του υβριδικού Toyota C-HR ξεκινά από τα 24.870 ευρώ και κρίνεται αρκετά καλή για το συνολικό πακέτο που παίρνεις στην αρχική έκδοση C-ENTER, μιας και διαθέτει παραπάνω από τα βασικά. Η επόμενη, η C-ULT, έχει περισσότερα στιλιστικά κυρίως στοιχεία, ωστόσο είναι και αρκετά ακριβότερη εξαιτίας της φορολογίας. Συγκεκριμένα κοστίζει 3.585 ευρώ επιπλέον που σημαίνει πως το σκαλοπάτι είναι μεγάλο και θα πρέπει να το θέλεις αρκετά. Εμείς, πάντως, θα παίρναμε την C-ENTER.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

TOYOTA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • Μιχάλης

    Εξαιρετική σχεδίαση, πολύ καλή κατασκευή, στιβαρό πάτημα. Δυστυχώς, όλα αυτά ακυρώνονται από την περιορισμένη γκάμα ασθενικών κινητήρων. Αψυχολόγητη επιλογή!

      11
  • Kostas

    Το εχω οδηγησει και δεν παει βημα!!! Και εκτος του οτι δεν παει βημα στον δρομο δεν στο ανταποδιδει η καταναλωση οταν στον αυτοκινητηδρομο εχεις 7-8λτ. καταναλωση. Επισης οι πισω επιβατες δεν περνανε καλα τοσο κλειστοφοβικα που ειναι! Κατα τ'αλλα ωραιος σχεδιασμος και ποιοτικα υλικα μεσα και εξω αλλα ρε γαμωτο TOYOTA φτανει πια με αυτους τους κινητηρες για τα παππουδια...

      9
  • νικος

    θα συμφωνησω με τους προλαλησαντες αν και τογοτακιας απ το 1990 περαν του τουρμπο 1.2 τοσο στο γιαρις 1.5 οσο και σ αυτο οι κινητηρες ειναι αναιμικοι, απαραδεκτο. συγκρινεται ο ντιζελ εστω και 1.4 μ αυτα τα αργοκινητα οχηματα απαραδεκτο.

      5
  • Jordan

    Ναι kostas μπορω να στο πω με σιγουρια πως ποτε δεν εχω δει σε αυτοκινητοδρομο πανω απο 5.7 καταναλωση κ οδηγωντας με 130 μιλαω παντα ανωτερη ταχυτητα σταθερα.οσο για την πολη μεχρι 4 θα δεις καταναλωση κ αυτο αν δεν εχει μποτιλιαρισμα αλλιως πεφτει κ 3 με ανεση

      4
  • jordan

    kostas?7-8 καταναλωση που ειδες?μαλλον δεν το εχεις στην κατοχή σου γιαυτο....εγω που το εχω φορτωμενο με 4 ατομα ηγια αθηνα θεσσαλονικη στο κατεβασμα μου εκαψε 5.7 κ στο ανεβασμα παλι φορτωμενο μου εκαψε 5.4 οποτε δεν αληθευει αυτό που εγραψες...

      4
  • VasilisDim

    Το εχω στην κατοχή μου στην εκδοση c-enter οπου βρηκα εξαιρετική την τιμη του σε σχεση με τον ανταγωνισμό,τα ομοια κατηγορίας μοντέλα diesel με αυτοματο κ τα ιδια συστηματα ασφαλειας φτανανε 28.500++,μονο το fiat 500x ηταν οικονομικοτερο,σε θεμα κατανάλωσης εντος πολης κυμαίνεται απο 4.5-4.8 και εκτος πολης απο 5.2 εως 5.8.Οι επιδοσεις του ειναι αρκετα ικανοποιητικες με πολυ ροπη που πραγματικα δεν περιμενα οτι παρεχει ο κινητήρας hybrid ακομα κ σε ταχυτητες ανω των 130χλμ.Οντως οι πισω χωροι ειναι μικροτεροι από ενα quashqai αλλα καλυτερα απο ενα mokka και 500x,το πορτ παγκαζ είναι πληρως ικανοποιητικο για οικογενεια εως δυο παιδια εκτός αν θελεις να παρεις μαζι την πισινα των παιδιών φουσκωμενη μαζι με τις βαλιτσες.

      3
  • Simple

    akomh den kukloforhse kai to anakaloun epeidh to paxos tou rezerbouar einai mikrotero ap to problepomeno me apotelesma na mporei na kanei rwgmh, diaroh kausimou fwtia ktlp... Ta exw ksanapei egw. Made in Turkey, ti perimenete?

      3
  • Kostas

    @jordan. Καλησπερα! Οχι στην κατοχη μου δεν το εχω αλλα το εχω κανει Test Drive. Οσο για την καταναλωση δεν το εβγαλα απο το μυαλο μου αλλα το λεει η δοκιμη, και μπορεις να μας πεις και εσυ που το εχεις αν οντως αληθευει ή οχι. Πιο συγκεκριμενα- "Από την άλλη βέβαια, στον αυτοκινητόδρομο οι απαιτήσεις καυσίμου είναι μεγαλύτερες (γύρω στα 7-8 λτ./100 χλμ.)."

      3
  • Vac

    Έντάξει είναι πρωτότυπο στον σχεδιασμό του. Από εκεί και πέρα απευθύνεται σε εργένηδες και ίσως σε νεα ζευγάρια που θα θυσιάσουν χώρους και πρακτικότητα στο βωμό του lifestyle.

      2

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός