Η επόμενη Octavia RS θα διατίθεται και σε έκδοση υβριδική.

GTi με 250 άλογα και να μην καίει. Γίνεται;

10.079 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2018)

Μεσαία και μικρομεσαία GTi με μόλις 1.500 κυβικά, επιδόσεις πυραύλου και κατανάλωση χώμα! Γίνεται;

Φαντάσου ένα GTi 250 ίππων, με επιδόσεις πυραύλου και κατανάλωση χώμα. Φαντάσου ένα GTi 250 ίππων με κινητήρα 1.500 κυβικών, αλλά χωρίς να είναι τσίτα στην πίεση του τούρμπο. Φαντάσου ένα GTi με τετρακίνηση, και τσάμπα πηγαινέλα στο σούπερ μάρκετ και τα ψώνια. Γίνεται;

Γίνεται. Αυτό το GTi έρχεται στα επόμενα δύο χρόνια, ως έκδοση σε μοντέλα όπως η Skoda Octavia RS αλλά και άλλα αυτοκίνητα του ομίλου στην ίδια πλατφόρμα. Πως γίνεται; Απλά. Μιλάμε για ένα GTi υβριδικό.

Η επόμενη Octavia RS θα διατίθεται και σε έκδοση υβριδική. Ένας βενζινοκινητήρας 150 ίππων, χωρίς τρελή πίεση να φοβάσαι να πατήσεις, και ένας ηλεκτροκινητήρας 105 ίππων, με γραμμική απόδοση από το «ρελαντί» μέχρι και τον κόφτη να δίνει ροπή που κανένα τούρμπο δίλιτρο μοτέρ από μόνο του δεν έχει.

Οι επιδόσεις φυσικά εξασφαλισμένες. Το 0-100 κάτω από 7 δλ., τελική όση θες, απίθανες ρεπρίζ με τον ηλεκτροκινητήρα να δίνει ροπή παντού. Όσο αταίριαστο κι αν ακούγεται τώρα, στην πράξη το υβριδικό αυτό σύνολο θα είναι όνειρο.

Μεγαλύτερο όνειρο όμως θα είναι το φορολογικό. Πως δηλαδή θα μπορείς να αγοράσεις GTi, ή RS στην προκειμένη περίπτωση, χωρίς να είναι δίλιτρο, με όλα τα προβλήματα που τα δίλιτρα έχουν στην Ελλάδα.
 
Από ΄κει και πέρα, σκέψου το εξής. Θα καίει το πολύ σαν 1.500 κυβικά, αν όχι λιγότερο. Θα φορολογείται το ίδιο. Ένα GTi  που θα το πας ταξίδι ή στην πόλη, χωρίς τον φόβο της κατανάλωσης. Ακόμη καλύτερα, με 70 χλμ. Αυτονομία, θα έχεις και τις «τσάμπα» διαδρομές της ημέρας. Για κάποιους αυτά τα χιλιόμετρα είναι το σπίτι-δουλειά δουλειά-σπίτι. Βενζίνη μόνο τα Σαββατοκύριακα.

Ακούγεται άσχημα; Ή μήπως ακούγεται ιδανικό; Εσάς πως σας φαίνεται ένα υβριδικό GTi; Μήπως είναι ο μόνος ή ο καλύτερος τρόπος να αγοράσετε ένα GTi; Τι λέτε;

Toyota
moto