Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
Ford Kuga ή Ford Puma στα ίδια λεφτά και άλογα;
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ford Kuga ή Ford Puma στα ίδια λεφτά και άλογα;

25.230 Επισκέψεις στο άρθρο (2/3/2022)

Το Ford Puma των 155 ίππων με αυτόματο κιβώτιο στην πάμπλουτη έκδοση ST Line X, έχει το ίδιο κόστος με την πλούσια, βασική πλέον έκδοση ST-Line του μεγαλύτερου Kuga με τους 150 ίππους. Ποιο σου ταιριάζει περισσότερο;

Σε βάζουν σε δίλημμα

Πάντα έχει ενδιαφέρον το δίλημμα όταν δύο μοντέλα από διαφορετικές κατηγορίες έρχονται με ίδια σχεδόν τιμή και δεν ξέρεις ποιο θα πρέπει να αγοράσεις. Μάλιστα το δίλημμα μπορεί να γίνει ακόμα μεγαλύτερο όταν τα δύο αυτά μοντέλα έχουν και παρόμοια ισχύ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το οποίο και θα μας απασχολήσει στις παρακάτω γραμμές, είναι το 1.000άρι ήπια υβριδικό Ford Puma των 155 ίππων που συνδυάζεται με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο στην έκδοση ST-Line X, κόντρα στο μεγαλύτερο Kuga των 150 ίππων με τον επίσης μεγαλύτερο EcoBoost 1,5 λτ. στην έκδοση ST-Line. Πάμε να τα δούμε...

Δεν χάνει κανένα σε εξοπλισμό 

Ξεκινώντας από το Kuga, η βασική του πλέον έκδοση ST-Line κοστίζει 30.403 ευρώ, ωστόσο με τον εξοπλισμό που έχει μόνο βασική δεν τη λες, καθώς περιλαμβάνει: ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, πλήρη σουίτα συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, προβολείς ομίχλης εμπρός LED, φώτα ημέρας LED, πίσω φώτα LED, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέπτες με ενσωματωμένα φλας και φώτα εδάφους, αυτόματους προβολείς, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο ηλεκτρονικό διζωνικό σύστημα κλιματισμού, υπολογιστή ταξιδιού, ηλεκτρικό χειρόφρενο (EPB), Selectable Drive Modes (SDM) – επιλέξιμες λειτουργίες οδήγησης, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί με κουμπί εκκίνησης χωρίς κλειδί Ford Power (μπροστά θύρες), cruise control, hλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, φωτοχρωματικό εσωτερικό καθρέφτη, Ford SYNC με κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών, σύστημα πλοήγησης, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ίντσων, ψηφιακό δέκτη DAB και 6 ηχεία, πρίζα 12 V στον χώρο αποσκευών, 2 πρίζες πίσω (1 υποδοχή τυπική USB & 1 τύπου C-USB για φόρτιση), ενσωματωμένο modem, αισθητήρες απόστασης στάθμευσης εμπρός και πίσω και άλλα πολλά.
 
Από την άλλη το Puma στην ST Line X στην έκδοση των 155 ίππων (με 7άρι αυτόματο) κοστίζει από 30.243 ευρώ. Εξοπλιστικά και αυτό δεν πάει καθόλου πίσω διατηρώντας πολλά από τα χαρακτηριστικά που είδαμε νωρίτερα. Για παράδειγμα το Puma ST Line X θα βρει κάποιος ίδιας διάστασης ζάντες 18 ιντσών, διαμορφώσιμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, προβολείς LED, διζωνικό κλιματισμό, adaptive cruise control, εκκίνηση χωρίς κλειδί, αυτόματο σύστημα παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας, αλλά και διάφορες ακόμα ηλεκτρικές ευκολίες και αυτοματισμούς, όπως ρύθμιση καθισμάτων και αυτόματους υαλοκαθαριστήρες.
 
Φυσικά σε αμφότερα τα μοντέλα υπάρχει και ο ειδικός εξοπλισμό ST-Line, με την πιο σπορ ανάρτηση, τους ειδικούς προφυλαχτήρες με το διαχύτη στη μέση, την χρωμιωμένη εξάτμιση και το εσωτερικό φινίρισμα με κόκκινες ραφές, αλουμινένιες ενθέσεις και τριάκτινο flat τιμόνι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σχεδίαση: Πιο ώριμο το Kuga, νεανικό το Puma

Η σχεδίαση των δύο μοντέλων μοιάζει σαν μια συνέχεια και εξέλιξη από το ένα στο άλλο σύμφωνα με τα θέλω της ηλικίας. Τι εννοούμε; Αν σε έναν νέο αρέσει το Puma τώρα, μελλοντικά ίσως να προτιμούσε το Kuga. Το Puma των 4,19 μ. εκφράζει περισσότερο το στοιχείο του δυναμισμού μέσω των αναλογιών του και των έντονων φουσκωμάτων στο αμάξωμα. Από την άλλη το Kuga, κρατώντας πολλά στοιχεία που στο Puma δίνουν ένα macho στυλ, όπως η μεγάλη μάσκα και τα ψηλά τοποθετημένα σώματα, τα εντάσσει σε ένα αμάξωμα με πιο απλωμένες διαστάσεις (4,61 μ. μήκος). Έτσι καταφέρνει και ενσωματώνει τη σχεδιαστική του αυτοπεποίθηση σε ένα πιο «ενήλικο» και οικογενειακό σύνολο.

Εσωτερικό-Χώροι: Συρόμενο κάθισμα από τη μία, MegaBox από την άλλη

Περνώντας στο εσωτερικό η αρχιτεκτονική είναι ίδια, όπως σε όλα τα μοντέλα της Ford, με την οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, τους κεντρικούς αεραγωγούς από κάτω της και κάτω από αυτούς τα χειριστήρια του κλιματισμού. Ποιοτικά κινούνται σε υψηλά επίπεδα όσον αφορά τη συναρμογή και τα υλικά της καμπίνας, με το Kuga να προσφέρει ευρύτερη χρήση μαλακών επιφανειών.
 
Στο πεδίο των χώρων, σαφώς και το κατά 43 πόντους μεγαλύτερο Kuga προσφέρει εξαιρετικά καλύτερες εσωτερικές διαστάσεις, μόνο το πίσω κάθισμα είναι κατά 10 πόντους πιο φαρδύ. Βέβαια και στο Puma μια χαρά θα βολευτούν 4 ενήλικοι με μπόλικο αέρα για το πόδια τους. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι η σύγκριση του χώρου αποσκευών. Το Puma διαθέτει κορυφαίο χώρο για τα δεδομένα της κλάσης του με 456 λτ., ενώ το Kuga 475 λτ..Ωστόσο και τα δύο έχουν από ένα κρυφό όπλο. Το Kuga έχει συρόμενα πίσω καθίσματα, το οποία ανάλογα τη θέση τους αυξάνουν τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ μέχρι και τα 645 λτ. Από την άλλη το Puma διαθέτει κάτω από το πάτωμα, έναν έξτρα αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων (MegaBox), ο οποίος διαθέτει και τάπα αποστράγγισης στο κάτω µέρος ώστε να πλένεται.

Ας δούμε τι καίει κάθε τύπος αυτοκινήτου: