• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο TSI 1,5 λτ. συνδυάζεται με έναν 8 kw ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία λιθίου 48 Volt και μια κανονική 12V που αναλαμβάνει τις μικρές ηλεκτρονικές λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Ήπια υβριδικό το νέο VW Golf;

3.359 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2017)

Πηγές από το στρατόπεδο της VW αναφέρουν ότι o γερμανικός κολοσσός ετοιμάζει ήπιες υβριδικές εκδόσεις για το Golf νέας γενιάς. Διαβάστε τι ετοιμάζει.

 Στο φως της δημοσιότητας ήρθε η προσπάθεια της Volkswagen να κατασκευάσει μια ήπια υβριδική έκδοση για το Golf με το 1.500αρι μοτέρ, ώστε να του προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία καυσίμου και περισσότερη οικονομία.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η VW έχει ήδη κατασκευάσει ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο που μπορεί εμφανισιακά να μην έχει καμία διαφοροποίηση με το εργοστασιακό μοντέλο, ωστόσο όσον αφορά στα μηχανικά του μέρη, ο TSI 1,5 λτ. συνδυάζεται με έναν 8 kw ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία λιθίου 48 Volt και μια κανονική 12V που αναλαμβάνει τις ηλεκτρονικές λειτουργίες του αυτοκινήτου.
 
Πηγές από το στρατόπεδο της VW αναφέρουν ότι βρίσκεται σε ανάπτυξη και άλλη μια ήπια υβριδική έκδοση με το όνομα Golf MHEV Plus με ένα ακόμα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 35 ίππων που να μπορεί να τοποθετηθεί στους μπροστινούς αλλά και στους πίσω τροχούς προσφέροντας στο μοντέλο σύστημα τετρακίνησης.

Μαθαίνουμε τέλος, ότι οι παραπάνω δοκιμές της εταιρείας παρά το γεγονός ότι δοκιμάζονται πάνω στης τωρινής γενιάς Golf, θα εφαρμοστούν πιθανότητα στην υβριδική έκδοση του Golf 8ης γενιάς.

Θα επιλέγατε ένα ήπια υβριδικό Golf;