• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στα ήπια υβριδικά οχήματα, η μπαταρία φορτίζει κατά την επιβράδυνση και αναλαμβάνει τη λειτουργία συστημάτων όπως ο κλιματισμός.

Καινούργιο και ούτε λίγο υβριδικό;

Διαβάστηκε από 8302 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/12/2018
 

Αξίζει να αγοράσεις σήμερα αυτοκίνητο που να μην είναι έστω και λίγο υβριδικό; Και τι σημαίνει αυτό το «λίγο υβριδικό»;

Είδες πόσο έχουν αλλάξει τα αυτοκίνητα τα τελευταία πέντε χρόνια; Πως θα ετοιμάσεις το αυτοκίνητο που αγοράζεις τώρα ώστε στα επόμενα πέντε να μην δείχνει αρχαίο; Μήπως να το αγοράσεις έστω και λίγο υβριδικό;

Τι θα πει «λίγο υβριδικό»; Τα αυτοκίνητα είτε είναι είτε δεν είναι υβριδικά. Σωστά; Περίπου. Ο όρος υβριδικό σημαίνει ότι η κίνηση προέρχεται από συνδυασμό δύο μονάδων, η μία εσωτερικής καύσης και η άλλη ηλεκτρική. Και τα υβριδικά μοντέλα έχουν έναν κινητήρα βενζίνης και άλλον ένα υβριδικό που μαζί, ή και ο καθένας ξεχωριστά μπορούν να κινήσουν το αυτοκίνητο. ¶ρα το «λίγο υβριδικό» τι σημαίνει;

Σημαίνει πως το αυτοκίνητο μπορεί να έχει δύο πηγές ενέργειας, όμως μόνο η μία να χρησιμοποιείται για την κίνηση και η άλλη να επικουρεί, να βοηθάει. Αναλαμβάνοντας για παράδειγμα να τροφοδοτήσει τα υποσυστήματα (αντλίες και κλιματισμό). Τέτοια μοντέλα είναι αυτά που έχουν συστήματα start/stop που σβήνουν τον κινητήρα στο φανάρι, και έτσι η λειτουργία των αντλιών και του κλιματισμού είναι υποχρεωτικό να προέρχεται από τη μπαταρία. Και προς αυτή τη χρήση, η μπαταρία έχει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, φορτίζοντας την μπαταρία ενώ μειώνει την ταχύτητα του αυτοκινήτου.

Γιατί όμως «πρέπει» να έχει κάτι υβριδικό ένα αυτοκίνητο που αγοράζεται σήμερα; Αν τα τελευταία πέντε χρόνια είναι δείγμα του τι έχει αλλάξει και πόσο πολύ έχει αλλάξει στα αυτοκίνητα, τότε ένα αυτοκίνητο με απολύτως συμβατική τεχνολογία σε πέντε χρόνια θα δείχνει μάλλον αρχαίο. Ειδικά δεδομένου ότι στα επόμενα πέντε χρόνια τα περισσότερα αυτοκίνητα που πωλούνται θα έχουν ένα τέτοιο σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας ή θα είναι πλήρως υβριδικά, ενώ αρκετά θα είναι ηλεκτρικά και τα περισσότερα θα φορτίζουν από την πρίζα για κάθε χρήση.

Τι λέτε λοιπόν; Πρέπει ένα καινούργιο αυτοκίνητο σήμερα να είναι έστω και λίγο υβριδικό για να αντέξει το τεστ του χρόνου και να παραμείνει επίκαιρο σε πέντε ή και περισσότερα χρόνια; Ή μήπως δεν αξίζει τον κόπο το έξοδο; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 6 σχόλια

Μήπως καταστρέφεις εσύ το αυτοκίνητό σου;

Η Mercedes-AMG GLS 63;

H Αston Martin γιορτάζει τα 100 έτη ζωής της Zagato

Μια λωρίδα δεν είναι αρκετή!

Η κίνηση στους δρόμους

To έσωσε & αποθεώθηκε!

Το Dodge Challenger της Liberty Walk

Επιστροφή πινακίδων για το Πάσχα

Honda S800 για πόσο;

Αλλάζουν πλατφόρμα τα GT86 και BRZ;

Αudi Q8 «στο πρήξιμο»

Maserati Levante με πολλά «κιλά» μπάσκετ

Η AMG GT Black Series θα είναι «σφεντόνα»

Δωρεά της Nissan για την Παναγιά των Παρισίων

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »