Ο υβριδικός κινητήρας των 184 ίππων είναι απροβλημάτιστος και δοκιμασμένος
(30/9/2025)
Το Lexus UX είναι ο εκπρόσωπος της premium ιαπωνικής μάρκας στην κατηγορία των οικογενειακών SUV, και έκανε το ντεμπούτο του στα τέλη του 2018. Δεδομένου ότι έχουν περάσει 7 χρόνια από το λανσάρισμα του Lexus UX, τα μοντέλα έχουν ξεκινήσει και γίνονται πιο προσιτά ως μεταχειρισμένα. Θέλοντας να δούμε πόσο καλή επιλογή αποτελεί για αγορά από «δεύτερο χέρι», δοκιμάζουμε ένα μεταχειρισμένο Lexus UX 250h και αναλύουμε πώς τα πηγαίνει στους τομείς ζημιών και φθορών.
Ώθηση στο όχημα που έχουμε στη διάθεσή μας δίνει το υβριδικό κινητήριο σύνολο συνολικής απόδοσης 184 ίππων. Αυτό αποτελείται από τον δίλιτρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα με ισχύ 152 άλογα και από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 109 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός CVT κιβωτίου ταχυτήτων. Οδηγώντας το μεταχειρισμένο Lexus UX 250h παρατηρούμε πως το θερμικό μοτέρ συνεργάζεται αρμονικά με το ηλεκτρικό, με την εναλλαγή μεταξύ των δύο να είναι ανεπαίσθητη. Η ανάρτηση απορροφά σωστά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και παράλληλα κρατά τις κλίσεις περιορισμένες, χωρίς να δημιουργεί τάσεις πλεύσης. Κατά τη δοκιμή μας, πετύχαμε μέση κατανάλωση 5,5 λτ/100 χλμ.
Το συγκεκριμένο υβριδικό σύνολο, με κωδικό M20A-FXS έχει χρησιμοποιηθεί σε μια πληθώρα υβριδικών μοντέλων της Toyota και της Lexus, όπως η Corolla, το C-HR, η Corolla Cross και το Prius. Ως εκ τούτου, η αξιοπιστία του έχει δοκιμαστεί, κάτι που επιβεβαιώνεται και από αναφορές συνεργείων, οι οποίες δεν κάνουν λόγο για σοβαρές βλάβες.