• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το SEAT Leon διαθέτει σπορτίφ οδική συμπεριφορά και συγκαταλέγεται μαζί με το Focus στα καλύτερα της κατηγορίας σε οδηγικό επίπεδο.

Η ανάρτηση του Tipo εστιάζει περισσότερο στην άνεση, όντας μαλακή και ιδιαίτερα απορροφητική.

Το Focus είναι το πιο ευχάριστο οδηγικά αυτοκίνητο της κατηγορίας με «τονισμένα» τα οδηγικά χαρακτηριστικά του.

Οδική συμπεριφορά: Focus και Leon τα πιο ευχάριστα, Tipo το πιο άνετο

50.861 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/2/2018

Το Ford Focus είναι με διαφορά το πιο οδηγοκεντρικό και το πιο fun to drive αυτοκίνητο του συγκριτικού. Το στιβαρό πλαίσιο και το «κοφτερό» ηλεκτρικό τιμόνι κάνουν τη διαφορά με τα άλλα μικρομεσαία, αφού σε βοηθούν να αξιοποιήσεις στο μέγιστο τις σωστές ρυθμίσεις της ανάρτησης, αλλά και την πίσω διάταξη των πολλαπλών συνδέσμων. ¶νετο όσο χρειάζεται και σφιχτό όσο πρέπει, το Focus δεν κουράζει ποτέ ενώ ποτέ δεν λέει όχι σΆ ένα γρήγορο στροφιλίκι με απαιτήσεις. Η ανάρτηση λειαίνει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες, ενώ στο ταξίδι το επίπεδο θορύβου παραμένει χαμηλό. 

Aπό την άλλη πλευρά, η ανάρτηση του Fiat Tipo εστιάζει περισσότερο στην άνεση, όντας μαλακή και ιδιαίτερα απορροφητική. Η ρύθμισή της είναι τέτοια ώστε στις στροφές, οι κλίσεις του αμαξώματος να μην επηρεάζουν την κατευθυντικότητά του, ενώ ακόμη και σε περίπτωση έντονης πίεσης, δεν παρουσιάζονται τάσεις υποστροφής. Το Tipo ταξιδεύει άνετα και ικανοποιεί σε μέγιστο βαθμό σε όλες τις συνθήκες, ωστόσο συγκριτικά με τα άλλα δύο αυτοκίνητα «χάνει» σε αίσθηση. 

Το Leon έχει και στην ανανεωμένη του «μορφή» σπορτίφ DNA, που τονίστηκε από τη νέα, ελαφριά και άκαμπτη πλατφόρμα MQB, που βοηθά το πλαίσιο να δείχνει ενδοτικό ακόμα και σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Κι όλα αυτά με μια σχετικά μαλακά ρυθμισμένη ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα στο πίσω μέρος. Σε κάθε περίπτωση  οι ταλαντώσεις και οι βυθίσεις στο πίσω άκρο ελέγχονται ικανοποιητικά, η πρόσφυση των εμπρός τροχών είναι εξαιρετική, όπως και η ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης και έτσι τοποθετείται ανάμεσα στα πιο οδηγοκεντρικά και ευχάριστα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Και αν χάνει ελαφρώς σε αίσθηση από το κορυφαίο Focus, αντίθετα βάζει τα γυαλιά στο κομμάτι του φρεναρίσματος, αφού έχει την καλύτερη απόδοση και αίσθηση από το σύστημα πέδησης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