Ο ηλεκτρο- κινητήρας του e-Golf αποδίδει 136 ίππους και σύμφωνα με τη VW χρειάζονται 9,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα με την τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα.

Το e-Golf έχει μπαταρία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 35,8 kWh, η οποία σύμφωνα με τα επίσημα νούμερα του χαρίζει αυτονομία 300 χλμ..

VW e-Golf

17.593 Επισκέψεις στο άρθρο

Δεν είναι η πρώτη φορά, που το best seller της VW, το Golf, μπαίνει στην πρίζα. Ήδη από το 2014, η έβδομη γενιά του διάσημου γερμανικού μικρομεσαίου είχε e-Golf έκδοση μηδενικών ρύπων. 

Το τελευταίο e-Golf, όπως άλλωστε και το προ-ανανέωσης μοντέλο στηρίζεται πάνω στη συμβατική έκδοση του μικρομεσαίου μοντέλου και διαφοροποιείται από το απλό με την κλειστή μάσκα, η οποία διατρέχεται από μία μπλε ρίγα χαρακτηριστικό των ηλεκτρικών εκδόσεων της Volkswagen, τα φώτα ημέρας σε σχήμα C (τεχνολογίας LED), τις ειδικής σχεδίασης ζάντες, την πίσω αεροτομή και τα ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης. 

Η σημαντικότερη είδηση που αφορά στο e-Golf έχει να κάνει με τη μπαταρία ιόντων-λιθίου, που έχει χωρητικότητα 35,8 kWh, η οποία σύμφωνα με τα επίσημα νούμερα έχει αυτονομία 300 χλμ. και για τη φόρτιση στο 80% της χρειάζονται 45 λεπτά σε ταχυφορτιστή.

Όσον αφορά στον κινητήρα του, αυτός αποδίδει 136 ίππους με 290 Nm και σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η VW χρειάζονται 9,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα. 

Τέλος σχετικά με το κόστος κτήσης του, το e-Golf είναι διαθέσιμο από 38.800 ευρώ στην έκδοση Χ-Perience, ενώ κατά 2.000 ευρώ ακριβότερη είναι η έκδοση Χ-Clusive.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

peugeot
test center