Δοκιμή: VW T-Roc Cabriolet με 150 PS
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: VW T-Roc Cabriolet με 150 PS

8.933 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2022)

Διαφέρει από τα cabrio που έχεις χαζέψει στους δρόμους. Παίζει... μπάλα μόνο του γιατί δεν υπάρχει παρόμοιος ανταγωνιστής. Το VW T-Roc Cabriolet είναι «μία κατηγορία μόνο του», ένα μοντέλο που στην ανανεωμένη του εκδοχή έρχεται πιο μοντέρνο σχεδιαστικά, έχοντας πάντα στο επίκεντρο μία ανεξάντλητη αίσθηση ελευθερίας.

Το μόνο κάμπριο SUV της αγοράς!

Κακά τα ψέματα. Ο ήλιος είναι βασικό εθνικό «εξαγώγιμο» προϊόν που τουρίστες ανά τον κόσμο έρχονται να το απολαύσουν ιδίοις όμμασι. Αρκεί να έχεις βάλει αντηλιακό και να φοράς γυαλιά. Είτε κάνεις ηλιοθεραπεία σε κάποια παραλία, είτε επιστρέφεις οδικώς σπίτι από το μπάνιο με τις απογευματινές ακτίνες να σε «κυνηγούν» από την ανοιχτή οροφή. Κάνατε εικόνα μία βόλτα με το ανανεωμένο T-Roc Cabriolet; Για εμάς που το πήραμε στα χέρια μας είναι κατάτι πιο εύκολο, αρκετά δε πιο εντυπωσιακό το συναίσθημα. Διότι δεν οδηγείς κάθε μέρα ένα μικρό crossover με ανοιχτή οροφή. Για να είμαστε ακριβείς, το VW T-Roc Cabriolet είναι μοναδικό στην κατηγορία του, για αυτό και μαζεύει όλο το sex-appeal που ψάχνει κάποιος μακριά από τα κλασικά χαμηλά cabrio.
 
Με το ξεχωριστό αυτό SUV-Cabriolet η γερμανική μάρκα μένει πιστή στην παράδοση κατασκευής μοντέλων με... θέα στον ουρανό. Θυμίζουμε πως μέχρι το 2019 κυκλοφορούσε το VW Golf Cabrio, ενώ το 2016 σταμάτησε η παραγωγή του θρυλικού cabrio VW Beetle. Στο σήμερα, λοιπόν, η ανανέωση του T-Roc με τις δύο πόρτες και την υφασμάτινη οροφή φέρνει μία σχεδιαστική φρεσκάδα με έναν και μόνο στόχο: να σε πείσει ότι και ένα crossover cabrio έχει... ψυχή.


Σίγουρα το να οδηγείς ένα κάμπριο προσφέρει μια δόση ελευθερίας!

Σίγουρα το να οδηγείς ένα κάμπριο προσφέρει μια δόση ελευθερίας!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εξοπλισμός: Πληρέστατο από 36.900 ευρώ

Το Volkswagen T-Roc Cabriolet λανσάρεται σε δύο εκδόσεις χωρητικότητας κινητήρα στα 110 (1,0 λίτρου) και στα 150 άλογα (1,5 λίτρου). Το «βασικό» μοτέρ ξεκινά από τα 32.400 ευρώ, ενώ η ισχυρότερη επιλογή που είχαμε στην διάθεσή μας έχει αρχική τιμή τα 36.900 ευρώ και συνδυάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων. Το κόστος φαντάζει αρκετά «τσιμπημένο», ωστόσο δεν υπάρχει καμία έκπτωση ως προς τις εξοπλιστικές παροχές σε άνεση, ευκολία και ασφάλεια. Το cabrio crossover προσφέρεται με όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης IQ.Drive (Lane Assist, σύστημα Front Assist με υποβοήθηση έκτακτης πέδησης και λειτουργία αναγνώρισης πεζών, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, adaptive cruise control μεταξύ άλλων), ενώ προαιρετικά μπορεί να επιλέξει κανείς το Pre Crash, ένα σύστημα προληπτικής προστασίας το οποίο ανιχνεύει καταστάσεις με αυξημένη πιθανότητα ατυχήματος και λαμβάνει αυτόματα μεμονωμένα ή πολλαπλά μέτρα προφύλαξης. Χαρακτηριστική περίπτωση, το κλείσιμο των παραθύρων και της συρόμενης οροφής για την βελτιστοποίηση της απόδοσης των αερόσακων.
 
Από εκεί και πέρα, στον στάνταρ εξοπλισμό βρίσκουμε 17άρες ζάντες αλουμινίου, αυτόματο 2-ζωνικό κλιματισμό Air Care Climatronic με λειτουργία καθαρισμού του αέρα και αντιαλλεργικό φίλτρο, 8άρα οθόνη αφής με υπηρεσίες Streaming & Internet, 3 χρόνια συμβόλαιο με τις ψηφιακές υπηρεσίες We Connect Plus, Digital Cockpit 8 ιντσών, LED εμπρός προβολείς για μεσαία και μεγάλη σκάλα κ.ά..

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
test center