Έφυγε από τη ζωή ο «Μπούμπης», ο βασιλιάς των εκκεντροφόρων

Έφυγε από τη ζωή ο «Μπούμπης», ο βασιλιάς των εκκεντροφόρων

31.114 Επισκέψεις στο άρθρο (15/7/2022)

Ο Μπούμπης, κατά κόσμον Χρήστος Βαλασόπουλος, μηχανικός αυτοκινήτων και βελτιωτής που ασχολήθηκε αρχικά με αυτοκίνητα της Alfa Romeo και μετέπειτα με πολλά αγωνιστικά αυτοκίνητα, μεταξύ άλλων και του Ιαβέρη, στο συνεργείο του, «Boubis Cams», έφυγε για τη γειτονιά των αγγέλων.

Θλίψη στον κόσμο του μηχανοκινήτου αθλητισμού για τον χαμό του Μπούμπη

Ο Έλληνας μηχανικός αυτοκινήτων, που στη δεκαετία του ΄70 ασχολήθηκε κατά κόρον με την εξέλιξη των κινητήρων της Alfa Romeo, ίσως και καλύτερα από ιταλικές αγωνιστικές ομάδες απεβίωσε, αφήνοντας πίσω του άξιο συνεχιστή της δουλειάς του τον γιο του Δημήτρη Βαλασόπουλο στην εταιρεία Boubis Cams στους Αγίους Αναργύρους Αττικής.

Ο Χρήστος Βαλασόπουλος, που έγινε γνωστός στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου με το παρατσούκλι «Μπούμπης» ξεκίνησε την πορεία του από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Alfa Romeo του Mανώλη Παούρη, ενώ μετέπειτα, το 1979 ίδρυσε την Boubis Cams που ασχολήθηκε με την κατασκευή εκκεντροφόρων για τον ελληνικό στρατό για τα οχήματα της Stayer, τα οποία κυκλοφορούσαν τότε. Αργότερα, ο Μπούμπης παρατήρησε την επίδραση του εκκεντροφόρου στην απόδοση του κινητήρα και «κλείδωσε» ως κύριο αντικείμενο της εταιρείας του τη βελτίωση και την επισκευή εκκεντροφόρων. Η ανυπολόγιστη αξία του Έλληνα μηχανικού στον χώρο πιστοποιείται με τον καλύτερο τρόπο από τις κατασκευές του, τα διεθνή βραβεία και τα δεκάδες διπλώματα ευρεσιτεχνίας. Πλέον, η Boubis Cams είναι οίκος εξέλιξης, σχεδίασης και βελτίωσης εκκεντροφόρων in house, χωρίς να χρειάζεται να σταλούν πρωτότυπα για σχεδίαση στο εξωτερικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ξεκίνησε με Ιαβέρη και συνέχισε με Κύρκο

Βελτιωτής για πάνω από 50 χρόνια, έχοντας εξελίξει αυτοκίνητα των πρωταθλητών αγώνων της εποχής όπως των Τάκη Περατικού, Κώστα Νικολόπουλου, Κώστα Σπηλιωτάκη, Αλκη Μίχου και Γιάννη Μειμαρίδη (Μαύρος). Αργότερα, ως κατασκευαστής του πρώτου πρωτοτύπου στην Ελλάδα με οδηγό τον Ιαβέρη -κατά κόσμον Τάσο Μαρκουίζο- απέσπασαν διακρίσεις όπως το Πρωτάθλημα Ταχύτητας και Αναβάσεων το 1975 καθώς και με Alfa Romeo 2000cc Veloce το πρωτάθλημα Group 1. Σημειώστε ότι από τις 6 παγκόσμιες διακρίσεις εκείνης της χρονιάς της Alfa Romeo, οι τρεις άνηκαν σε αυτοκίνητα του Μπούμπη.

Κλείνοντας, ειδική αναφορά πρέπει να γίνει στον πολυπρωταθλητή των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου, Λεωνίδα Κύρκο, ο οποίος εργαζόταν στον Μπούμπη από την ηλικία των 14 ετών και συνέχισε επάξια την εξέλιξη κινητήρων μετά το τέλος της ενασχόλησης του Μπούμπη με αυτή, καθώς επίσης και στον Xρήστο Kυριακόπουλο, αφού και οι δύο είχαν ως μέντορα τον πολύπειρο μηχανικό και βελτιωτή και άντλησαν έμπνευση και γνώσεις τις οποίες εξέλιξαν στην πορεία της ζωής τους.

Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος εκ μέρους των συντακτικών ομάδων του autotriti.gr και του AutoΤρίτη και κουράγιο στον γιο του, Δημήτρη Βαλασόπουλο, που ακολουθεί με επιτυχία τα βήματα του πατέρα «Μπούμπη».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
moto