Ξεκινώντας από το εξωτερικό μέρος, όντας ολοκληρωτικά ανασχεδιασμένο,
η νέα δεύτερη γενιά του 208 την οποία σας είχαμε αποκαλύψει λαμβάνει χαρακτηριστικά που συναντάμε και στο 508 fastback,
προεξεχόντων των «χαυλιοδόντων» που έχουν πάρει θέση στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα κάτω από τα φωτιστικά σώματα. Μιλώντας για τους προβολείς η φίρμα έχει εξοπλίσει το νέο 208 με
LED φώτα, ενώ μέρος του εξοπλισμού είναι οι ζάντες που φτάνουν μέχρι και τις
17 ίντσες, όπως και ένα σχέδιο με μαύρο φινίρισμα που δημιουργεί αντίθεση με το χρώμα του υπόλοιπου αμαξώματος. Από κει και πέρα όπως στο μπροστά, έτσι και στο πίσω μέρος
το λογότυπο της εταιρείας συνδυάζεται με την ονομασία ολογράφως, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι εγκατεστημένα σε
μαύρο φόντο που συμβάλει και αυτό με τη σειρά του στο χαρακτηριστικό της αντίθεσης.
Σημαντικές βελτιώσεις έγιναν και στο εσωτερικό με το νέο μοντέλο να έρχεται με το
i-Cockpit της Peugeot. Τοποθετημένος ψηλά, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων συνδυάζεται με μία οθόνη αφής που φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, η οποία προσφέρεται σε μεγέθη
5, 7 και 10 ιντσών. Τα περισσότερα από τα χειριστήρια έχουν ενσωματωθεί στο σύστημα ψυχαγωγίας, έτσι τα
παραδοσιακά μπουτόν και οι διακόπτες έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο. Οι γυαλιστερές μαύρες επιφάνειες συνδυάζονται με «πινελιές» από ανθρακονήματα, ενώ
το σπορ τιμόνι με τη χαρακτηριστική επίπεδη σχεδίαση πάνω και κάτω δίνει και αυτό το παρών.
Η μετάβαση του μοντέλου από την παλιά πλατφόρμα PF1 στη νέα
Common Modular Platform (CMP) επέτρεψε στους μηχανικούς της Peugeot να
αφαιρέσουν 30 κιλά από το 208, ενώ σύμφωνα με τη μάρκα τα νέα υλικά βοηθούν μεταξύ άλλων στην μεγαλύτερη άνεση των επιβατών και τη μείωση του θορύβου και των κραδασμών. Στο πεδίο των διαστάσεων, το νέο 208 μάκρυνε κατά 8,2 εκατοστά σε σχέση με το απερχόμενο και έχει μήκος 4.055 χλστ., πλάτος 1.745 χλστ. και ύψος 1.430 χλστ., ενώ το μεταξόνιο του μετράται στα 2.540 χλστ..