• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το ηλεκτρικό μοτέρ παίρνει ισχύ από μία μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh.

Ξεπερνά τις προσδοκίες το Peugeot e-208

6.669 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/10/2019

Mεγάλο ενδιαφέρον δείχνει το κοινό προς την ηλεκτρική έκδοση του νέου 208 σύμφωνα με την Peugeot.

PEUGEOT: Νέο 3008 με premium χαρακτήρα & τεχνολογία

Εντυπωσιασμένη από την ζήτηση που έχει η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του νέου 208 είναι η Peugeot. Η εταιρεία είχε σχεδιάσει αρχικά πως θα κατασκευάζει 1 ηλεκτρικό για κάθε 10 αυτοκίνητα 208 αλλά τελικά φαίνεται πως τα πλάνα των Γάλλων άλλαξαν άρδην.

Ο CEO της φίρμας, κ. Jean-Philippe Imparato δήλωσε: «Aπό τις 40.000 παραγγελίες που έχουμε λάβει, οι μισές αφορούν το e-208 ενώ στις προ-παραγγελίες το ποσοστό έφτανε το 25%». Ο ίδιος πάντως παραδέχτηκε πως η εταιρεία δεν μπορεί να ξέρει εάν το ενδιαφέρον θα παραμείνει σε τόσο υψηλό επίπεδο λέγοντας: «H δουλειά μου βασίζεται στα γεγονότα και αυτή την στιγμή ξέρουμε πως μπορούμε να αυξήσουμε την παραγωγή του e-208 μέχρι το 20% της συνολικής παραγωγής του 208 που θα φτάνει τις 300.000 αυτοκίνητα ετησίως».

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό e-208 με ισχύ 136 ίππων και 260 Nm ροπής βασίζεται στη e-CMP πλατφόρμα και, σύμφωνα με τη Peugeot, χρειάζεται μόλις 8,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει από στάση τα 100 χλμ./ώρα, όταν είναι ενεργοποιημένο το οδηγικό προφίλ Sport. Εναλλακτικά, υπάρχουν και άλλα δύο mode τα Νormal και Eco.
 
Το ηλεκτρικό μοτέρ παίρνει ισχύ από μία μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh που είναι εγκατεστημένη κάτω από το πορτμπαγκάζ. Έτσι, ο χώρος αποσκευών του e-208 επηρεάζεται ελάχιστα και προσφέρει όγκο 220 λίτρων, σε αντίθεση με το «κανονικό» μοντέλο που το διαμέρισμα μετράται στα 265 λίτρα. Σε ό,τι αφορά την αυτονομία κίνησης σύμφωνα με τον WLTP αυτή φτάνει τα 340 χιλιόμετρα. Έπειτα, όσον αφορά στην επαναφόρτιση το μοντέλο χρειάζεται οκτώ ώρες μέσω ενός φορτιστή 7,4 kW ή 5 ώρες και 15 λεπτά με φορτιστή 11 kW.
 

Tags: PEUGEOT 208