• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εντυπωσιακό το μπροστινό μέρος. Το μπλε λογότυπο αποκαλύπτει την υβριδική φύση του μοντέλου.

Στιβαρό πλαίσιο, πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι και απολαυστικό στο δρόμο είναι το νέο Toyota C-HR HSD.

Στον τομέα των επιδόσεων τα 122 άλογα δεν εξασφαλίζουν κορυφαίες επιδόσεις, όπως συμβαίνει με το 1,2 turbo, ωστόσο ο οδηγός θα κινηθεί χωρίς κάποιο πρόβλημα εάν αποφασίσει να ανεβάσει ρυθμό.

Δοκιμή: Toyota C-HR 1,8 HSD με 122 PS

Διαβάστηκε από 62437 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/7/2017

Η υβριδική έκδοση του νέου Toyota CH-R δείχνει πως το diesel δεν είναι πλέον must, καθώς πίσω από το τιμόνι αυτού του μικρομεσαίου SUV μπορείς να κινηθείς εκτός από οικολογικά, και πολύ οικονομικά. Είναι τυχαίο, άλλωστε, που η Toyota δεν το διαθέτει καν ως diesel; Ας το δούμε πιο αναλυτικά…

 
What is new
- 1,8 λτ. υβριδικό με 122 άλογα
- Καίει 4,8 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει από 24.870 ευρώ
 
Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας να το λέμε, το μέλλον των μικρού κυβισμού πετρελαιοκινητήρων είναι δυσοίωνο. Και αυτό γιατί εκπέμπουν NOx τα οποία για να εξουδετερωθούν θα πρέπει οι κατασκευαστές να ξοδέψουν πολλά λεφτά, τα οποία δεν το θέλουν! Αντιθέτως προτιμούν να επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες, βλ. ηλεκτρικά και υβριδικά (plug-in ή όχι), τα οποία αποτελούν σε κάποιο βαθμό το προπομπό τους και τη λύση. Τόσο για να πιαστούν τα νέα όρια ρύπων Euro7 που θα ισχύσουν σε δύο περίπου χρόνια, όσο και να ανταποκριθούν στις νέες μετρήσεις κατανάλωσης, οι οποίες δεν θα είναι εργοστασιακές, αλλά… αληθινές, σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Φυσικά, όλα τα παραπάνω δεν τα βγάλαμε από το κεφάλι μας, αλλά οδηγηθήκαμε «διαβάζοντας» τα δεδομένα, τις δηλώσεις και τις κινήσεις των ίδιων των κατασκευαστών. 
 
Μία από τις τρανταχτές περιπτώσεις που έχουμε αναφέρει, είναι πως ο κολοσσός Toyota, δεν θα προσφέρει καν κάποια πετρελαιοκίνητη έκδοση για ένα νέο και πολύ σημαντικό μοντέλο για αυτήν, το νέο C-HR το οποίο και δοκιμάζουμε. Κάτι ξέρει; Σε κάθε περίπτωση παρακάτω το δοκιμάζουμε αναλυτικά, και γιατί όχι, έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού μας αντίστοιχες, πετρελαιοκίνητες προτάσεις της κατηγορίας. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. 
 
Αιχμαλωτίζει το βλέμμα
Δεν είναι μια από τα ίδια ρε παιδί μου! Αυτό είναι το πρώτο πράγμα που μας ήρθε στο νου βλέποντας από μακριά κιόλας το νέο C-HR. Σε μια περίοδο που οι περισσότεροι κατασκευαστές ακολουθούν την πεπατημένη, η Toyota τόλμησε με ένα σχέδιο που ξεχωρίζει, και για αυτό οφείλουμε ένα μπράβο σε αυτή. Όπως φαίνεται και στις εικόνες, βασικό χαρακτηριστικό του C-HR είναι η κουπέ αισθητική του, η οποία πλάθεται με την έντονα κεκλιμένη οροφή, τα μικρά πίσω παράθυρα και τις κρυμμένες πίσω χειρολαβές. Παράλληλα, το εμπρός μέρος με τα λεπτά φανάρια, τη μάσκα και τις τεράστιες εισαγωγές στις άκρες του προφυλακτήρα είναι έτοιμο να σου χιμήξει, ενώ τα φουσκώματα στους θόλους των τροχών και οι έντονες γραμμές χαμηλά υποδηλώνουν ρώμη και θάρρος. Όσο για το πίσω μέρος; Κουπέ, φουτουριστικό, λεπτεπίλεπτο, άγριο… Το Toyota C-HR –υποκειμενικά- μας αρέσει πολύ και δεν το κρύβουμε, γνωρίζοντας, βέβαια, πως θα υπάρξουν κάποιοι που θα το… μισήσουν. Συμβαίνει συχνά σε τέτοιες περιπτώσεις να μην υπάρχει μέση οδός.
 
