• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το ανανεωμένο Audi A6 φέρει ανασχεδιασμένη γρίλια της εμπρόσθιας μάσκας, τροποποιημένα φωτιστικά σώματα, ενώ ελαφρώς διαφορετικοί είναι οι προφυλακτήρες, τα μαρσπιέ και οι απολήξεις της εξάτμισης.

Με επιπλέον χρέωση, το Α6 μπορεί να εξοπλιστεί με φώτα τεχνολογίας LED ή matrix LED (στη φωτό το ανανεωμένο Audi S6).

Το ανανεωμένο Audi A6 allroad Quattro εξοπλίζεται με 4 τρίλιτρους V6 κινητήρες, τον 3.0 TFSI και τρεις εκδοχές του 3.0 TDI, ενώ στάνταρ είναι η αερανάρτηση.

Τα επιμέρους χαρακτηριστικά μπορεί να άλλαξαν, όμως η πρακτικότητα του A6 Avant παραμένει αναλλοίωτη, χάρη στο πορτμπαγκάζ των 565-1.680 λτ.

Το παρόν στη γκάμα του ανανεωμένου Audi A6 δίνουν τα νέα, οινομικότερα-οικολογικότερα μοτέρ, τα οποία η Audi ονομάζει «ultra».

Το RS6 Avant με το 4λιτρο V8 biturbo TFSI μοτέρ των 560 ίππων, κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ, έχει τελική ταχύτητα 305 χλμ./ώρα, ενώ έχει κατανάλωση 9,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 223 γρ./χλμ.

Η ανανεωμένη εκδοχή του Audi S6 φέρει το V8, biturbo 4.0 TFSI μοτέρ των 450 ίππων, το οποίο φέρει τεχνολογία απενεργοποίησης των κυλίνδρων (COD), επιτυγχάνοντας έτσι κατανάλωση από 9,2 λτ./100 χλμ.

Ο αέρας της διακριτικής ανανέωσης άγγιξε και το εσωτερικό, εκεί που κυριαρχεί το προηγμένο infotainment σύστημα της Audi.

Πλέον και με 1.800άρη κινητήρα το ανανεωμένο Audi A6

8.790 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/9/2014

Με βελτιωμένα Euro 6 μοτέρ που εκκινούν από τα 1,8 λτ., έχουν κατανάλωση από 4,2 λτ./100 χλμ. και μειωμένες εκπομπές CO2 κατά 22%, θα κάνει άμεσα ντεμπούτο η ανανεωμένη γκάμα του Audi A6.

 
Η Audi έβγαλε το «περιτύλιγμα» της ανανεωμένης εκδοχής του Α6, η οποία θα κάνει εμπορικό ντεμπούτο αυτό το φθινόπωρο, φέροντας αισθητικές και –κυρίως- τεχνικές αλλαγές. Παρουσίασε το «κανονικό» Α6, σε sedan και station wagon (Avant) εκδόσεις, αλλά και το περιπετειώδες Audi A6 allroad quattro. Κερασάκι στην τούρτα αποτέλεσαν οι ανανεωμένες εκδοχές των κορυφαίων Audi S6 και RS6 Avant.

Audi A6
Σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση, το ανανεωμένο Audi A6 φέρει ανασχεδιασμένη γρίλια της εμπρόσθιας μάσκας, τροποποιημένα φωτιστικά σώματα, ενώ ελαφρώς διαφορετικοί είναι οι προφυλακτήρες, τα μαρσπιέ και οι απολήξεις της εξάτμισης. Με επιπλέον χρέωση, το Α6 μπορεί να εξοπλιστεί με φώτα τεχνολογίας LED ή matrix LED.

Οι πιο σημαντικές αλλαγές, όμως, βρίσκονται σε αυτά που δεν φαίνονται με γυμνό μάτι. Βλέπετε, πλέον, όλα τα μοτέρ της γκάμας του, τα τρία TFSI βενζίνης και τα πέντε TDI πετρελαίου, πληρούν τις αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Euro 6 και έχουν μειωμένες εκπομπές CO2 κατά 22%. Το παρόν δίνουν τα νέα, οινομικότερα-οικολογικότερα μοτέρ, τα οποία η Audi ονομάζει «ultra».

Στη βάση της γκάμας βρίσκεται το σύνολο 1.8 TFSI ultra, με το Α6 να σπάει, έτσι το φράγμα των δύο λίτρων, γεγονός πολύ σημαντικό για τη χώρα μας. Συνδυαζόμενο με το ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο S tronic, προσφέρει κατανάλωση 5,7 λτ./100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να βρίσκονται στα 133 γρ./χλμ. Το 2.0 TDI ultra μοτέρ πετρελαίου έχει ισχύ 150 ίππων, επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 4,2 λτ./100 χλμ., ενώ έχει εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ.

Στην κορυφή της βενζινοκίνητης γκάμας βρίσκεται το σύνολο 3.0 TFSI, το οποίο δέχθηκε αρκετές τροποποιήσεις, όπως έγινε και με το μοτέρ πετρελαίου 3.0 TDI, το οποίο αποδίδει 218 ή 272 ίππους, ενώ στην biturbo εκδοχή του, η ισχύς του ανέρχεται στους 320 ίππους. Το τελευταίο, διαθέτει και εκδοχή 326 ίππων, η οποία εξοπλίζει τις επετειακές εκδόσεις A6 3.0 TDI competition, οι οποίες φτιάχτηκαν για να γιορταστούν τα 25 χρόνια της τεχνολογίας TDI.

Το κορυφαίο σύνολο πετρελαίου συνδυάζεται με ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο S tronic, ενώ στα άλλα είναι επτά σχέσεων, ενώ υπάρχει και η επιλογή για το ανανεωμένο μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων. Στις εκδόσεις των 272 ίππων και πάνω, το σύστημα τετρακίνησης quattro μπορεί να συνδυαστεί με σπορ διαφορικό.

Audi S6 / RS6 Avant
Η ανανεωμένη εκδοχή του Audi S6 φέρει το V8, biturbo 4.0 TFSI μοτέρ των 450 ίππων, το οποίο επιτρέπει στο sedan μοντέλο να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,4 δλ. (4,6 δλ. για το S6 Avant). Η Audi υπόσχεται μέση κατανάλωση 9,2 λτ./100 χλμ. για το sedan και εκπομπές CO2 214 γρ./χλμ. Οι πιο πάνω τιμές, επιτεύχθηκαν χάρη στην υιοθέτηση της τεχνολογίας απενεργοποίησης των κυλίνδρων (COD), μέσω της οποίας χρησιμοποιούνται μόνο οι 4 κύλινδροι, όταν δεν υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει το σύστημα quattro και η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση, η οποία χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 20 χλστ.

Στην κορυφή της γκάμας του Audi A6 τοποθετείται η έκδοση RS6 Avant, η οποία φέρει το 4λιτρο biturbo TFSI μοτέρ, του οποίου η ισχύς βρίσκεται στους 560 ίππους. Κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ, έχει τελική ταχύτητα 305 χλμ./ώρα, την ίδια στιγμή που έχει κατανάλωση 9,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 της τάξης των 223 γρ./χλμ., χάρη στο προαναφερθέν σύστημα COD. Το V8 μοτέρ συνεργάζεται με 8άρι S tronic κιβώτιο, ενώ το σύστημα quattro χρησιμοποιεί κεντρικό διαφορικό με υψηλότερη σχέση κλειδώματος. Η RS σπορ ανάρτηση διαθέτει αμορτισέρ αερίου, ενώ προαιρετικά εξοπλίζεται με την τεχνολογία Dynamic Ride Control (DRC).

Audi A6 allroad quattro
Το ανανεωμένο Audi A6 allroad quattro, στηρίζεται εκ νέου σε μία υπερυψωμένη εκδοχή του A6 Avant και ξεχωρίζει αισθητικά μέσω των ατσάλινων ποδιών προστασίας μπρος-πίσω. Εξοπλίζεται με 4 τρίλιτρους V6 κινητήρες, τον 3.0 TFSI και τρεις εκδοχές του 3.0 TDI, ενώ στάνταρ είναι η αερανάρτηση.