Σύμφωνα με όσα λέει η SEAT ο ατμοσφαιρικό 1,0 MPI έχει εκπομπές ρύπων στα 120 γρ. CO2/χλμ., λεπτομέρεια που απαλλάσσει από τα τέλη κυκλοφορίας.
Είπαμε προηγουμένως πως τα δύο μοντέλα έχουν 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα, με τον 1.200άρη PureTech του Citroen C3 (83 PS) να έχει κατά 3 δευτερόλεπτα καλύτερη επιτάχυνση από στάση (12,3 Vs 15,3 δλ. στο 0-100). Βέβαια, όπως βλέπετε από τα νούμερα, η «τεχνική φύση» των δύο μοντέλων δεν βολεύει τις επιδόσεις. Μην ξεχνάμε πως αμφότερα έχουν 5άρι μηχανικό κιβώτιο και χαμηλή τελική ταχύτητα (στα 175 και 170 χλμ./ώρα).
Εκείνο που θέλουν να στοχεύουν τα C3 και Ibiza είναι η χαμηλή κατανάλωση, ούτως ώστε να «παντρέψουν» τη χαμηλή τιμή με το χαμηλό κόστος χρήσης. Και το πετυχαίνουν, τουλάχιστον με βάση τις εργοστασιακές μετρήσεις τους. Ελάχιστα πιο οικονομικό είναι το SEAT Ibiza (80 PS) με εργοστασιακή κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ.. και εκπομπές ρύπων που απαλλάσσουν από τέλη κυκλοφορίας (120 γρ. CO2/χλμ.). Μέση κατανάλωση 5,5 λίτρων ανακοινώνει η Citroen για το C3, το οποίο έχει ετήσια τέλη στα 79 ευρώ.