Από 24.870 ευρώ
Η τιμή του υβριδικού Toyota C-HR ξεκινά από τα 24.870 ευρώ και κρίνεται αρκετά καλή για το συνολικό πακέτο που παίρνεις στην αρχική έκδοση C-ENTER, μιας και διαθέτει παραπάνω από τα βασικά. Η επόμενη, η C-ULT, έχει περισσότερα στιλιστικά κυρίως στοιχεία, ωστόσο είναι και αρκετά ακριβότερη εξαιτίας της φορολογίας. Συγκεκριμένα κοστίζει 3.585 ευρώ επιπλέον που σημαίνει πως το σκαλοπάτι είναι μεγάλο και θα πρέπει να το θέλεις αρκετά. Εμείς, πάντως, θα παίρναμε την C-ENTER.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Iordanis

    το yaris θα βγαίνει με diesel ακόμα κ φέτος. από του χρόνου χαιρετηστε. παρήγγειλα το chr στην chic έκδοση ακόμα δεν το πήρα αλλά απο 2 test drive που έκανα έμεινα έκπληκτος από την ποιότητα κατασκευής του κ την ηχομόνωση. όσο για την κατανάλωση εγώ το ψιλοεσκισα μπορώ να πω κ έδειξε 4.6 τώρα αν είχαν πειραγμένο υπολογιστή ταξιδιού δεν ξέρω. θα σας πω όταν το πάρω στα χέρια μου.

      18
  • jimeta

    Η ΤΟΥΟΤΑ θα κάνει λάθος αν δεν του βάλει diesel κινητήρα,και αυτό θα φανεί στις πωλήσεις και στην ζήτηση ειδικά Ευρώπης και όχι δώ που δεν έχουμε πλέον σώβρακο να φορέσουμε.

      11
  • Μάνος

    Ξεχωριστό, σπορ, όμορφο, μοντέρνο και δυναμικό είναι το νέο C-HR, ξεφεύγει από τα σχεδιαστικά πρότυπα του ανταγωνισμού των crossover. Προσωπικά θα το έπαιρνα μ' αρέσει πολύ!

      9
  • Tasos

    Είχα πάει να το δω στην αντιπροσωπία και ρώτησα τον πωλητή αν θα έρθει σε ντίζελ και μου απάντησε με τπτα κατι ξέρει η Toyota συνεχίζει. Ναι σωστά του λέω αλλά το καινούργιο yaris το έχει και με ντίζελ κινητήρα,ε αυτό μου απάντησε είναι το Best seller. Πήγα να του πω καλες οι μα....ειες που μου λες αλλά με τα best seller δεν πςιραματιζομαστε.

      8
  • Πειραιωτης

    Πανεμορφο κυριολεκτικα απο κοντα που το εχω δει σε κερδιζει με την παρουσια του,εξακολουθω ομως να πιστευω πως ειναι ιδανικο το 1,2αρι τουρμπο για τον μεσο ελληνα με απολυτα ικανοποιητικες επιδοσεις για μεσα αλλα και εξω απο την πολη και φυσιολογικη τιμη οπως και επιπεδο εξοπλισμου.

      6
  • Χρήστος S

    Ασθενικοι (και όχι ιδιαίτερα οικονομικοί), κινητήρες, μικρό πορτ-μπαγκάζ....κρίμα! Στα λεφτά αυτά, υπάρχουν σίγουρα πολύ πιο ολοκληρωμένες επιλογές, ειδικά αν είσαι οικογενειάρχης.

      1
  • Stavros

    Καλά εκεί στην Toyota δεν μπορούσανε να βάλουνε εφεδρικό τροχό; Με μεγαλούτσικη τρύπα το κιτ αποκατάστασης δε κάνει τίποτα.

      1