Το νέο GT-R Nismo θα κάνει ευρωπαϊκό ντεμπούτο στη Γενεύη στις αρχές Μαρτίου.

Το νέο GT-R Nismo διαθέτει 20άρες ζάντες αλουμινίου, πολλά στοιχεία από ανθρακόνημα, έναν νέο σπόιλερ μπροστά με περισσότερες εισαγωγές αέρα κι ένα καινούργιο σπόιλερ πίσω.

Στο εσωτερικό του νέου GT-R Nismo κυριαρχεί το σπορ τιμόνι με αλκαντάρα και τα Recaro bucket αγωνιστικά καθίσματα με στοιχεία ανθρακονήματος και κόκκινα φινιρίσματα επενδύσεων.

Το νέο ιαπωνικό «αγωνιστικό» μοντέλο τροφοδοτείται από τον γνώριμο V6 3,8 λτ. διπλό turbo, που στη συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει 600 ίππους και 652 Nm ροπής.

Ευρωπαϊκό ντεμπούτο του νέου Nissan GT-R Nismo 600 ίππων!

6.875 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/2/2014

Στη Γενεύη θα δούμε το νέο GT-R Nismo, το οποίο χάρη στον V6 turbo κινητήρα των 3,8 λτ. που αποδίδει 600 ίππους και 652 Nm ροπής, έχει τελική που αγγίζει τα 300 χλμ./ώρα και άκρως εκρηκτικές επιδόσεις!

 
Μετά το Τόκιο, η Nissan θέλει να παρουσιάσει και στους Ευρωπαίους το νέο GT-R Nismo, στο Σαλόνι της Γενεύης σε λίγες μέρες, το οποίο πέρα από το «θηριώδες» μοτέρ του με τις… άγριες διαθέσεις απέκτησε και επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα, προκειμένου να μπορεί -τουλάχιστον σε πίστες- να πιάνει την τελική ταχύτητα των 300 χλμ./ώρα.

Πιο συγκεκριμένα, το νέο ιαπωνικό «αγωνιστικό» μοντέλο τροφοδοτείται από τον γνώριμο V6 κινητήρα 3,8 λτ. διπλά υπερτροφοδοτούμενο, -τον οποίο έφερε και το προηγούμενο μοντέλο- που στη συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει 600 ίππους και 652 Nm ροπής.

Στο πλαίσιο αυτό ο CEO της Nissan, Carlos Ghosn δήλωσε πως ο χρόνος των 7 λπ. και 08 δλ. που σημείωσε το GT-R Nismo στο Nurburgring είναι ένας μοναδικός χρόνος για αγωνιστικό μοντέλο το οποίο πρόκειται να… βγει και στους δρόμους, έχοντας τα ίδια προσόντα!

Όσον αφορά τις αναβαθμίσεις, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα διαθέτει 20άρες ζάντες αλουμινίου, πολλά στοιχεία από ανθρακόνημα (εξωτερικά και εσωτερικά), έναν νέο σπόιλερ μπροστά με περισσότερες εισαγωγές αέρα κι ένα καινούργιο σπόιλερ πίσω, που όλα μαζί θα ελαττώνουν το συνολικό βάρος του αμαξώματος (κατά 100 κιλά υπολογίζεται σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο) και θα μειώνουν το συντελεστή αεροδυναμικής στα Cd 0.26.

Tags: NISSAN GT-R