Υπεύθυνο για την κίνησή του i3 είναι ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 170 ίππων με 250 Nm ροπής, ενώ στο i3S ο ίδιος κινητήρας αποδίδει 184 άλογα με 270 Nm ροπής.

Η μπαταρία του BMW i3 είναι χωρητικότητας 94 Ah (33,2 kwh), με την οποία η βαυαρική μάρκα υπόσχεται αυτονομία έως και 300 χλμ..

ΒMW i3 και i3s

17.590 Επισκέψεις στο άρθρο

Η ανανεωμένη BMW i3 είναι το μοναδικό από τα ηλεκτρικά μοντέλα της ελληνικής αγορά που δε διαθέτει και έκδοση συμβατικού καυσίμου.

Όσον αφορά στη σχεδίασή του, χαρακτηρίζεται μοντέρνα και φουτουριστική με highlight τις αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες. Στο εσωτερικό διακρίνεται για τους άνετους χώρους και τα hi-tech στοιχεία, όπως η οθόνη αφής 10,3 ιντσών του συστήματος infotainment.

Υπεύθυνο για την κίνησή του, είναι ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 170 ίππων με 250 Nm ροπής, το οποίο χρειάζεται 7,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα. Η μπαταρία του είναι χωρητικότητας 94 Ah (33,2 kwh), με την οποία η βαυαρική μάρκα υπόσχεται αυτονομία έως και 300 χλμ., ενώ για την ταχυφόρτισή της, στο 80% της χωρητικότητας, χρειάζονται 39 λεπτά.  

Το EV της BMW είναι διαθέσιμο και στην πιο σπορτίφ έκδοση i3 S (από 43.100 ευρώ), στην οποία ο ίδιος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 184 άλογα με 270 Nm ροπής κάνοντας το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ.. 

Πέραν της ισχύος η νέα i3S έκδοση διαθέτει σπορ ανάρτηση, η οποία μειώνει την απόσταση του μοντέλου από το έδαφος κατά 10 χλστ. και μεγαλύτερους τροχούς με ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών που «ντύνονται» με ελαστικά διαστάσεων 195/50. Επιπλέον, το μετατρόχιο είναι κατά 40 χλστ. μεγαλύτερο από εκείνο της απλής έκδοσης προσφέροντας καλύτερη οδική συμπεριφορά σύμφωνα με την εταιρεία, ενώ μια ακόμη νέα λειτουργία είναι το sport mode με το οποίο δίνεται στον οδηγό η δυνατότητα παραμετροποιήσεων στο «γκάζι» και το τιμόνι.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
moto