• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
6 φωτογραφίες »

Καλοφτιαγμένο, εργονομικό, ευρύχωρο και high-tech είναι το εσωτερικό του Kia Sportage, αλλά το ταμπλό δείχνει μουντό.

Eσωτερικό-Χώροι: Πιο high tech & ευρύχωρο το Sportage

82.043 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/6/2020

Στο εσωτερικό των αυτοκινήτων της δοκιμής η εικόνα είναι σε κάθε περίπτωση ευχάριστη ακόμα και από τις βασικές εκδόσεις που εξετάζουμε, ενώ σαφέστατα αποκτούν και ακόμα περισσότερα στοιχεία όσο ανεβαίνει κανείς σε τιμή.

Το Kia Sportage ξεχωρίζει για την στιβαρότητα της κατασκευής του και τα πολύ καλά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί τόσο στο πάνω μέρος του ταμπλό όσο και στα πιο «κρυφά» τμήματα. Στο κατά τα άλλα «μουντό» εσωτερικό του ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων (στάνταρ) που πλαισιώνεται από τους κάθετους αεραγωγούς, με την εικόνα να είναι γενικότερα ευχάριστη και ελαφρώς πιο οδηγοκεντρική σε σχέση με τα άλλα δύο.

To Mitsubishi Eclipse Cross εκφράζει και στο εσωτερικό του ένα πιο «φουτουριστικό» προφίλ, με όμορφα στοιχεία και  μοντέρνο αισθητικά διάκοσμο που αποκτά και πιο high-tech στοιχεία στο επόμενο επίπεδο εξοπλισμού από το βασικό. Ποιοτικά επιδεικνύει πολύ καλό χαρακτήρα με προσεγμένη συναρμογή και φινίρισμα, ενώ διαθέτει και την πιο ευχάριστη θέση οδήγησης αφού αν και ψηλή, προσφέρει σπορ αίσθηση.

Αντίστοιχα και το εσωτερικό της βασικής έκδοσης του 4κίνητου Nissan Qashqai στερείται high tech χαρακτήρα που και πάλι πρέπει να ανέβει κανείς στην λίστα των εκδόσεων για να τον αποκτήσει, όμως αυτό που δεν αλλάζει είναι η όμορφη σχεδίαση και η καλή εργονομία. Ποιοτικά, το αφρώδες υλικό του ταμπλό να σε κερδίζει, διαμορφώνοντας συνολικά μια ποιοτική και σύγχρονη καμπίνα, στην οποία σαν κερασάκι στην τούρτα έρχονται οι λεπτομέρειες του φινιρίσματος που βγάζουν μια premium αίσθηση.

Όσον αφορά στους χώρους και τα τρία αυτοκίνητα είναι σε θέση να καλύψουν με άνεση τις μεταφορικές ανάγκες 4 επιβατών αλλά και των αποσκευών τους, με το Kia Sportage να εμφανίζει συγκριτικά ελαφρώς μεγαλύτερο αέρα για τα κεφάλια των πίσω, όμως είναι και το πιο στενό εκεί, με αποτέλεσμα να απαιτεί περισσότερες παραχωρήσεις από έναν μεσαίο τρίτο επιβάτη.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)