Το
Peugeot 2008 βρίσκεται αυτή τη στιγμή στον έκτο χρόνο ζωής του, έχοντας ένα εκτεταμένο λίφτινγκ στο δυναμικό του το 2016. Όντας πιο ώριμο από ποτέ, το μικρό SUV της γαλλικής φίρμας
περνάει στη δεύτερη του γενιά προκειμένου να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου, έχοντας στη φαρέτρα του πλέον και τα νεότερα «όπλα» του PSA Groupe.
Αρχικά, το νέο 2008 βασίζεται στη
νέα πλατφόρμα CMP (Common Modular Platform) των Γάλλων, όπως ακριβώς και το
μικρότερο «αδελφάκι» 208, που του δίνει μεταξύ άλλων τη δυνατότητα να έχει για πρώτη φορά στη γκάμα του αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Στο πεδίο των διαστάσεων, το νέο γαλλικό SUV είναι
μεγαλύτερο κατά 14 εκατ. σε μήκος από το απερχόμενο φτάνοντας τα 4,30 μέτρα και πιο φαρδύ κατά 3 εκατ., ενώ είναι κοντύτερο κατά 2 εκατ. σε ύψος. Αυτό στην ουσία σημαίνει πως,
το 2008 αποχαιρετά την κλάση των μικρών SUV και μπαίνει οριακά στα μικρομεσαία. Σε κάθε περίπτωση, η αύξηση του μήκους και του μεταξονίου που μετράται στα 2,6 μέτρα (+62 χλστ.) έχει ως αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, την
επέκταση του χώρου αποσκευών κατά 24 λίτρα που ορίζεται πλέον στα
434 λίτρα.
Εκτός των χώρων, το νέο 2008 βγάζει μια εικόνα μεγαλύτερου αυτοκινήτου συνολικά, που προσπαθεί να μοιάσει στον μεγαλύτερο «αδελφό» 3008, διατηρώντας ωστόσο την «φρεσκάδα» του νεότερου και μικρότερου 208. Έτσι, το ντιζάιν είναι ένα συνονθύλευμα των προαναφερόμενων μοντέλων. Μπροστά, οι προβολείς είναι σχεδόν ίδιοι με το 208 αν και οι «χαυλιόδοντες», που δίπλα τους έχουν τους προβολείς ομίχλης, δεν συνδέονται με το κυρίως φωτιστικό σώμα. Έπειτα, ο πρόβολος χαρακτηρίζεται από την τραπεζοειδή γρίλια με τις έντονες γραμμές του προφυλακτήρα, ενώ οι τονισμένοι ώμοι και το σχεδόν επίπεδο, με μικρές νευρώσεις, καπό χαρίζουν «άγριο πρόσωπο» στο 2008. Στο πλάι, την προσοχή τραβά η νεύρωση στο άνω μέρος των θυρών, που «απλώνει» αρμονικά προς το πίσω μέρος, καθώς επίσης και η σχεδιαστική γραμμή των παραθύρων που ανεβαίνει σταδιακά μέχρι να κλείσει στην πίσω κολόνα. Τέλος, στο πίσω μέρος η εικόνα παραπέμπει σε 3008, παρόλα αυτά υπάρχουν οι απαραίτητες διαφοροποιήσεις που δίνουν έναν ξεχωριστό τόνο στο μοντέλο: τα φώτα και η φάσα που τα ενώνει είναι πιο μακρόστενα, το πίσω τζάμι δείχνει μεγαλύτερο και υπάρχουν περισσότερες καμπύλες στα άκρα του αμαξώματος.
peugeot δεν ειχα αγορασει ποτε μεχρι το 2014...τοτε αγορασα το 508...μετα απο μια 5ετια και 70.000 χλμ με βεβαιοτητα μπορω να πω οτι η εταιρεια ανταποκριθηκε στις προσδοκιες μου...πολυ οικονομικο,μηδεν βλαβες και ξεκουραστο στα ταξιδια...με το 2008 βλεπω την peugeot να ανοιγει τα φτερα της και στις χαμηλοτερες κατηγοριες.