• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στα ήπια υβριδικά οχήματα, η μπαταρία φορτίζει κατά την επιβράδυνση και αναλαμβάνει τη λειτουργία συστημάτων όπως ο κλιματισμός.

Καινούργιο και ούτε λίγο υβριδικό;

Διαβάστηκε από 8386 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/12/2018
 

Αξίζει να αγοράσεις σήμερα αυτοκίνητο που να μην είναι έστω και λίγο υβριδικό; Και τι σημαίνει αυτό το «λίγο υβριδικό»;

Είδες πόσο έχουν αλλάξει τα αυτοκίνητα τα τελευταία πέντε χρόνια; Πως θα ετοιμάσεις το αυτοκίνητο που αγοράζεις τώρα ώστε στα επόμενα πέντε να μην δείχνει αρχαίο; Μήπως να το αγοράσεις έστω και λίγο υβριδικό;

Τι θα πει «λίγο υβριδικό»; Τα αυτοκίνητα είτε είναι είτε δεν είναι υβριδικά. Σωστά; Περίπου. Ο όρος υβριδικό σημαίνει ότι η κίνηση προέρχεται από συνδυασμό δύο μονάδων, η μία εσωτερικής καύσης και η άλλη ηλεκτρική. Και τα υβριδικά μοντέλα έχουν έναν κινητήρα βενζίνης και άλλον ένα υβριδικό που μαζί, ή και ο καθένας ξεχωριστά μπορούν να κινήσουν το αυτοκίνητο. ¶ρα το «λίγο υβριδικό» τι σημαίνει;

Σημαίνει πως το αυτοκίνητο μπορεί να έχει δύο πηγές ενέργειας, όμως μόνο η μία να χρησιμοποιείται για την κίνηση και η άλλη να επικουρεί, να βοηθάει. Αναλαμβάνοντας για παράδειγμα να τροφοδοτήσει τα υποσυστήματα (αντλίες και κλιματισμό). Τέτοια μοντέλα είναι αυτά που έχουν συστήματα start/stop που σβήνουν τον κινητήρα στο φανάρι, και έτσι η λειτουργία των αντλιών και του κλιματισμού είναι υποχρεωτικό να προέρχεται από τη μπαταρία. Και προς αυτή τη χρήση, η μπαταρία έχει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση, φορτίζοντας την μπαταρία ενώ μειώνει την ταχύτητα του αυτοκινήτου.

Γιατί όμως «πρέπει» να έχει κάτι υβριδικό ένα αυτοκίνητο που αγοράζεται σήμερα; Αν τα τελευταία πέντε χρόνια είναι δείγμα του τι έχει αλλάξει και πόσο πολύ έχει αλλάξει στα αυτοκίνητα, τότε ένα αυτοκίνητο με απολύτως συμβατική τεχνολογία σε πέντε χρόνια θα δείχνει μάλλον αρχαίο. Ειδικά δεδομένου ότι στα επόμενα πέντε χρόνια τα περισσότερα αυτοκίνητα που πωλούνται θα έχουν ένα τέτοιο σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας ή θα είναι πλήρως υβριδικά, ενώ αρκετά θα είναι ηλεκτρικά και τα περισσότερα θα φορτίζουν από την πρίζα για κάθε χρήση.

Τι λέτε λοιπόν; Πρέπει ένα καινούργιο αυτοκίνητο σήμερα να είναι έστω και λίγο υβριδικό για να αντέξει το τεστ του χρόνου και να παραμείνει επίκαιρο σε πέντε ή και περισσότερα χρόνια; Ή μήπως δεν αξίζει τον κόπο το έξοδο; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 6 σχόλια

Τι νέο φέρνουν τα 3 νέα μικρά SUV που έρχονται;

Fiesta ST-Line VS Ibiza FR VS Swift Sport

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Γεμίσαμε premium και ξεμείναμε από φθηνά αμάξια;

Η κίνηση στους δρόμους

Υβριδικό το επόμενο Civic Type R;

Νέο Kia Ceed Vs Volkswagen Golf

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

Ράλι Σαρδηνίας: Ανέλπιστη νίκη ο Σόρντο

Διάλεξε Χαλκιδική: Βουτιές και διασκέδαση

Ομορφιές και ατελείωτες δραστηριότητες!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MERCEDES: Mercedes me Adapter: Upgrade your Mercedes

DACIA: Duster. Πιο δυνατό από ποτέ! Με νέο κινητήρα βενζίνης 1.3 με 130 & 150hp. Από 15.980€

περισσότερα »