• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Γαλλογερμανικός «πόλεμος» στα SUV;

Γερμανικό «μπάσιμο» στα SUV;

Διαβάστηκε από 12478 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/12/2018
 

Οι Γάλλοι είναι εδώ και καιρό τα αφεντικά στην κατηγορία των SUV. Μπορεί ο όμιλος VW να ταράξει τα γαλλικά νερά στα SUV;

Οι Γάλλοι ήρθαν και κάθισαν στην κορυφή των SUV αλλάζοντας πλήρως τις γκάμες τους, μεταμορφώνοντας τελείως τις μάρκες τους, και λανσάροντας σειρά μοντέλων που σε ανύποπτο χρόνο κέρδισαν την αγορά. Τώρα ο όμιλος VW αντεπιτίθεται. Μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα;

Οι δύο γαλλικοί όμιλοι, Peugeot-Citroen-Opel (PSA) και Renault-Nissan-Dacia, έχουν καπελώσει την αγορά των SUV. Δεν είναι όλα γαλλικά μοντέλα με την στενή έννοια του όρου, όμως μεταξύ του Qashqai, του Captur και του Duster από τη μία και του 3008, C3 Aircross και του Crossland X από την άλλη, για να αναφέρουμε μόνο μερικά, οι δύο όμιλοι έχουν πάνω από μια ντουζίνα μοντέλα στην αγορά. Δεν είναι περίεργο που είναι και πρώτοι σε πωλήσεις.
 
Ό όμιλος VW μπήκε στην αγορά των SUV μάλλον διστακτικά. Η VW θέλησε να ξεκινήσει από την κορυφή, με το Touareg, αφήνοντας στο μικρότερο Tiguan να τα βγάλει πέρα, ενώ μόνο η Skoda είχε SUV από τις άλλες μάρκες του ομίλου (χωρίς να λογαριάζουμε την Audi που τοποθετείται αλλού λόγω τιμής).
 
Από το 2015, μόλις 3 χρόνια πριν, όμως και μέχρι σήμερα, η αγορά των SUV έχει τετραπλασιαστεί.  Και από αυτή την πίτα δεν μπορεί να λείπει ο όμιλος VW. Έτσι με μία κίνηση, η πλατφόρμα MQB διαμορφώθηκε για SUV και γέννησε μια σειρά μοντέλων. SEAT Arona και Ateca, VW T-Roc, Skoda Karoq και Kodiaq, πιάνουν όλο το φάσμα της αγοράς.
 
Τι φέρνουν στα SUV; Αυτό που είναι κοινό σε όλα τα μοντέλα του ομίλου είναι η πολύ καλή εργονομία, που όσο τετριμμένη κι αν ακούγεται, κάνει σημαντική διαφορά, ειδικά συγκρινόμενη με κάτι περίεργες ιδιαιτερότητες που βρίσκεις σε αρκετά γαλλικά μοντέλα. Από κει και πέρα στα μοντέλα του ομίλου τα υλικά είναι πιο τυποποιημένα και γενικά καλής ποιότητας, ξέρει δηλαδή τι να περιμένει ο αγοραστής, χωρίς εκπλήξεις.
 
Η σχεδίαση για κάποιους είναι βαρετή, για κάποιους κυριλέ, για κάποιους καταπληκτική. Είναι θέμα γούστου, όμως τα μοντέλα του ομίλου μοιάζουν, ακόμη κι αν προέρχονται από άλλες μάρκες. Αντίθετα τα γαλλικά διαθέτουν μεγαλύτερη ποικιλία σχεδιαστικά.
 
Από κει και πέρα το παιχνίδι θα κριθεί στις τιμές, με την SEAT να κατεβαίνει πολύ επιθετικά, αν και θα βρει μπροστά της τη Citroen με εξίσου χαμηλές τιμές, χωρίς να μιλάμε για το Duster που έχει την τιμή που σκοτώνει τον ανταγωνισμό.
 
Τι λέτε λοιπόν; Μπορεί ο όμιλος VW να ανατρέψει την κυριαρχία των γαλλικών ομίλων στα SUV; Ή μήπως μπήκαν στο παιχνίδι αργά; Και τελικά εσείς όταν έρθει η ώρα να αγοράσετε SUV, ποιές μάρκες θα κοιτάξετε και γιατί;

Ψηφιακό κλειδί μέσω smartphone από την Hyundai

Νέο Opel Corsa: Όλα όσα ξέρουμε πριν την αποκάλυψη

Nέα Toyota Corolla VS Hyundai i30 VS Opel Astra

Δοκιμή: Hyundai i30 Fastback N

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο Micra με 117 άλογα vs ανταγωνισμός

Βriatore: «H Ferrari είναι το ίδιο αργή 8 χρόνια»

Παλικάρι τα βάζει με δύο κλέφτες!

Γαλαζοπράσινες στιγμές στο Ιόνιο

Εκεί που θα νιώσεις «σαν καινούριος»

Η «κρυμμένη» ομορφιά των Δωδεκανήσων

Δέκα ιδέες για ανοιξιάτικες και αποδράσεις στην Ελλάδα

Πανηγύρι σαν Ικαριώτικο! Πότε και πού

Εκεί που η ιστορία σμίγει με το Θείο Δράμα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »