Το Tucson και το C5 Aircross αντιπροσωπεύουν την Hyundai και την Citroen αντίστοιχα με τον καλύτερο τρόπο στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV χάρη στη μοναδική τους σχεδίαση, τις προηγμένες τεχνολογίες τους και την μεγάλη γκάμα κινητήρων που προσφέρουν.
Hyundai Tucson Vs Citroen C5 Aircross: Ποιο C-SUV μου ταιριάζει;
Hyundai Τucson και Citroen C5 Aircross ανταγωνίζονται στη δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV, έχοντας το καθένα τα δικά του όπλα. Πρόκειται για δύο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα με υψηλό τεχνολογικό προφίλ, μοντέρνα εμφάνιση και πλούσιους χώρους, ενώ και τα δύο μπορούν να συνδυαστούν με κινητήρες σε βενζίνη και diesel αλλά και με Plug-in υβριδική τεχνολογία. Πάμε να δούμε αναλυτικά τι προσφέρει το κάθε μοντέλο:
Σχεδίαση: Νεανικά και μοντέρνα με την δική του ξεχωριστή φιλοσοφία
To SUV της Hyundai να είναι από τα πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα, κυρίως λόγω της μπροστινής μάσκας που ενσωματώνει τα LED φώτα αποτελώντας μαζί ένα ενιαίο σύνολο. Όταν τα φώτα είναι σβηστά, το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου φαίνεται να καλύπτεται από 29 σκούρα γεωμετρικά μοτίβα χωρίς να διακρίνονται τα χαρακτηριστικά LED φώτα ημέρας που είναι ενσωματωμένα στη μάσκα. Όταν τα φώτα ενεργοποιούνται, αυτά τα μοτίβα χαρίζουν ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό και κομψό χαρακτήρα που ενισχύεται από τα ζεύγη προβολέων στον επίσης δυναμικό προφυλακτήρα.
To C5 Aircross είναι από την πλευρά του κομψό αλλά παράλληλα υιοτεθεί γραμμές που θα ταίριαζαν σε ένα πρωτότυπο της φίρμας για το μέλλον. Η φαρδιά μάσκα, το οριζόντιο καπό, τα διακριτικά πλευρικά προστατευτικά airbump, οι μεγάλοι τροχοί και οι μπάρες στην οροφή υπογράφουν την SUV στόχευση.
Εσωτερικό-χώροι: Φουλ σε τεχνολογία, προβάδισμα του C5 Aircross σε χώρους
Ελκυστική και μοντέρνα σχεδίαση συναντάμε και στο εσωτερικό του νέου Hyundai Tucson, όπου είναι έντονο το ψηφιακό ύφος από την 8άρα (στην βασική) οθόνη αφής και τον πίνακα οργάνων των 10,25 ιντσών. Στα θετικά του κορεατικού C-SUV η καλή ποιότητα κατασκευής και υλικών, καθώς και η μεγάλη ευρυχωρία μιας και μιλάμε για το μοντέλο με το μεγαλύτερο «αέρα» για το κεφάλι των πίσω επιβατών (7,5 εκ.) και εκείνο με το κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ στις υβριδικές εκδόσεις με τα 616 λτ. (577 λτ. στις υπόλοιπες).
Aκρως θετικά είναι τα ερεθίσματα από τον εσωτερικό κόσμο του C5 Aircross, που αν μη τι άλλο είναι ευχάριστος. Λείπει το μαλακό πλαστικό από το ταμπλό, αλλά το εσωτερικό είναι μοντέρνο, γεροδεμένο και hi-tech. Η φαρδιά καμπίνα με το ωφέλιμο πλάτος των 1.415 χιλιοστών δίνει αμέσως μια αίσθηση άνεσης και ευρυχωρίας, στοιχεία που τονίζονται από τα καθίσματα-πολυθρόνες και την φαρδιά κεντρική κονσόλα που περιλαμβάνει κεντρική οθόνης αφής 8 ιντσών και πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών από την βασική. Σημείο αναφοράς του C5 Aircross είναι ο κορυφαίος χώρος αποσκευών της κατηγορίας, χωρητικότητας 580 λτ., ο οποίος εκτοξεύεται στα 720 λτ. χάρη στα 3 ανεξάρτητα, συρόμενα και ανακλινόμενα πίσω καθίσματα.
Στον δρόμο: Στριφτερό το Tucson, ωδή στην άνεση το C5 Aircross
Το νέο Hyundai Tucson παρουσιάζει έναν premium οδηγικό χαρακτήρα, που διαμορφώνεται από τα αυξημένα επίπεδα άνεσης, την κορυφαία ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση. H ανάρτηση φιλτράρει εξαιρετικά τις όποιες ανωμαλίες και η καμπίνα του αποκόπτεται πλήρως από τους θορύβους κύλισης, καθιστώντας τις μακρινές διαδρομές στον ανοιχτό δρόμο σε μια ιδιαίτερα άνετη και ευχάριστη διαδικασία. Με απόσταση από το έδαφος 170 χλστ. σε συνδυασμό με την άνετη και με ικανή διαδρομή ανάρτηση, το νέο Tucson μπορεί να κινηθεί απροβλημάτιστα και σε εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές.
Το Citroen C5 Aircross μπορεί να χάνει σε στρίψιμο αλλά το όνομά του έχει γίνει δικαίως συνώνυμο της υψηλής άνεσης. Αυτό επιτυγχάνεται λόγω των μπροστινών Advanced Comfort καθισμάτων και των υδραυλικών «μαξιλαριών» Progressive Hydraulic Cushions που διασφαλίζουν ησυχία και κορυφαία ποιότητα κύλισης. Ανταγωνιστικό κέρδος και τα 23 εκατοστά απόσταση από το έδαφος για off-road συγκινήσεις αντί των 17 εκατοστών του Tucson.
Κινητήρες-Τιμές: Ξεκινά από πιο χαμηλά το Tucson με πιο ισχυρά μοτέρ και περισσότερες επιλογές
Το Hyundai Tucson προσφέρεται από 26.490 ευρώ με τον ήπια υβριδικό 1.600άρη turbo κινητήρα απόδοσης 150 ίππων σε συνδυασμό με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων στην έκδοση Exclusive και από 29.950 ευρώ με 7άρι DCT αυτόματο στην Premium. To ίδιο μοτέρ προσφέρεται σε έκδοση 180 ίππων με τιμή από 28.090 ευρώ με μηχανικό κιβώτιο και από 32.290 ευρώ με αυτόματο σε συνδυασμό αυτή την φορά με σύστημα τετρακίνησης. Στο diesel, o ήπια υβριδικός πετρελαιοκινητήρας των 136 ίππων προσφέρεται από 32.790 ευρώ σε δικίνητη έκδοση και από 35.090 ευρώ στην τετρακίνητη, πάντα σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο της φίρμας. Το Tucson, σε αντίθεση με το C5 Aircross προσφέρεται και σε «παραδοσιακή» υβριδική έκδοση με 230 άλογα από 36.990 ευρώ με 6άρι αυτόματο κιβώτιο και από 39.490 με σύστημα τετρακίνησης. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το Plug-in υβριδικό σύνολο των 265 ίππων που συνδυάζεται με τετρακίνηση και 6άρι αυτόματο κιβώτιο με τις τιμές να ξεκινούν από 45.290 ευρώ.
Το Citroen C5 Aircross προσφέρεται από 30.900 ευρώ με τον 1.200άρη PureTech των 130 ίππων και μηχανικό κιβώτιο, με τις τιμές με το 8άρι αυτόματο να ξεκινούν από 36.550 ευρώ. Ο BlueHDi πετρελαιοκινητήρας των 130 ίππων έρχεται στις 32.600 ευρώ με μηχανικό κιβώτιο και από 35.500 με αυτόματο, ενώ η κορυφαία Plug-in υβριδική έκδοση των 225 ίππων προσφέρεται από 44.900 ευρώ.
Συμπέρασμα: Tucson στα σημεία, C5 Aircross για άνεση
To Citroen C5 Aircross αποτελεί μία αξιόλογη επιλογή χάρη στην μοντέρνα εμφάνισή του, τις προηγμένες τεχνολογίες και την άνεση που προσφέρει τόσο στους επιβάτες όσο και στον πάτημά του στο δρόμο, ενώ έχει ένα μεγαλύτερα πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας και η τεράστια απόσταση που έχει από το έδαφος του επιτρέπει να πατήσει το χώμα με ευκολία. Από την άλλη, το Tucson έχει τον δικό μοναδικό σχεδιασμό, είναι επίσης τεχνολογικά προηγμένο και δεν βρίσκεται τόσο πίσω από το C5 Aircross ούτε σε χώρους ούτε σε πορτ-μπαγκάζ. Το κορεάτικο μικρομεσαίο SUV έχει ακόμη να αντιτάξει το πιο στριφτερό του οδηγικό προφίλ, τη μεγαλύτερη γκάμα επιλογών σε μοτέρ, ενώ οι κινητήρες του είναι πιο ισχυροί, χωρίς αυτό μάλιστα να αποτυπώνεται στην τιμή, όπου οι διαφορές είναι, επί το πλείστον, μικρές.
Τα έχουν όλα αλλά διαφέρουν πολύ!
- Mικρό προβάδισμα του C5 Aircross σε χώρους
- Στριφτερό το Tucson, ωδή στην άνεση το C5 Aircross
- Με πιο δυνατά μοτέρ το Tucson και σε «παραδοσιακή» υβριδική έκδοση
- Πιο προσιτό το Tucson στις περισσότερες εκδόσεις
Για ποιο οικογενειακό SUV θα έδινες τα λεφτά σου; Για το Tucson με τους ισχυρούς κινητήρες ή το C5 Aircross για να περνάς σαν βασιλιάς πάνω από κάθε λακκούβα;