• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Kia Rio (+video)

Διαβάστηκε από 16502 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/5/2018

Το Kia Rio, που είχαμε υποβάλλει στο τεστ αποφυγής κινδύνου μαζί με τα άλλα μοντέλα της κατηγορίας του, ήταν diesel. Σήμερα επανερχόμαστε με τη βενζινοκίνητη έκδοση των 120 ίππων από τον 1.000άρη turbo κινητήρα. Το μικρό της Kia κατάφερε μια πολύ καλή επίδοση, ωστόσο ήταν εφοδιασμένο με τροχούς 17 ιντσών που δεν συνοδεύουν την μεσαία έκδοση εξοπλισμού, που το βοήθησαν να διαχειριστεί σωστά τις υψηλές ταχύτητες στο τεστ
 
69 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Με βάση τα δεδομένα από την μεγάλη δοκιμή, η προσπάθειες του Rio ξεκίνησαν στα 70 χλμ./ώρα. Το Rio «έβγαλε» τη δοκιμασία χωρίς κανένα πρόβλημα, με το πλαίσιο να αντιδρά άμεσα στις εντολές απότομης αλλαγής πορείας και την ανάρτηση να διαχειρίζεται άψογα τα σχετικά φορτία. Το ESP δεν ενεργοποιήθηκε καν, αφού η πρόσφυση δεν χάθηκε στο ελάχιστο και η κλίση ήταν ουσιαστικά μηδενική.
 
77 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Η πολύ καλή συνολική αίσθηση του Kia Rio μας προέτρεψε να δοκιμάσουμε στα 77 χλμ./ώρα, που είναι και το ρεκόρ του Ford Fiesta. To Rio μπορεί να μην πέρασε χωρίς… «απώλειες», ωστόσο η συνολική του συμπεριφορά συνολικά ήταν καλύτερη από αυτή της βαρύτερης και με τροχούς 16 ιντσών diesel έκδοσης στα ίδια χιλιόμετρα. Ακόμα και πάνω από το όριο το Rio δεν έχασε τον προβλέψιμο και προοδευτικό χαρακτήρα των αντιδράσεών του.

75 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Απόλυτα επιτυχημένη ήταν η προσπάθεια στα 75 χλμ./ώρα για το βενζινοκίνητο Kia Rio (72 χλμ./ώρα για την έκδοση diesel), που χάρη και στους τροχούς των 17 ιντσών με ελαστικά 205/45 «πατάει» καλά, χωρίς έντονη υποστροφή στην πρώτη αλλαγή πορείας και ένα θαυμάσιο ESP, που λειτουργεί «αθόρυβα» και κυρίως άκρως αποτελεσματικά διορθώνοντας την πορεία του αυτοκινήτου. Η ανάρτηση κάθε άλλο παρά χαλαρή είναι και δεν χάνει την αυτοκυριαρχία της. Ωστόσο, η παρουσία μη… «προβλεπόμενων» τροχών 17 ιντσών επιφέρει «πέναλτυ» 1,5 χλμ./ώρα. 

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Εντελώς διαφορετική αίσθηση σε σχέση με το βαρύτερο diesel Rio, που είχαμε υποβάλει στη δοκιμασία. Πιο «αέρινο», αλλά και πιο άμεσο στις αντιδράσεις το βενζινοκίνητο.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Ποτέ δεν φοβηθήκαμε πως θα φύγει ανεξέλεγκτο από την πορεία του, ενώ το ESP είναι διακριτικό και αποτελεσματικό ταυτόχρονα.
 



Έτσι η τελική κατάταξη στην κατηγορία των μικρών διαμορφώνεται πλέον ως εξής:
Ford Fiesta - 77 χλμ./ώρα
Peugeot 208 - 74 χλμ./ώρα
Kia Rio (βενζίνης) - 73,5 χλμ./ώρα
SEAT Ibiza - 73 χλμ./ώρα
Toyota Yaris - 73 χλμ./ώρα
Volkswagen Polo - 73 χλμ./ώρα
Kia Rio (ντίζελ) - 72 χλμ./ώρα
Renault Clio - 71,5 χλμ./ώρα
Opel Corsa - 71 χλμ./ώρα
Nissan Micra - 69 χλμ./ώρα
Skoda Fabia - 69 χλμ./ώρα
Citroen C3- 68,5 χλμ./ώρα
Hyundai i20 - 69 χλμ./ώρα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

KIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός