• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε την κορυφαία «συμβατική» έκδοση με τον 1,5 VTEC turbo των 182 ίππων (σ.σ. λέμε συμβατική γιατί υπάρχει βεβαίως και η Type-R. 

Το νέο Civic ίσως «χάνει» στις φωτογραφίες.

Η εμφάνισή του είναι σπορτίφ και δυναμική και συνάδει με το γενικότερο χαρακτήρα του.

Δοκιμή: Honda Civic 1,5 VTEC Turbo 182 PS

Διαβάστηκε από 43256 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/9/2017

Οικογενειακό με ολίγο από GTI - Από την μια έχει τεράστιους χώρους, από την άλλη 182 άλογα, καλές επιδόσεις και σπορ οδική συμπεριφορά. Μήπως η εν λόγω έκδοση του Honda Civic αποτελεί μια πρόταση που αξίζει να κοιτάξεις;

 
What is new
- 1,5 turbo βενζίνης με 182 PS
- Καίει 6,9 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 25.650 ευρώ
 
Για την 10η γενιά του Honda Civic έχουμε πει αρκετά τώρα τελευταία. Σε πρώτη φάση με την οδηγική επαφή μαζί του στη Βαρκελώνη (τεύχος 07/2017) και έπειτα στην πρώτη δοκιμή επί ελληνικού εδάφους της έκδοσης 1,0 VTEC των 129 ίππων (τεύχος 23/2017). Αυτήν τη φορά επανερχόμαστε για να δοκιμάσουμε την κορυφαία «συμβατική» έκδοση με τον 1,5 VTEC turbo των 182 ίππων (σ.σ. λέμε συμβατική γιατί υπάρχει βεβαίως και η Type-R. 
 
Στις φωτογραφίες «χάνει»
Ξεκινώντας την ανάλυση με την εξωτερική σχεδίαση, αυτό που έχουμε να παρατηρήσουμε είναι πως το νέο Civic «χάνει» στις φωτογραφίες. Ακόμη και εμείς, πριν το δούμε από κοντά το είπαμε κραυγαλέο και υπερβολικό, ειδικά στο πίσω μέρος, όμως τελικά όταν το αντικρίσαμε από κοντά τα πράγματα ήταν διαφορετικά και η συνολική μας αίσθηση θετική. Θεωρούμε πως το μοντέλο εκπέμπει δυναμισμό, κερδίζει οπωσδήποτε το βλέμμα όταν το κοιτάξεις μπροστά και πλάι, ενώ δεν «φωνάζει» παρά τις διπλές εξατμίσεις στο κέντρο που θυμίζουν κάτι από Type-R. Με λίγα λόγια η εμφάνισή του είναι σπορτίφ και δυναμική και συνάδει με το γενικότερο χαρακτήρα του.
 
Από 25.650 ευρώ
Πριν συνεχίσουμε με τον κινητήρα, ας πούμε πως η τιμή του μοντέλου ανέρχεται στα 25.650 ευρώ. Ok, δεν είναι η χαμηλότερη που υπάρχει στα 182 άλογα, ωστόσο να σημειώσουμε πως ο εξοπλισμός της έκδοσης Sport είναι υπερπλήρης και μπορεί η διαφορά με υπόλοιπα μοντέλα να φαίνεται μεγάλη, είναι όμως αυτή που πρέπει, για αυτά που παίρνεις…

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Σχιστοματης

    Με το αρθρο να εχει 27.000+ αναγνωστες δεν νομιζω οτι απλα το κοιτανε αλλα αρεσει κιολας! Ενα ολοκληρωμενο αυτοκινητο που συνδυαζει το Μετρον Αριστον! Εμφανιση, υψηλη ποιοτητα κατασκευης μεσα-εξω, μαρκα που εχει συνδεσει το ονομα της με τον ορο Αξιοπιστια που αυξανει την αισθηση εμπιστοσυνης του οδηγου προς το αυτοκινητο, χαμηλη καταναλωση, τεραστιους χωρους, πολυ καλα γκαζια (ειδικα στην εκδοση CVT) και οχι τρελλα και πολυ καλη ηχομονωση. Οντως χανει στις φωτο. Το ειδα στο δρομο σε λευκο και επαθα πλακα!

      38
  • Kostas

    Αυτοκινητο που προοριζεται και για 20αρηδες αλλα και για μεγαλυτερες ηλικιες. Αυτοκινητο με δυναμικους κινητηρες, τρομερες χαρτογραφησεις απο τους Ιαπωνες χωρις ξεσπασματα σε αποτομες επιταχυνσεις. Απο εξτρα δεν του λειπει τιποτα! Το πιο μεγαλο πορτ-μπαγκαζ της κατηγοριας του. Ανετοι πισω χωροι και καλη ορατοτητα για τον οδηγο. Ξεχωριστη εξωτερικη εμφανιση και σχεδιασμος, και σιγουρα οχι μια κοπια της προηγουμενης και παραπροηγουμενης γενιας...

      21
  • Πειραιωτης

    Το ειδα σε λευκο χρωμα στον δρομο και πραγματικα χανει σε απλες φωτο που παρουσιαζουν τα περιοδικα και site γιατι ειναι εντυπωσιακπ σε καθε του πτυχη! Στα υπολοιπα ειναι honda αρα και αμαξαρα χωρις πολλα λογια.....ετσι απλα!!

      9
  • panosl1

    Παιδιά, ήρθε και το sedan, δείτε το είναι λίγο πιο συγκρατημένο σε εμφάνιση και μήκος 4,65μ . Είναι πανέμορφο!!!!!!!!!!!!!

      5
  • Ευάγγελος

    Γιατί προωθείται, περιοδικά, διαδίκτυο, διαφημίσεις κτλ, το πενταθυρο hatsback, ενώ το τετράθυρο sedan είναι πολύ πιο όμορφο, λιγότερο κραυγαλέο, με όμορφες γραμμές ;;;;Ειλικρινά είναι απορίας άξιον. Γενικά όμως όσον άφορα το όχημα, πέραν των παραδοσιακών προτερημάτων(αξιοπιστία και πολλα άλλα) χάνει σε πολυτέλεια, κάτι που τα ευρωπαικά χαριζουν απλόχερα...

      1