• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μπορεί τα μικρά να είναι μια κατηγορία μόνα τους, όμως σε διαστάσεις διαφέρουν πολύ.

Εσύ τι μικρό θες; Μεγάλο μικρό ή μικρό μικρό;

Διαβάστηκε από 4115 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/3/2019
 

Εσύ τι μικρό θες; Μεγάλο μικρό ή μικρό μικρό; Τι προτιμάς αλήθεια;

Μπορεί τα μικρά να είναι μια κατηγορία μόνα τους, όμως σε διαστάσεις διαφέρουν πολύ. Μπορεί να μιλάμε για διαφορές κάτω από 20 εκατοστά μήκους, όμως είναι η διαφορά που κάνει ένα μικρό να είναι μεγάλο ή μικρό. Εσείς ποιο προτιμάτε;

Τα μεγάλα μικρά δεν είναι νέα μόδα. Τα 4 μέτρα τα έχουμε περάσει σε μήκος εδώ και 15 χρόνια, όταν ακόμη τα μικρομεσαία ήταν μόλις μια ανάσα μεγαλύτερα. Σήμερα η μικρή κατηγορία έχει χωριστεί για τα καλά σε μεγάλα μικρά και μικρά μικρά, αφήνοντας κάπου στη μέση λίγα μόνο μοντέλα.

Θα έλεγε κανείς πως με τα μικρά να είναι πλέον η δημοφιλέστερη κατηγορία, μια τέτοια διαφοροποίηση είναι λογική. Βλέπεις άλλος αγοράζει μικρό γιατί είναι φθηνότερο από μικρομεσαίο, αλλά θέλει κάθε σπιθαμή χώρου που μπορεί να του προσφέρει. Ένα μεγάλο μικρό είναι σωτήριο.

Μοντέλα όπως το Clio, για παράδειγμα, με το μακρύ τους μεταξόνιο, προσφέρουν πολύ καλούς χώρους και καλό πορτ μπαγκάζ. Διαστάσεις που θα ζήλευαν κάποια μικρομεσαία μόλις 10 χρόνια πριν. Αυτά τα αυτοκίνητα έχουν κύριο σκοπό να γίνουν το βασικό οικογενειακό αυτοκίνητο, να κινηθούν με τέσσερις ή πέντε επιβάτες, και να κάνουν και το ταξίδι το Πάσχα, και τις διακοπές το καλοκαίρι, με όλα τα συμπράγκαλα μιας οικογένειας.

Είναι όμως το «περισσότερο» και «καλύτερο»; Αν ρωτήσεις έναν αγοραστή ενός Yaris, θα σου πει μάλλον όχι. Βλέπεις το μικρό το αγοράζουν πολλοί γιατί το θέλουν να είναι αυτό που λέει η κατηγορία: μικρό. Και άρα να χωράει να παρκάρει εύκολα, να μανουβράρει στα στενά, να χωράει ανάμεσα στα διπλοπαρκαρισμένα, και να περνάει τσίμα-τσίμα στις κολόνες της πιλοτής.

Το μικρό αυτοκίνητο γύρω στα 3,75 μέτρα είναι το κάτω άκρο της κατηγορίας, και παρότι οι χώροι παραμένουν πολύτιμοι, οι συμπαγείς διαστάσεις έχουν μεγαλύτερη αξία.

Μα θα πεις πως αν θέλεις ακόμη μικρότερο αυτοκίνητο να χωράει παντού, μήπως να προτιμήσει κανείς ένα μίνι. Όμως όποιος έχει οδηγήσει μίνι και μικρό, ξέρει πως το μικρό είναι πολύ πιο στιβαρό, πιο καλοφτιαγμένο, πιο «αυτοκίνητο». Λίγα μίνι μοντέλα έχουν τέτοιο χαρακτήρα, ενώ τελικά η διαφορά στην τιμή δεν είναι και ικανή για να θυσιάσεις κι άλλους χώρους για μερικά ακόμη εκατοστά μήκους.

Εσείς όμως τι λέτε; Θέλετε μεγάλο μικρό; Και ποιο μοντέλο προτιμάτε; Μήπως να δείτε ένα μικρό SUV ή πέφτει ακριβό; Ένα μικρό στέισον; Ή παραμεγαλώνει; Και προτιμάτε το μικρό, μικρό, μήπως ένα μίνι είναι καλύτερα; Ή όχι; Γιατί;

Αυτά είναι τα 2 top ελαστικά του τεστ!

«Χρηματοδοτεί» & τις διακοπές σου

Περνάς & ξεχνάς (πρόστιμα και...εκπλήξεις)

Μιλάνε «ίδια γλώσσα» με το αυτοκινήτου σου

Η κίνηση στους δρόμους

Αναβαθμίζεται η Skoda Fabia

SUV με λιγότερα από 15.000 ευρώ από την Opel

Ανάρτηση SUV σκανάρει 500 φορές/δλ. το δρόμο (+vid)

Πρώτη δοκιμή: Νέο Mazda3

Αποκλειστικό: Tα αδέρφια του Golf

Νέα BMW M3 προ των πυλών

Ελλάδα: Η 9η ακριβότερη βενζίνη στον κόσμο

Νέος διαγωνισμός από τη Revoil

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

OPEL: SUV με λιγότερα από 15.000 ευρώ

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: Renault Total Care:Ανακάλυψε την καλοκαιρινή φροντίδα Renault!

περισσότερα »