ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Toyota πιστεύει στο υδρογόνο, λέει πως θα αντικαταστήσει το diesel

 Σχολιάστε 
1.157 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2025)
Η Toyota πιστεύει στο υδρογόνο, λέει πως θα αντικαταστήσει το diesel

«Το υδρογόνο είναι το next big thing της αυτοκίνησης», λέει στέλεχος της Toyota.
«Το υδρογόνο θα αντικαταστήσει το diesel».
Η Toyota θέλει καλύτερες υποδομές ανεφοδιασμού.

autotriti team

Το υδρογόνο είναι το next big thing της αυτοκίνησης

Είναι γνωστό πως η Toyota εδώ και πολλά χρόνια επενδύει στο υδρογόνο, ούσα πιθανότατα η μάρκα που δείχνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον γι' αυτό, ως εναλλακτική πηγή καυσίμου. Παρόλο το γεγονός πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν σε μεγάλο βαθμό σε ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, η ιαπωνική φίρμα εξακολουθεί να πιστεύει στο υδρογόνο, το οποίο θεωρεί ως το... next big thing της αυτοκίνησης.

«Το υδρογόνο θα αντικαταστήσει το diesel»

Σε μια συνέντευξη σε αυστραλιανό Μέσο, ο Sean Hanley, αντιπρόεδρος πωλήσεων, μάρκετινγκ και franchise της Toyota Australia, ανέφερε πως οι κινητήρες υδρογόνου θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν το diesel μέσα στην επόμενη δεκαετία.

«Το diesel δεν πρόκειται να εξαφανιστεί μέσα στην επόμενη δεκαετία, αλλά πέρα ​​από αυτό - νομίζω ότι το υδρογόνο μακροπρόθεσμα θα αντικαταστήσει το diesel».

Η Toyota θέλει καλύτερες υποδομές ανεφοδιασμού

Από κει και πέρα, για να συμβεί κάτι τέτοιο θα πρέπει αρχικά να υπάρξει βελτίωση στην υποδομή ανεφοδιασμού υδρογόνου. Το πρόβλημα αυτό υπάρχει σε ολόκληρο τον κόσμο, κάτι που ισχύει και για την Αυστραλία, όπως ξεκαθάρισε ο Hanley. «Οι υποδομές υδρογόνου στην Αυστραλία θα πρέπει να γίνουν σημαντικά καλύτερες απ΄ αυτές που έχουμε σήμερα», είπε χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας πως αυτό θα βοηθήσει στην ώθηση της υιοθέτησης υδρογονοκίνητων αυτοκινήτων.

Υπάρχουν και οι εταιρείες που έχουν αντίθετη άποψη

Κλείνοντας, να θυμίσουμε πως την ώρα που η Toyota συνεχίζει την έρευνα και τις επενδύσεις πάνω στο υδρογόνο, τόσο με νέα συστήματα κυψέλων καυσίμου, όσο και με θερμικούς κινητήρες που «καίνε» υδρογόνο, άλλες μεγάλες εταιρείες της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν αντίθεση άποψη. Η Stellantis για παράδειγμα πρόσφατα ανακοίνωσε πως πήρε την απόφαση να διακόψει το πρόγραμμα ανάπτυξης τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Όπως ανακοίνωσε η ίδια η εταιρεία, πήρε τη συγκεκριμένη απόφαση κυρίως λόγω της περιορισμένης διαθεσιμότητας υποδομών ανεφοδιασμού και των υψηλών κεφαλαιακών απαιτήσεων.