Με 116 PS & κατανάλωση 2,9 λτ. το νέο υβριδικό Toyota Yaris

65.263 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2020)

Στα πλαίσια του φόρουμ ΚΕΝ SHI KI της Toyota στο οποίο βρισκόμαστε προσκεκλημένοι της ελληνικής αντιπροσωπείας αποκαλύφθηκαν επίσημες πληροφορίες για το ολοκαίνουργιο υβριδικό σύνολο της νέας γενιάς του Yaris. Μάθετε πόσο «καίει» και τι ρύπους εκπέμπει.


Η πολυαναμενόμενη, νέα γενιά του Toyota Yaris δεν θα μπορούσε να λείπει από το φόρουμ «ΚΕΝ SHI KI» της ιαπωνικής εταιρείας που πραγματοποιείται αυτή τη στιγμή στο Αμστερνταμ. Ανάμεσα στις παρουσιάσεις των νέων μοντέλων και τις ανακοινώσεις της Toyota για το λανσάρισμα της νέας εταιρείας KINTO, ήρθαν στο φως της δημοσιότητας και νέες τεχνικές πληροφορίες για το ολοκαίνουργιο υβριδικό σύνολο που θα κοσμεί τη γκάμα του μικρού best seller της μάρκας.

Υπενθυμίζουμε πως, σύμφωνα με όσα γνωρίζαμε μέχρι τώρα, το 4ης γενιάς υβριδικό σύστημα του νέου Yaris διαθέτει ολοκαίνουργια μέρη και υπόσχεται 15% μεγαλύτερη ισχύ σε συνδυασμό με 20% μειωμένη κατανάλωση. Ο τρικύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 1,5 λτ. που λειτουργεί σε κύκλο Ατκινσον έχει θερμοδυναμική απόδοση της τάξης του 40%. Εντελώς νέο είναι το υβριδικό σύστημα μετάδοσης, που λανσάρει μια νέα, διπλού άξονα, κατασκευή που το καθιστά 9% πιο compact σε διαστάσεις. Ο 580V ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 59 kW και ροπή 141 Nm και έχει όριο περιστροφής 17.000 σ.α.λ., +4.000 σ.α.λ. σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Στο νέο Yaris η δυνατότητα ηλεκτροκίνησης υπάρχει μέχρι τα 130 χλμ./ώρα, ενώ στην Τoyota υπόσχονται πως το 80% της μετακίνησης μπορεί να γίνει με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Μερικά από τα παραπάνω επιβεβαιώθηκαν σήμερα καθώς, όπως μάθαμε, η ισχύς του νέου υβριδικού συνόλου ορίζεται στους 116 ίππους με τη μάρκα να υπόσχεται κατανάλωση 2,9 λτ./100 χλμ.. Όσον αφορά στους ρύπους τώρα, η Toyota ανακοινώνει αρχικά 64 γρ./χλμ. CΟ2. Σημειώστε βέβαια ότι η κατανάλωση και οι ρύποι έχουν υπολογιστεί βάσει του παλαιότερου προτύπου NEDC, οπότε με το νεότερο (WLTP) αναμένονται κατάτι υψηλότερες τιμές, ενώ αναμένεται η τελική οριστικοποίηση των παραπάνω τιμών.

Καταλήγοντας, αξίζει να αναφερθεί ότι το υβριδικό Yaris λανσάρει νέα μπαταρία ιόντων-λιθίου, που αντικαθιστά αυτή του νικελίου μετάλου-υδριδίου και η οποία παρότι διατηρεί την ίδια χωρητικότητα (0,94 kWh) και τις ίδιες διαστάσεις, είναι 27% ελαφρύτερη. Νέα είναι και η κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου με αυξημένη ικανότητα ψύξης των τρανζίστορ και δυνατότητα πραγματοποίησης άνω των 10.000 υπολογισμών ανά δευτερόλεπτο.

Το νέο Toyota Yaris θα πατήσει τους τροχούς του στη χώρα μας τον Σεπτέμβριο του 2020.

NEO TRAFIC
moto