Η Bosch υποστηρίζει πως έχει βρει τη χρυσή τομή για την δραματική μείωση των NOx από τους ντίζελ κινητήρες.

    Τι λέει η Bosch;

    23.010 Επισκέψεις στο άρθρο

    H Bosch, καταρχήν δεν απορρίπτει κανέναν από τους ανωτέρω αναφερθέντες τρόπους αντιμετώπισης των οξειδίων του αζώτου, όμως αναγνωρίζει ότι υπάρχει ένα πρόβλημα που έχει να κάνει με την θερμοκρασία των καυσαερίων. Στους κινητήρες πετρελαίου η θερμοκρασία καυσαερίων είναι χαμηλότερη από των αντίστοιχων βενζίνης. Γιατί συμβαίνει όμως αυτό; Ο λόγος είναι ο καλύτερος βαθμός απόδοσης των diesel. Καλύτερος βαθμός απόδοσης σημαίνει λιγότερο ενεργειακό περιεχόμενο στα καυσαέρια και άρα περισσότερο εκεί που έχει σημασία, δηλαδή στον στρόφαλο. Το πρόβλημα με τις χαμηλές θερμοκρασίες έχει να κάνει με την κατάλυση των NOx. Τα σημερινά συστήματα απαιτούν θερμοκρασίες 200-250ο C, όμως αυτή η θερμοκρασία, ειδικά όταν το αυτοκίνητο κινείται σε αστικό περιβάλλον με χαμηλά φορτία και πρωτόκολλο σταμάτα-ξεκίνα δεν είναι εύκολα επιτεύξιμη, με αποτέλεσμα να υπάρχει χαμηλός βαθμός αντιμετώπισης των οξειδίων σε αυτές τις συνθήκες. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    FORD E-TRANSIT
    OPEL