Έτσι λοιπόν αφού «πειραματιστήκαμε» λίγο με την ταχύτητα δοκιμάσαμε στα 73 χλμ./ώρα, όπου και η προσπάθεια κρίθηκε απόλυτα επιτυχημένη και μάλιστα εις διπλούν. Νούμερο που για μίνι μοντέλο 1.600 κιλών είναι σίγουρα πολύ καλό. Και σε αυτή την ταχύτητα η τάση προς αποσταθεροποίηση του πίσω μέρους ήταν εμφανής στη δεύτερη αλλαγή πορείας, ωστόσο μετά τη διπλή και αποφασιστική επέμβαση του ESP, το Honda e έμεινε εντός του προκαθορισμένου διαδρόμου, συνεχίζοντας απροβλημάτιστο μέχρι την έξοδο. Η ανάρτηση σε κάθε περίπτωση έλεγξε το αμάξωμα σε πολύ καλό βαθμό και το τιμόνι λειτούργησε με ακρίβεια και αμεσότητα. Πάντως αξίζει να αναφέρουμε ως τα 72 χλμ/ώρα το ηλεκτρικό μίνι ήταν πραγματική σβούρα , με το ESP να παρεμβαίνει ελάχιστα και η διαδικασία να εκτελείται απολαυστικά. Τέλος, σημαντική βοήθεια σε όλη την διαδικασία είχαν και τα Pilot Sport 4S της Michelin.
Και σε αυτή την ταχύτητα η τάση προς αποσταθεροποίηση του πίσω μέρους ήταν εμφανής στη δεύτερη αλλαγή πορείας, ωστόσο μετά τη διπλή και αποφασιστική επέμβαση του ESP, το Honda e έμεινε εντός του προκαθορισμένου διαδρόμου, συνεχίζοντας απροβλημάτιστο μέχρι την έξοδο.