• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Kia Stonic (+video)

Διαβάστηκε από 21919 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/5/2018
 

Το Kia Stonic κατάφερε να πετύχει μια πολύ καλή επίδοση στην απαιτητική δοκιμασία αποφυγής κινδύνου συνδυάζοντας αποτελεσματικότητα, αλλά και ευχάριστη οδηγική αίσθηση. Το πρώτο μικρό crossover της Kia, «φορούσε» τροχούς 17 ιντσών, που προσφέρονται στάνταρ στη μεσαία έκδοση.
  
65 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Χωρίς καν να… ιδρώσει πέρασε το Kia Stonic στην πρώτη προσπάθεια-βάση με 65 χλμ./ώρα. Ανεπαίσθητη κλίση, απόλυτος έλεγχος των κινήσεων του αμαξώματος από την ανάρτηση και «ζωντανό» τιμόνι έδωσαν με το καλημέρα πως το μικρό crossover της Kia μπορεί να σημειώσει μια πολύ καλή επίδοση.
 
75 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Μάλλον αισιόδοξη ήταν η πρόθεσή μας να δοκιμάσουμε στα 75 χλμ./ώρα με το Kia Stonic να μην καταφέρνει να περάσει το τεστ. Υπήρξε αισθητή υποστροφή, που όμως δεν πήρε ανεξέλεγκτες διαστάσεις χάρη και στο διακριτικό σε λειτουργία ESP. Ακόμη και στην οριακή αυτή κατάσταση κανείς από τους επιβάτες δεν ένιωσε ανασφάλεια. Ανάλογα συμπεράσματα βγήκαν και από την προσπάθεια στα 74 χλμ./ώρα.  
 
73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Απόλυτα επιτυχημένη ήταν η προσπάθεια στα 73 χλμ./ώρα για το Kia Stonic, που έχει οδηγικά χαρίσματα και το δείχνει. Μάλιστα το μικρό crossover της Kia έδειξε να είναι ένα από τα πιο allegra και ευχάριστα στην αίσθηση μοντέλα της κατηγορίας. Πολύ καλό το αρχικό turn in στην πρώτη αλλαγή πορείας, διακριτική επέμβαση του ESP για να διορθώσει την υποστροφική τάση αρχικά με το Stonic να παραμένει απόλυτα ρυθμίσιμο μέσα στο μήκος της όλης διαδικασίας. 

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ ευχάριστη ανάλαφρη αίσθηση από το πλαίσιο, που είναι ρυθμίσιμο ανάλογα με τις ορέξεις του οδηγού. Ασφαλές και ελεγχόμενο ακόμη και όταν το παρακάνεις. 
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Δεν νιώσαμε το ESP να επεμβαίνει απότομα, ενώ σε καμία περίπτωση δεν νιώσαμε άγχος ή ανασφαλεία ακόμη και στις προσπάθειες πάνω από το όριο του αυτοκινήτου.
 


Έτσι η τελική κατάταξη στην κατηγορία των SUV διαμορφώνεται πλέον ως εξής:
Peugeot 2008 - 76 χλμ./ώρα
Ford Ecosport - 74,5 χλμ./ώρα
Kia Stonic - 73 χλμ./ώρα
Opel Mokka X - 72,5 χλμ./ώρα
Renault Captur - 72 χλμ./ώρα
SEAT Arona - 71,5 χλμ./ώρα
VW T-Roc - 71,5 χλμ./ώρα
Fiat 500 X - 71 χλμ./ώρα
Nissan Juke - 71 χλμ./ώρα
Jeep Renegade - 70,5 χλμ./ώρα
Citroen C3 Aircross - 70 χλμ./ώρα
Opel Crossland X - 70 χλμ./ώρα
Suzuki Vitara - 70 χλμ./ώρα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Πως λειτουργεί η εξάτμιση;

Γυάλισμα ή κέρωμα;

Hyundai Kona VS VW T-Roc

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Tο Suzuki Ignis facelift;

Το εσωτερικό του πρώτου ηλεκτροκίνητου CUPRA

Νέο μοντέλο από την Opel

Όρια ταχύτητας: Δίνει κανείς σημασία;

Μήπως το «μικρό» μοτέρ δεν είναι το πιο έξυπνο;

Αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερες

Τι κάνω αν μείνω από καύσιμο;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »