Δοκιμή μεταχειρισμένου: Nissan Juke 1,5 λτ. diesel με 110 PS
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Nissan Juke 1,5 λτ. diesel με 110 PS

10.612 Επισκέψεις στο άρθρο (12/12/2021)

To Νissan Juke πρώτης γενιάς έκανε εντύπωση στο ελληνικό κοινό λόγω της εκκεντρικής σχεδίασής του, ωστόσο είχε στην φαρέτρα του μια σειρά από όπλα που το έκαναν ιδιαίτερα θελκτικό σε κάθε αγοραστή. Πόσο καλό ήταν τελικά;

Πόσο καλό ήταν το Nissan Juke 1,5 λτ. diesel με τα 110 άλογα; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

To Nissan Juke παρουσιάστηκε το 2010 και αμέσως ανακάτεψε την τράπουλα, αφού ήταν ένα από τα πρώτα compact crossover μοντέλα πόλης. Δυνατά του σημεία ήταν αναμφίβολα η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, οι μικρές εξωτερικές διαστάσεις και η ευχάριστη οδική συμπεριφορά, ωστόσο highlight ήταν η εκκεντρική του σχεδίαση. Πάμε να δούμε τα δυνατά του σημεία στην έκδοση με τον 1.500άρη diesel κινητήρα των 110 ίππων.

Σχεδίαση: Το εκκεντρικότερο μικρό SUV

Το Juke, από την πρώτη στιγμή που λανσαρίστηκε, ξεχώρισε για την σχεδίασή του, η οποία δημιουργούσε εκ διαμέτρου αντίθετα συναισθήματα σε όποιον το κοιτούσε. Με λίγα λόγια, το Juke είτε σου άρεσε σε τέτοιο βαθμό που θα ήθελες να το αποκτήσεις εδώ και τώρα, είτε όχι. Τα φωτιστικά του σώματα ήταν τοποθετημένα σχεδόν πάνω από τους θόλους των τροχών, η μάσκα έχει έντονο σχήμα V, ενώ τα χερούλια της πίσω πόρτας είναι κρυμμένα.

Εσωτερικό: Καλή συναρμογή, εργονομικό και με 354 λίτρα χώρο αποσκευών

Τις εντυπώσεις στο εσωτερικό κλέβει το κεντρικό τούνελ που θυμίζει ντεπόζιτο μοτοσικλέτας, όπως και οι ενδείξεις για τον αυτόματο κλιματισμό στην κεντρική κονσόλα οι οποίες εναλλάσσονται με αυτές του Nissan Dynamic Control System. Τα υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί στην καμπίνα ήταν πολύ καλής ποιότητας, όπως και η συναρμογή, στην οποία δύσκολα θα βρείτε ψεγάδι. Εργονομικό είναι επίσης τόσο το ηχοσύστημα, όσο και το Nissan Dynamic Control System, ενώ από πλευράς αποθηκευτικών λύσεων, οδηγός και συνοδηγός θα βρούνε αρκετές θήκες. Όσον αφορά στους χώρους, το Juke έχει σχετικά καλά επίπεδα για 4 επιβάτες, με το χώρο αποσκευών για το ανανεωμένο μοντέλο να φτάνει τα 354 λίτρα, νούμερο καλό για την κατηγορία του.

Κινητήρας: Αποδοτικός και σούπερ οικονομικός ο 1,5 λτ. diesel

Η ισχύς του 1.500άρη diesel κινητήρα φτάνει τους 110 ίππους στις 4.000 σ.α.λ.και 260 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ.., χαρακτηριστικό που βοηθάει κατά πολύ στην κατανάλωση καυσίμου, μιας και ο οδηγός δεν χρειάζεται να πιέζει τον κινητήρα για να αποδίδει. Το κιβώτιο έχεις μακριά κλιμάκωση που μειώνει την κατανάλωση αλλά και τα επίπεδα θορύβου ιδίως στο ταξίδι.
Η επίσημη μέση κατανάλωση είναι 4,0 λτ./100 χλμ., τιμή που δεν αποκλίνει πολύ από την πραγματικότητα, αφού στην πράξη, ο οδηγός θα δει στο trip computer 5,5 λτ./100 σε κανονικές συνθήκες οδήγησης. Στον αυτοκινητόδρομο, η κατανάλωση μπορεί να αγγίξει ακόμα και τα 4,5λτ./ 100χλμ. Αξίζει να τονίσουμε πως η λειτουργία του Start & Stop είναι πολύ καλή. Συνέχεια του άρθρου >>>
FORD E-TRANSIT
NISSAN