Formentor: 5 πράγματα για το οικογενειακό SUV της CUPRA
- Είναι το πρώτο «αυτόνομο» μοντέλο της CUPRA και είναι κουκλί
- Φρενάρει σαν αγωνιστικό στην Plug-in υβριδική έκδοση
- Έχει πρόγραμμα «CUPRA» που «βαραίνει» το τιμόνι και στρίβει σαν Audi RS3
- Είναι διαθέσιμο σε πολεμική έκδοση με ισχύ 390 ίππων
Είναι το πρώτο «αυτόνομο» μοντέλο CUPRA
Μπορεί να είχαμε πρωτογνωρίσαμε την CUPRA ως το τμήμα της SEAT που ετοίμασε τις σκληροπυρηνικές εκδόσεις των μοντέλων της τελευταίας, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν ισχύει με το Formentor. Το οικογενειακό SUV είναι το πρώτο μοντέλο που αναπτύχθηκε από την ίδια την CUPRA και αποκλειστικά για αυτήν και διακρίνεται για την σπορ εμφάνισή του, την coupe οροφή, τους τονισμένους του θόλους και τα αιχμηρά του φώτα.
Φρενάρει σαν αγωνιστικό στην Plug-in υβριδική του έκδοση
Το Plug-in υβριδικό CUPRA Formentor στην έκδοση VZ με τα 245 άλογα, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, διακρίνεται για τα αποτελεσματικά του φρένα, καθώς έχει την δυνατότητα να κοκαλώσει από τα 100 χλμ./ώρα σε 35,3 μέτρα. Η επίδοσή του αυτή το φέρνει στην δεύτερη θέση ανάμεσα στα μικρομεσαία Plug-in υβριδικά SUV πίσω μόνο από το Plug-in υβριδικό DS 7 E-Tense, το οποίο, το άφησε το Formentor στη δεύτερη θέση για μόνο 0,2 μέτρα.
Υπάρχει πρόγραμμα «CUPRA» που «βαραίνει» το τιμόνι και στρίβει σαν RS3
Πολλά είναι τα αυτοκίνητα που προσφέρουν Sport mode και παραπάνω οδηγική απόλαυση στον οδηγό, λίγα όμως είναι αυτά που τα καταφέρνουν τόσο καλά όσο το CUPRA mode των σκληροπυρηνικών Formentor VZ. Στο mode αυτό, το τιμόνι γίνεται πιο βαρύ, προσφέρει περισσότερη πληροφόρηση στον οδηγό, οι σχέσεις στο κιβώτιο αλλάζουν ακόμη ταχύτερα και κυρίως, μέσα στην καμπίνα, μέσω τεχνητών μέσων, το μοτέρ αποκτά ήχο από... V8!
Είναι διαθέσιμο σε πολεμική έκδοση με ισχύ 390 ίππων
Το Formentor προσφέρει σε γήινες εκδόσεις σε βενζίνη από 150 έως 190 άλογα και σε VZ εκδόσεις από 245 έως 310 άλογα αλλά στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η έκδοση VZ5 με 2λιτρο μοτέρ 390 ίππων, τετρακίνηση και DSG κιβώτιο. Στο diesel, υπάρχει μια 2λιτρη επιλογή στα 150 άλογα, ενώ δύο είναι οι Plug-in υβριδικές επιλογές στα 204 και 245 άλογα με βάση ένα 1.400άρι μοτέρ TSI.
Σελίδα 2 | Είναι το πρώτο «αυτόνομο» μοντέλο CUPRA |
Σελίδα 3 | Φρενάρει σαν αγωνιστικό στην Plug-in υβριδική του έκδοση |
Σελίδα 4 | Υπάρχει πρόγραμμα «CUPRA» που «βαραίνει» το τιμόνι και στρίβει σαν RS3 |
Σελίδα 5 | VZ5, η κορυφαία του έκδοση με 390 άλογα |
Σελίδα 6 | Πλήρης γκάμα σε βενζίνη, diesel και Plug-in |