Η σχεδίαση των αερόσακων έχει μελετηθεί για να προστατέψει ένα άτομο με ύψος που ξεπερνά τα 1,52 μέτρα και μάζα που αγγίζει τα 63 κιλά. Μπροστά από ένα μικρό παιδί μετατρέπονται σε «φονικά όπλα».

Η σχεδίαση των αερόσακων έχει μελετηθεί για να προστατέψει ένα άτομο με ύψος που ξεπερνά τα 1,52 μέτρα και μάζα που αγγίζει τα 63 κιλά. Μπροστά από ένα μικρό παιδί μετατρέπονται σε «φονικά όπλα».

Παιδί στο εμπρός κάθισμα: Ο αερόσακος γίνεται «φονικό όπλο»

31.513 Επισκέψεις στο άρθρο (2/10/2023)

Σίγουρα ένα ταξίδι γίνεται πιο ευχάριστο όταν βρισκόμαστε στο εμπρός κάθισμα, αλλά είναι απαγορευτικό για τα παιδιά. Οι μηχανικοί των αυτοκινητοβιομηχανιών δεν ξύπνησαν ένα πρωί και έγραψαν στο εγχειρίδιο χρήσης ότι τα παιδιά κάτω των 13 ετών πρέπει να κάθονται στο πίσω κάθισμα. Υπάρχουν σοβαροί λόγοι που συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Ο πρώτος και πιο εύκολα κατανοητός λόγος είναι ότι οι δυνάμεις που ασκούνται στους επιβάτες των πίσω καθισμάτων είναι μειωμένες σε ένα τροχαίο ατύχημα. Συνεπώς, είναι προτιμότερο να κάθεται στο πίσω κάθισμα ένα παιδί, το οποίο, σύμφωνα με τους ειδικούς, μέχρι την ηλικία των 13 ετών δεν έχει πλήρως αναπτυγμένο μυοσκελετικό σύστημα. Η δεύτερη αιτία ονομάζεται αερόσακος και, μπορεί να αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εφευρέσεις στον τομέα της ασφάλειας, αλλά όταν πίσω του βρίσκεται ένα μικρό παιδί μετατρέπεται σε φονικό όπλο. Οι αερόσακοι εκτοξεύονται μέσα σε 1/20 του δευτερολέπτου και η ταχύτητα επαφής με το ανθρώπινο σώμα αγγίζει πολλές φορές τα 320 χλμ/ώρα, συνεπώς μιλάμε για ανάπτυξη τεράστιων δυνάμεων. Η σχεδίασή τους έχει μελετηθεί για να προστατέψει ένα άτομο με ύψος που ξεπερνά τα 1,52 μέτρα και μάζα που αγγίζει τα 63 κιλά.

Μόνο σε αυτές τις περιπτώσεις η κατανομή των δυνάμεων στο σώμα γίνεται με κατάλληλο τρόπο. Αντίθετα, αν σε αυτή τη θέση βρίσκεται ένα μικρό παιδί, η δύναμη του αερόσακου θα «φορτίσει» ευαίσθητα σημεία του σώματος, όπως το κεφάλι και ο λαιμός, με τρομακτικές συνέπειες.

Toyota
test center