• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στιβαρό πλαίσιο, πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι και απολαυστικό στο δρόμο είναι το νέο Toyota C-HR HSD.

Στο δρόμο: Το υβριδικό μπορεί να είναι και σπορ!

Διαβάστηκε από 235771 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/11/2018
 

Μετά το Prius, το C-HR είναι το δεύτερο μοντέλο της Toyota που βασίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα της και στην πράξη φαίνεται πως αυτή έχει συμβάλλει σημαντικά στο να δώσει ένα σπορτίφ προφίλ στο ιαπωνικό μοντέλο. Αν δηλαδή έχετε την εικόνα πως τα Toyota είναι ουδέτερα και ανιαρά, αυτό το μοντέλο θα σας αλλάξει αμέσως την άποψη. Αρχικά, διαθέτει πολύ καλή θέση οδήγησης, έχοντας καλή ορατότητα προς τα εμπρός και ταυτόχρονα δίνοντας κουπέ αίσθηση.
 
Έπειτα, προστίθεται η καλή ποιότητα κύλισης –μάλιστα όταν κινείσαι ηλεκτρικά ακούς ένα πολύ μικρό βουητό από τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ όταν ανεβάσεις ρυθμούς ικανοποιείσαι από το άκαμπτο πλαίσιο και το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι σε βαθμό που να αισθάνεσαι πως τα 122 άλογα είναι πολύ λίγα… Το C-HR δείχνει πως μπορεί πολλά περισσότερα. Αναφορικά με την ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά-διπλά ψαλίδια πίσω) αυτή αποσβένει καλά τις ανωμαλίες του δρόμου, όντας λίγο σφικτή, χωρίς να αφήνει στο αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις, ωστόσο δείχνει να αντιδρά λίγο ξερά στις εγκάρσιες ανωμαλίες και ειδικότερα κατά τη φάση του φρεναρίσματος. Σε κάθε περίπτωση, το υβριδικό C-HR μπορεί να είναι πολύ απολαυστικό στο δρόμο, παρότι υβριδικό!

Tεχνολογία: Στο πνεύμα της εποχής
Η νέα πλατφόρμα είναι, σύμφωνα με την Toyota, 65% πιο άκαμπτη και ελαφρύτερη από αυτή που χρησιμοποιεί το Auris σήμερα. Παράλληλα, έδωσε τη δυνατότητα για χαμηλότερη τοποθέτηση πολλών μηχανικών μερών στο χώρο του κινητήρα με αποτέλεσμα το συνολικό χαμηλό κέντρο βάρους. Η πίσω ανάρτηση είναι νέα με διπλά ψαλίδια, η μπροστινή με κλασικά γόνατα ΜακΦέρσον, ενώ όλοι οι σύνδεσμοι των διατάξεων είναι μεταλλικοί. Το C-HR εξοπλίζεται με το τελευταίας γενιάς πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφαλείας Toyota Safety Sense. Σε αυτό περιλαμβάνεται ενεργό cruise control σε όλο το εύρος ταχυτήτων με δυνατότητα πλήρους ακινητοποίησης, Σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, αυτόματη λειτουργία προβολέων, Σύστημα αναγνώρισης και αποφυγής πεζών και Σύστημα αναγνώρισης σημάτων. Επίσης προσφέρεται,  σύστημα Park Assist, σύστημα Έξυπνης Εισόδου και Rear Cross Traffic Alert.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 9 σχόλια

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

Η πρώτη εικόνα του νέου Honda Jazz

Η κίνηση στους δρόμους

Η πρώτη BMW Σειρά 2 Gran Coupe έφτασε

Δύο συνομήλικες «κυρίες» για τη SEMA

Στην τελική ευθεία το Polestar 2

Σφοδρό ατύχημα στo NASCAR

Στα σκαριά το ηλεκτρικό Renault Twingo

Τρία ηλεκτρικά έως το 2021 από Toyota και Lexus

Νέο teaser για το ηλεκτρικό Mazda (+vid)

Top Φθινοπωρινοί προορισμοί - Βυτίνα!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »