Στάνταρ το σπορτίφ πακέτο FR για το SEAT Leon με τα 150 άλογα, που με το δεδομένο αυτό έχει τη χαμηλότερη τιμή.

To πακέτο εξοπλισμού GT Line τονίζει τον σπορτίφ χαρακτήρα του Kia Ceed με τα 140 άλογα.

Το Ford Focus έχει το καλύτερο 0-100 ανάμεσα στα μοντέλα της δοκιμής με 8,4 δλ. Το «κουστούμι» ST Line του ταιριάζει απόλυτα!

Κινητήρες: Εκρηκτικό Focus, γραμμικό Ceed & οικονομικό Leon

36.915 Επισκέψεις στο άρθρο (12/12/2019)

Είναι λογικό σε αυτή τη δοκιμή τα φώτα να πέφτουν στους turbo, άμεσου ψεκασμού βενζίνης, κινητήρες, οι οποίοι συνδυάζονται με 6τάχυτα χειροκίνητα κιβώτια. Οι πιο ισχυροί είναι του Focus και του Leon, με 150 άλογα, που είναι και μεγαλύτεροι σε κυβισμό. Ο 1,5 Ecoboost του Focus όμως είναι 3κύλινδρος, ενώ όπως και ο 1,5 TSI του Leon διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης του μεσαίου κυλίνδρου (στο Leon επενεργεί στους 2 μεσαίους) για οικονομία. Ο 1,4 T-GDi του Ceed αποδίδει 140 ίππους, είναι απόλυτα γραμμικός σε λειτουργία και δεν υστερεί σε ροπή. Ούτε και σε επιδόσεις έχοντας μάλιστα ελαφρύ προβάδισμα σχεδόν σε όλες τις ρεπρίζ. Το Focus έχει κατάτι καλύτερο 0-100, αλλά περισσότερο σε κερδίζει με το πόσο «γεμάτο» δείχνει σε τράβηγμα και ήχο, ειδικά με την επιλογή Sport στο σύστημα παραμετροποίησης (υπάρχει και στο Leon, ενώ στο Ceed μόνο με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 DCT). Παρότι το Leon δεν υστερεί σε επιδόσεις, αξίζει να σημειωθεί πως είναι το πιο οικονομικό με μέση κατανάλωση κάτω από 7 λτ./100 χλμ. με το Focus να το ακολουθεί, ενώ το Ceed δείχνει εμφανώς πιο διψασμένο με μέση κατανάλωση γύρω στα 8,0 λτ./100 χλμ..

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
moto