• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Με αυτόματο «υπέρ-κόφτη» όλα τα αυτοκίνητα από το 2022!

Με αυτόματο «υπέρ-κόφτη» όλα τα αυτοκίνητα από το 2022!

3.451 Επισκέψεις στο άρθρο (23/11/2021)

Από τον Ιούλιο του 2022, όλα τα καινούρια μοντέλα που θα λανσάρονται, θα εξοπλίζονται με σύστημα περιορισμού ταχύτητας, το οποίο θα επεμβαίνει αυτόματα για να μειώσει την ταχύτητα του αυτοκινήτου.

Με περιοριστή ταχύτητας όλα τα καινούρια μοντέλα από τον Ιούλιο του 2022

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

H υπερβολική ταχύτητα είναι μία από τις μεγαλύτερες αιτίες τροχαίων ατυχημάτων σε όλη την Ευρώπη αλλά φαίνεται πως η Ευρωπαϊκή Ένωση βρήκε τον τρόπο για να κάνει τους οδηγούς πιο προσεκτικούς, με ή χωρίς την συγκατάθεσή τους. Ο νέος νόμος που πέρασε στις 17 Νοεμβρίου προβλέπει πως, από τον Ιούλιο του 2022, όλα τα καινούρια αυτοκίνητα που θα πωλούνται σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα πρέπει να εξοπλίζονται υποχρεωτικά με ένα νέο σύστημα περιορισμού ταχύτητας με όνομα Intelligent Speed ​​Adaptation (AIV).
 

2024: Με περιοριστή όλα τα αυτοκίνητα που βγαίνουν από την παραγωγή

Αρχικά, τον Ιούλιο του επόμενου έτους δηλαδή, μόνο τα καινούρια αυτοκίνητα κάθε τύπου θα πρέπει να εξοπλίζονται με το σύστημα αυτό, αλλά από τον Ιούλιο του 2024, όλα τα αυτοκίνητα που βγαίνουν από τις γραμμές παραγωγής θα πρέπει να έχουν αυτόν τον αυτόματο περιοριστή ταχύτητας. Το διάστημα αυτό κρίθηκε αρκετό από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ώστε οι εταιρείες να προλάβουν να εναρμονιστούν με τα νέα δεδομένα.
 

Το σύστημα θα αναγνωρίζει τις πινακίδες και τη θέση του οχήματος

Στόχος του συστήματος αυτού είναι να εμποδίζει τους οδηγούς να κινούνται με υπερβολική ταχύτητα. Συγκεκριμένα, το σύστημα Intelligent Speed Adaptation θα ελέγχει συνεχώς την ταχύτητα του οχήματος, ώστε αυτή να συμβαδίζει με τα νόμιμα όρια που έχουν θεσπιστεί για κάθε δρόμο. Για να γίνει αυτό, κάθε αυτοκίνητο θα εξοπλίζεται με μια ειδική «έξυπνη» κάμερα που θα μπορεί να αναγνωρίζει τις πινακίδες αλλά και με μια συσκευή γεωεντοπισμού για να αναγνωρίζει τη θέση του οχήματος. Έτσι, λαμβάνοντας όλα τα δεδομένα, το σύστημα θα μπορεί να αποφασίσει ποια είναι η μέγιστη ταχύτητα με την οποία μπορεί να κινηθεί το όχημα σε κάθε συνθήκη.
 

Το σύστημα θα μειώνει τη διαθέσιμη ισχύ, εάν ο οδηγός δεν ελαττώσει ταχύτητα

Σε περίπτωση που ο οδηγός ξεπεράσει το νόμιμα επιτρεπόμενο όριο, τότε το αυτοκίνητο, σε πρώτη φάση, θα τον ενημερώσει τόσο μέσω ήχου όσο και με οπτικές ενδείξεις. Εάν ο οδηγός δεν μειώσει ταχύτητα, τότε το σύστημα θα μειώσει την διαθέσιμη ισχύ και την ροπή της μετάδοσης του οχήματος, κάνοντας πιο «σκληρό» το πεντάλ του γκαζιού.
 

Ο οδηγός θα μπορεί να το παρακάμψει ή να το απενεργοποιεί

Ο νόμος αναφέρει πως ο οδηγός θα συνεχίσει να έχει τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Αυτό σημαίνει πως ο οδηγός θα μπορεί να κινηθεί με την ταχύτητα που επιθυμεί, αν αγνοήσει τις προειδοποιήσεις του αυτοκινήτου και πατήσει δυνατά το πεντάλ του γκαζιού. Επίσης, το σύστημα θα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό, αρκεί ο κινητήρας του να έχει αρχίσει να λειτουργεί.

Υπερβολική ταχύτητα τέλος το 2022!
- Το σύστημα, σε πρώτη φάση θα προειδοποιεί τον οδηγό
- Αν ο οδηγός δεν συμμορφωθεί, θα μειώνεται η ισχύς του μοτέρ
- Ο οδηγός θα μπορεί να το παρακάμψει ή να το απενεργοποιήσει
Συμφωνείτε με αυτή την εξέλιξη; Το κάνουν για να μειωθούν τα τροχαία ατυχήματα ή έχουν άλλους σκοπούς;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »