H Mercedes GLC F-Cell έχει αυτονομία 478 χιλιομέτρων.

Εγκαταλείπει τις κυψέλες υδρογόνου η Mercedes

3.360 Επισκέψεις στο άρθρο (22/4/2020)

H Μercedes έκανε γνωστό πως σταματά τόσο την ανάπτυξη της τεχνολογίας όσο και την παραγωγή της GLC F-Cell και επικεντρώνεται στα «παραδοσιακά» ηλεκτρικά με μπαταρίες.


Η Mercedes-Benz με ανακοίνωσή της κάνει γνωστό πως θα σταματήσει την ανάπτυξη επιβατικών ηλεκτρικών οχημάτων με κυψέλες υδρογόνου και θα σταματήσει επίσης την παραγωγή της GLC F-Cell, του μοναδικού μοντέλου της με αυτήν την τεχνολογία.

Η GLC F-Cell δεν ήταν ποτέ διαθέσιμη στις αντιπροσωπείες αλλά προοριζόταν κυρίως για εταιρείες παροχής υδρογόνου όπως η Linde και η Air Liquide ή για άλλες εταιρείες που έχουν στην κατοχή τους μεγάλους στόλους αυτοκινήτων. Οι ιδιώτες πελάτες μπορούσαν ωστόσο να νοικιάσουν την GLC F-Cell μέσω της υπηρεσίας Rent της Mercedes-Benz στη Γερμανία.

Τα αυτοκίνητα με κυψέλες υδρογόνου θεωρούνταν αρχικά η αποδοτικότερη λύση στα νέα όρια των εκπομπών ρύπων επειδή εκπέμπουν μόνο υδρατμούς ενώ παράλληλα προσφέρουν μεγάλη αυτονομία και μικρό χρόνο επαναφόρτισης, παρόμοια με αυτή των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης καύσης. Το μεγάλο τους μειονέκτημα ωστόσο είναι ότι είναι τουλάχιστον δύο φορές ακριβότερα για να κατασκευαστούν σε σχέση με ένα απλό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρία.

Μάρκες όπως η Toyota, η Honda και η Hyundai συνεχίζουν να επενδύουν στην τεχνολογία αυτή, ωστόσο όλες οι γερμανικές φίρμες έχουν σταματήσει να κινούνται πως αυτή την κατεύθυνση αφού θεωρούν πως  η λύση βρίσκεται στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες.

Η Daimler πάντως θα συνεχίσει να επενδύει στην τεχνολογία κυψελών υδρογόνου για τα βαρέα οχήματα, αφού συμφώνησε την Τρίτη να συνεργαστεί με την Volvo Trucks πάνω σε αυτό ακριβώς το κομμάτι.

SPRING SEAT
citroen