• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μπορεί τα μικρά να είναι μια κατηγορία μόνα τους, όμως σε διαστάσεις διαφέρουν πολύ.

Εσύ τι μικρό θες; Μεγάλο μικρό ή μικρό μικρό;

Διαβάστηκε από 4059 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/3/2019
 

Εσύ τι μικρό θες; Μεγάλο μικρό ή μικρό μικρό; Τι προτιμάς αλήθεια;

Μπορεί τα μικρά να είναι μια κατηγορία μόνα τους, όμως σε διαστάσεις διαφέρουν πολύ. Μπορεί να μιλάμε για διαφορές κάτω από 20 εκατοστά μήκους, όμως είναι η διαφορά που κάνει ένα μικρό να είναι μεγάλο ή μικρό. Εσείς ποιο προτιμάτε;

Τα μεγάλα μικρά δεν είναι νέα μόδα. Τα 4 μέτρα τα έχουμε περάσει σε μήκος εδώ και 15 χρόνια, όταν ακόμη τα μικρομεσαία ήταν μόλις μια ανάσα μεγαλύτερα. Σήμερα η μικρή κατηγορία έχει χωριστεί για τα καλά σε μεγάλα μικρά και μικρά μικρά, αφήνοντας κάπου στη μέση λίγα μόνο μοντέλα.

Θα έλεγε κανείς πως με τα μικρά να είναι πλέον η δημοφιλέστερη κατηγορία, μια τέτοια διαφοροποίηση είναι λογική. Βλέπεις άλλος αγοράζει μικρό γιατί είναι φθηνότερο από μικρομεσαίο, αλλά θέλει κάθε σπιθαμή χώρου που μπορεί να του προσφέρει. Ένα μεγάλο μικρό είναι σωτήριο.

Μοντέλα όπως το Clio, για παράδειγμα, με το μακρύ τους μεταξόνιο, προσφέρουν πολύ καλούς χώρους και καλό πορτ μπαγκάζ. Διαστάσεις που θα ζήλευαν κάποια μικρομεσαία μόλις 10 χρόνια πριν. Αυτά τα αυτοκίνητα έχουν κύριο σκοπό να γίνουν το βασικό οικογενειακό αυτοκίνητο, να κινηθούν με τέσσερις ή πέντε επιβάτες, και να κάνουν και το ταξίδι το Πάσχα, και τις διακοπές το καλοκαίρι, με όλα τα συμπράγκαλα μιας οικογένειας.

Είναι όμως το «περισσότερο» και «καλύτερο»; Αν ρωτήσεις έναν αγοραστή ενός Yaris, θα σου πει μάλλον όχι. Βλέπεις το μικρό το αγοράζουν πολλοί γιατί το θέλουν να είναι αυτό που λέει η κατηγορία: μικρό. Και άρα να χωράει να παρκάρει εύκολα, να μανουβράρει στα στενά, να χωράει ανάμεσα στα διπλοπαρκαρισμένα, και να περνάει τσίμα-τσίμα στις κολόνες της πιλοτής.

Το μικρό αυτοκίνητο γύρω στα 3,75 μέτρα είναι το κάτω άκρο της κατηγορίας, και παρότι οι χώροι παραμένουν πολύτιμοι, οι συμπαγείς διαστάσεις έχουν μεγαλύτερη αξία.

Μα θα πεις πως αν θέλεις ακόμη μικρότερο αυτοκίνητο να χωράει παντού, μήπως να προτιμήσει κανείς ένα μίνι. Όμως όποιος έχει οδηγήσει μίνι και μικρό, ξέρει πως το μικρό είναι πολύ πιο στιβαρό, πιο καλοφτιαγμένο, πιο «αυτοκίνητο». Λίγα μίνι μοντέλα έχουν τέτοιο χαρακτήρα, ενώ τελικά η διαφορά στην τιμή δεν είναι και ικανή για να θυσιάσεις κι άλλους χώρους για μερικά ακόμη εκατοστά μήκους.

Εσείς όμως τι λέτε; Θέλετε μεγάλο μικρό; Και ποιο μοντέλο προτιμάτε; Μήπως να δείτε ένα μικρό SUV ή πέφτει ακριβό; Ένα μικρό στέισον; Ή παραμεγαλώνει; Και προτιμάτε το μικρό, μικρό, μήπως ένα μίνι είναι καλύτερα; Ή όχι; Γιατί;

Νέο concept της Mercedes

Η SEAT μείωσε τα απόβλητά της κατά 34%

Car Wrapping & αλλάζεις χρώμα όποτε θες

Πως θα φορτώσεις σωστά το αυτοκίνητο σου;

Η κίνηση στους δρόμους

Αξίζει ο κινητήρας μία 2η ευκαιρία;

Nέες εικόνες της Skoda Superb facelift;

Η νέα Toyota Corolla Hybrid απέναντι στo Auris Hybrid

Δοκιμή: Peugeot 508 GT Line

Nέο teaser για τη Skoda Superb facelift (+vid)

TRD «καλούδια» για τη νέα Toyota Supra

Mε μηχανικό κιβώτιο το 76% των νέων MX-5

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 20 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »