.jpg)
Η Ferrari 296 GTB PHEV διαθέτει ηλεκτρικό μοτέρ της Yasa.
Η Mercedes γίνεται απαραίτητη στα supercar χάρη στους ηλεκτροκινητήρες της Yasa.
Την αγόρασε το 2021.
Με ηλεκτροκινητήρες της Yasa οι Ferrari, Lamborghini, McLaren και Koenigsegg.
Οι ηλεκτροκίνητες Mercedes-AMG θα έχουν ηλεκτρικά μοτέρ της Yasa.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Η Mercedes γίνεται απαραίτητη στα supercar χάρη στους ηλεκτροκινητήρες της Yasa
Νερό στο όνομα της Mercedes και συγκεκριμένα της εταιρείας Yasa, ιδιοκτησίας της γερμανικής luxury μάρκας, πίνουν κάποιες από τις εταιρείες που κατασκευάζουν supercar. Ferrari, Lamborghini, McLaren και Koenigsegg έχουν κάνει στροφή στα υβριδικά συστήματα κίνησης εξοπλίζοντας τα νέα τους μοντέλα, ωστόσο κανένα απ' αυτά δε θα ήταν τόσο αποδοτικό, αν δεν υπήρχαν οι ηλεκτροκινητήρες αξονικής ροής της Yasa.
Την αγόρασε το 2021
Η βρετανική Yasa αποκτήθηκε από τη Mercedes ως μία κίνηση-επένδυση των Γερμανών στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Η κίνηση αυτή αποδείχτηκε «λίρα 100» για τη Mercedes, αφού η τεχνολογία της Yasa με τους μικροσκοπικούς αλλά ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες αξονικής ροής, έμελλε να αποδειχτεί αναπόσπαστο κομμάτι των υβριδικών κινητήριων συνόλων. Χάρη σε αυτούς, οι κατασκευαστές supercar μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) χρησιμοποιώντας βενζινοκινητήρες μικρότερου κυβισμού, διατηρώντας όμως σε υψηλά επίπεδα την απόδοσή των αυτοκινήτων τους.
Με ηλεκτροκινητήρες της Yasa Ferrari, Lamborghini, McLaren και Koenigsegg
Για παράδειγμα η Ferrari πρόσθεσε το πρώτο ηλεκτρικό μοτέρ της Yasa στην SF90 Stradale το 2020 και έκανε το ίδιο πρόσφατα με την 296 GTB. Ωστόσο, η μεγαλύτερη νίκη μέχρι στιγμής για την Yasa, την οποία η Mercedes αγόρασε το 2021, ήρθε όταν η Lamborghini τοποθέτησε δύο ηλεκτρικούς κινητήρες στον μπροστινό άξονα της Revuelto συνδυαστικά με V12 κινητήρα. Επίσης, η νέα Temerario με V8 κινητήρα που αντικαθιστά την Huracan, διαθέτει επίσης τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες από την Yasa. Άλλες μάρκες που χρησιμοποιούν την τεχνολογία περιλαμβάνουν την McLaren, η οποία τοποθετεί έναν ηλεκτρικό κινητήρα Yasa στην Artura, την ίδια στιγμή που και η Koenigsegg ενσωματώνει στο σύστημα κίνησης της Regera τρία ηλεκτρικά μοτέρ.
Σε επαφές και με την Aston Martin η Yasa
Η Yasa εκτιμά ότι περίπου τα τρία τέταρτα των υβριδικών supercar που κατασκευάζει η Ferrari είναι εξοπλισμένα με έναν από τους ηλεκτροκινητήρες της. Μάλιστα, άνθρωποι της εταιρείας υπογραμμίζουν πως ανάμεσα στις μάρκες που κατασκευάζουν μόνο supercar, η μόνη που της έχει ξεφύγει είναι η Aston Martin, η οποία για το πρώτο της υβριδικό supercar, την Valhalla, δεν επέλεξε κάποιο δικό της μοτέρ. Είπε όμως πως βρίσκεται σε επαφές με την αγγλική μάρκα για συνεργασία σε μελλοντικά μοντέλα.
Συνέχεια του άρθρου >>>