Σε χαμηλές ταχύτητες σε δρόμους με κυκλοφοριακή συμφόρηση ή κατά τη διάρκεια ελιγμών στάθμευσης, χάρη στο κύκλωμα 48V είναι εφικτή και η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση με το σύστημα να φορτίζει την μπαταρία
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σε χαμηλές ταχύτητες σε δρόμους με κυκλοφοριακή συμφόρηση ή κατά τη διάρκεια ελιγμών στάθμευσης, χάρη στο κύκλωμα 48V είναι εφικτή και η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση με το σύστημα να φορτίζει την μπαταρία ανακτώντας ενέργεια μέσω επιβράδυνσης.

Ήπια υβριδικά Fiat 500X και Tipo: Η κατανάλωση μειώνεται, οι επιδόσεις ανεβαίνουν

4.550 Επισκέψεις στο άρθρο (19/4/2022)

Έχοντας ως προτεραιότητα την διασφάλιση βιώσιμων επιλογών μετακίνησης, η Fiat συνεχίζει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας και λανσάρει τις νέες ήπιες υβριδικές εκδόσεις Fiat 500X Hybrid και Fiat Tipo Hybrid.

Με νέο υβριδικό σύστημα 48V

Ανεξαρτήτως κλάσης αυτοκινήτου, ο στόχος της χαμηλότερης κατανάλωσης καυσίμου είναι κοινός παρονομαστής για κάθε μοντέλο. Αυτή την επιδίωξη θέλει να υλοποιήσει η Fiat που εξοπλίζει τα 500X και Tipo με το νέο υβριδικό σύστημα 48V, προσφέροντας τουλάχιστον μία έκδοση χαμηλών ρύπων για κάθε μοντέλο της μοντέρνας γκάμας της. Αποδοτικό, φιλικό προς το περιβάλλον και βασισμένο στην λογική «Tech it Easy», το συγκεκριμένο ήπια υβριδικό σύστημα εξασφαλίζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές CO2 -11%, χαμηλότερο κόστος χρήσης και δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης σε χαμηλές ταχύτητες.


Το ήπια υβριδικό Fiat Tipo Hybrid λανσάρεται σε τέσσερα διαφορετικά είδη αμαξώματος (Hatchback, Station Wagon, Cross Hatchback και Cross Station Wagon), καθένα από τα οποία απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Το ήπια υβριδικό Fiat Tipo Hybrid λανσάρεται σε τέσσερα διαφορετικά είδη αμαξώματος (Hatchback, Station Wagon, Cross Hatchback και Cross Station Wagon), καθένα από τα οποία απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Νέο αυτόματο κιβώτιο, αθόρυβη εκκίνηση και καλύτερες επιδόσεις

Το 48βολτο ήπια υβριδικό κύκλωμα ηλεκτροκινητήρα των 15 kW συνεργάζεται με τον νέας γενιάς 1,5 λτ. τετρακύλινδρο turbo κινητήρα απόδοσης 130 ίππων και 240 Nm ροπής. Μέσω της προηγμένης υβριδικής τεχνολογίας, το θερμικό μοτέρ έχει υποστηρικτική παρουσία από τον ηλεκτροκινητήρα BSG, όποτε παραστεί ανάγκη. Εκτός της αθόρυβης εκκίνησης, το ηλεκτρικό μοτέρ παρέχει άμεσα ροπή, αξεπέραστη απόκριση στο γκάζι, συνεπώς και καλύτερες επιδόσεις από στάση. Γενικότερα, αλλωστε, πρόκειται για το μοναδικό σύστημα στην κατηγορία που προσφέρει αυτές τις δυνατότητες σε επίπεδο αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης. Σημαντικό ρόλο για να επιτευχθούν όλα τα παραπάνω παίζει και το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 σχέσεων που αναβαθμίζει συνολικά τα επίπεδα άνεσης και απόδοσης.

Από 24.700€ το 500X, από 24.400€ το Tipo

Διαθέσιμα στην ελληνική αγορά, τα Fiat 500X Hybrid και Fiat Tipo Hybrid λανσάρονται με τιμές από 24.700 και 24.400 ευρώ αντίστοιχα. Αμφότερα απολαμβάνουν ελεύθερη καθημερινή διέλευση στον Δακτύλιο, έχουν προστασία τιμής για τον πελάτη από την παραγγελία μέχρι και την παράδοση του αυτοκινήτου, ενώ όπως συμβαίνει σε κάθε μοντέλο της μάρκας καλύπτονται από 5ετη εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως και 200.000 χλμ. και αντίστοιχης διάρκειας δωρεάν υπηρεσία οδικής βοήθειας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ELASTIKA 2024
moto