• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Kia Stonic (+video)

Διαβάστηκε από 22757 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/5/2018
 

Το Kia Stonic κατάφερε να πετύχει μια πολύ καλή επίδοση στην απαιτητική δοκιμασία αποφυγής κινδύνου συνδυάζοντας αποτελεσματικότητα, αλλά και ευχάριστη οδηγική αίσθηση. Το πρώτο μικρό crossover της Kia, «φορούσε» τροχούς 17 ιντσών, που προσφέρονται στάνταρ στη μεσαία έκδοση.
  
65 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Χωρίς καν να… ιδρώσει πέρασε το Kia Stonic στην πρώτη προσπάθεια-βάση με 65 χλμ./ώρα. Ανεπαίσθητη κλίση, απόλυτος έλεγχος των κινήσεων του αμαξώματος από την ανάρτηση και «ζωντανό» τιμόνι έδωσαν με το καλημέρα πως το μικρό crossover της Kia μπορεί να σημειώσει μια πολύ καλή επίδοση.
 
75 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Μάλλον αισιόδοξη ήταν η πρόθεσή μας να δοκιμάσουμε στα 75 χλμ./ώρα με το Kia Stonic να μην καταφέρνει να περάσει το τεστ. Υπήρξε αισθητή υποστροφή, που όμως δεν πήρε ανεξέλεγκτες διαστάσεις χάρη και στο διακριτικό σε λειτουργία ESP. Ακόμη και στην οριακή αυτή κατάσταση κανείς από τους επιβάτες δεν ένιωσε ανασφάλεια. Ανάλογα συμπεράσματα βγήκαν και από την προσπάθεια στα 74 χλμ./ώρα.  
 
73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Απόλυτα επιτυχημένη ήταν η προσπάθεια στα 73 χλμ./ώρα για το Kia Stonic, που έχει οδηγικά χαρίσματα και το δείχνει. Μάλιστα το μικρό crossover της Kia έδειξε να είναι ένα από τα πιο allegra και ευχάριστα στην αίσθηση μοντέλα της κατηγορίας. Πολύ καλό το αρχικό turn in στην πρώτη αλλαγή πορείας, διακριτική επέμβαση του ESP για να διορθώσει την υποστροφική τάση αρχικά με το Stonic να παραμένει απόλυτα ρυθμίσιμο μέσα στο μήκος της όλης διαδικασίας. 

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ ευχάριστη ανάλαφρη αίσθηση από το πλαίσιο, που είναι ρυθμίσιμο ανάλογα με τις ορέξεις του οδηγού. Ασφαλές και ελεγχόμενο ακόμη και όταν το παρακάνεις. 
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Δεν νιώσαμε το ESP να επεμβαίνει απότομα, ενώ σε καμία περίπτωση δεν νιώσαμε άγχος ή ανασφαλεία ακόμη και στις προσπάθειες πάνω από το όριο του αυτοκινήτου.
 


Έτσι η τελική κατάταξη στην κατηγορία των SUV διαμορφώνεται πλέον ως εξής:
Peugeot 2008 - 76 χλμ./ώρα
Ford Ecosport - 74,5 χλμ./ώρα
Kia Stonic - 73 χλμ./ώρα
Opel Mokka X - 72,5 χλμ./ώρα
Renault Captur - 72 χλμ./ώρα
SEAT Arona - 71,5 χλμ./ώρα
VW T-Roc - 71,5 χλμ./ώρα
Fiat 500 X - 71 χλμ./ώρα
Nissan Juke - 71 χλμ./ώρα
Jeep Renegade - 70,5 χλμ./ώρα
Citroen C3 Aircross - 70 χλμ./ώρα
Opel Crossland X - 70 χλμ./ώρα
Suzuki Vitara - 70 χλμ./ώρα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

48 ώρες στα Καλάβρυτα: Τι να κάνεις;

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Νέο concept φέρνει στο Τόκιο η Νissan

Δοκιμή: Nissan Qashqai 4Χ4

Η κίνηση στους δρόμους

Αποκάλυψε το νέο πρωτότυπο του Mirai η Toyota

Tα 5 καλύτερα μικρά SUV στο φρενάρισμα

To νέο Toyota Υaris με «καλούδια» TRD

Πρώτη εικόνα του Subaru Levorg προ-παραγωγής

To νέο Honda Jazz;

Eίναι αυτή η νέα BMW M3;

Θετικό πρόσημο για την FCA στην Ευρώπη

Υπάρχει «δύσκολη» σχεδιαση;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »