" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η επόμενη γενιά του εικονιζόμενου Toyota Yaris φαίνεται ότι θα μπει στην παραγωγή μέσα σε 1 ½ χρόνο και θα «φορά» κινητήρα της Mazda, από την γκάμα τεχνολογίας Skyactiv.

Το concept Hazumi είναι ο προάγγελος του νέου Mazda2, το οποίο θα κατασκευάζεται μαζί με το νέο Toyota Yaris και ενώ σχεδιαστικά τα δύο μοντέλα θα διαφέρουν, μηχανικά θα φέρουν Skyactiv μοτέρ της Mazda.

Ο 4κύλινδρος 1,3 λτ. SKYACTIV-G της Mazda αποτελεί μια πιθανή μηχανική επιλογή για τα νέα Toyota Yaris και Mazda2, καθώς έχει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2.

Με Mazda Skyactiv μοτέρ το νέο Toyota Yaris

Διαβάστηκε από 7915 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/3/2014

Σύμφωνα με τον CEO της Mazda στο Μεξικό, Keishi Egawa, το νέο Toyota Yaris που αφορά τη Βόρεια Αμερική θα κατασκευάζεται μαζί με το νέο Mazda2 και παρόλο που τα δύο μοντέλα θα διαφέρουν σχεδιαστικά, θα φέρουν το ίδιο μοτέρ τεχνολογίας Skyactiv.

 
Ο διευθύνων σύμβουλος της Mazda στο Μεξικό, Keishi Egawa, δήλωσε πως το νέο Mazda2 θα κατασκευάζεται και στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Salamanca του Μεξικού, όπου θα παράγεται επίσης και το Toyota Yaris, που θα κυκλοφορήσει στους δρόμους της Βόρειας Αμερικής. Αναλυτικότερα, ο Egawa επεσήμανε ότι οι εν λόγω εγκαταστάσεις έχουν δυνατότητα παραγωγής 230.000 μονάδων ετησίως, από τις οποίες οι 50.000 θα αφορούν το νέο Yaris. Επίσης, ανέφερε ότι τα δύο νέα μοντέλα δεν θα έχουν κοινά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, αλλά θα τροφοδοτούνται από το ίδιο μοτέρ, που θα προέρχεται από την «οικογένεια» των Skyactiv κινητήρων της Mazda.

Επιπλέον, ο CEO επιβεβαίωσε πως στη Γενεύη είδαμε τον προάγγελο του νέου Mazda2 -με το concept Hazumi- όμως δεν αποκάλυψε πότε θα ντεμπουτάρει το μοντέλο παραγωγής του νέου Mazda2. Παράλληλα, επεσήμανε πως το εν λόγω Yaris αναμένεται να μπει στην παραγωγή σε περίπου ένα με ενάμισι έτος.

Όσον αφορά το μοτέρ, ο Egawa αρνήθηκε να προσδιορίσει ποιο θα είναι αυτό που θα εφοδιάσει τα δύο μικρά ιαπωνικά μοντέλα, όμως οι φήμες κάνουν λόγο για το 4κύλινδρο 1,3 λτ. SKYACTIV-G, που αποδίδει 83 ίππους και έχει ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση (σημειώνεται ότι η κατανάλωση βρίσκεται στα 4 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τις μετρήσεις του ιαπωνικού κύκλου) και εκπομπές CO2. Βέβαια, να θυμίσουμε ότι το πρωτότυπο Hazumi φέρει τον νέο 1,5 λτ. turbodiesel κινητήρα, τεχνολογίας SKYACTIV-D προδιαγραφών Euro 6.