Κίνδυνοι & συμπέρασμα

Οι λακκούβες στην άσφαλτο είναι περισσότερο επικίνδυνες για τις μικρές ρόδες ενός πατινιού, σαφώς χειρότερες σε σχέση με ένα ποδήλατο, για παράδειγμα.
2 Φωτογραφίες »

Οι λακκούβες στην άσφαλτο είναι περισσότερο επικίνδυνες για τις μικρές ρόδες ενός πατινιού, σαφώς χειρότερες σε σχέση με ένα ποδήλατο, για παράδειγμα.

Διπλά εκτεθειμένος σημαίνει τετραπλά προσεκτικός

Αν η οδήγηση ενός αυτοκινήτου ή μίας μοτοσυκλέτας εγκυμονεί «χ» αριθμό κινδύνων, στην περίπτωση ενός ηλεκτρικού πατινιού το «χ» υπερπολλαπλασιάζεται. Η ευαίσθητη φύση του πατινιού δυσκολεύει την οδήγηση είτε λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, είτε λόγω έντονων κλίσεων από τις ριπές του αέρα, είτε εξαιτίας της κακής κατάστασης του οδοστρώματος. Οι λακκούβες στην άσφαλτο είναι περισσότερο επίφοβες για τις μικρές ρόδες ενός πατινιού, σαφώς χειρότερες σε σχέση με ένα ποδήλατο, για παράδειγμα.

Την ίδια στιγμή, η θέση στον δρόμο είναι πιο επικίνδυνη, ειδικά αν κάποιος άλλος οδηγός δεν έχει την κατάλληλη παιδεία. Αν, λόγου χάρη, οι οδηγοί αυτοκινήτων δεν προσέχουν τους μοτοσικλετιστές, αναλογιστείτε πόσο πιο επικίνδυνη είναι η κατάσταση για τους χρήστες ηλεκτρικών πατινιών που είναι διπλά (και παραπάνω) εκτεθειμένοι. Οι τραυματισμοί μπορεί να είναι συχνοί, κυρίως στα χέρια (σπασίματα σε αγκώνες, καρπούς, κλείδα), ενώ και η απόσταση φρεναρίσματος με περίπου 2 μέτρα από τα 20 χλμ./ώρα δεν εξασφαλίζει απόλυτη ασφάλεια.
 
Για τον λόγο αυτό, κρατάμε τις απαραίτητες αποστάσεις, δεν αναπτύσσουμε μεγάλες ταχύτητες, ενώ επίσης δεν επιβαρύνουμε το πατίνι βάζοντας συνεπιβάτη (δικάβαλο). Με πρόσθετο κόστος, πάντως, μπορεί κανείς να βάλει έξτρα αναρτήσεις για καλύτερη ποιότητα χειρισμού.

Συμπέρασμα

Είναι super οικονομικά και σβέλτα για να κινείσαι στην πόλη. Κατά την άποψή μας όμως είναι και πολύ επικίνδυνα, όσον εξοπλισμό και εάν φοράς. Ίσως να τα επιλέγαμε για μια μικρή απόσταση την οποία θα κάναμε πεζή, ή για να τα συνδυάσουμε με τα μέσα αστικής μεταφοράς. Θεωρούμε πως δεν είναι για μεγάλες αποστάσεις, ενέχουν κινδύνους και πρέπει να χρησιμοποιούνται προσεκτικά ακόμη και στο παιχνίδι. Στο δημόσιο δρόμο θα προσθέσουμε ότι οι χρήστες τους πρέπει να έχουν οδηγική παιδεία και να θεωρούν τους εαυτούς που πρέπει να προσέχουν και να τους προσέχουν οι υπόλοιποι οδηγοί.

Σελίδα 1Ηλεκτρικά Πατίνια: Γλιτώνεις λεφτά & παρκάρισμα μα είναι και επικίνδυνα!
Σελίδα 2Δεν «καίνε», είναι σβέλτα & ευέλικτα
Σελίδα 3Πλεονεκτήματα & όρια ηλικίας
Σελίδα 4Κίνδυνοι & συμπέρασμα
NEO TRAFIC
skoda