• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα θερινά ελαστικά είναι ο δημοφιλέστερος τύπος ελαστικών στην ελληνική αγορά

Mega Test: 52 θερινά ελαστικά 17 ιντσών

31.853 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/1/2020

Δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα… Η δημοφιλέστερη κατηγορία ελαστικών για τη χώρα μας είναι τα θερινά ελαστικά. Στο τεστ αυτό δοκιμάζουμε 52 σετ ελαστικών, εκ των οποίων -προσέξτε- το 1/3 μόνο περνάει τις προδιαγραφές ασφαλείας.


Μπορεί να έχουμε μέσα Δεκέμβρη και σε άλλες χώρες της Ευρώπης τα χειμερινά ελαστικά να είναι υποχρεωτικά για την κυκλοφορία των οχημάτων, εδώ στην χώρα μας όμως, τουλάχιστον στις περιοχές όπου είναι συγκεντρωμένος ο μεγαλύτερος όγκος των οχημάτων, τα θερινά ελαστικά καλύπτουν τις ανάγκες του μέσου οδηγού και έχουν μερικά σημαντικά πλεονεκτήματα. Πρώτα από όλα τα θερινά ελαστικά στο στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα εμφανίζουν μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος. Έπειτα, είναι πιο οικονομικά για την τσέπη του καταναλωτή και τέλος -και το πιο σημαντικό- εμφανίζουν καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά σε συνθήκες πίεσης εμφανίζοντας μεγαλύτερη πρόσφυση.

Με βάση λοιπόν τα παραπάνω, εμείς διαλέξαμε μια από τις δημοφιλέστερες διαστάσεις για την ελληνική αγορά, την 225/50 R 17, την οποία συναντούμε τόσο στα μικρομεσαία, όσο και στην κατηγορία των μεσαίων.

Στο τεστ που ακολουθεί επιλέξαμε συνολικά 52 διαφορετικά ελαστικά, τα οποία πρώτα όμως έπρεπε να περάσουν από μια σκληρή προκαταρκτική δοκιμασία: Να φρενάρουν σε βρεγμένο οδόστρωμα από την ταχύτητα των 80 χλμ./ώρα και σε στεγνό από την παραδοσιακή ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα. Το άθροισμα των αποστάσεων φρεναρίσματος διαμόρφωσε την αρχική κατάταξη από την οποία οι 20 πρώτοι πέρασαν στις επόμενες φάσεις της δοκιμής. 
Πάντως, από την πρώτη κιόλας αυτή δοκιμασία η οποία αφορούσε το φρενάρισμα, είδαμε σημαντικές διαφορές: στο βρεγμένο δρόμο η διαφορά του πρώτου με τον τελευταίο ήταν 15,7 μέτρα (!) ή διαφορετικά φανταστείτε 4 Toyota Yaris στη σειρά… Στο στεγνό οδόστρωμα ο πρώτος με τον τελευταίο είχε μικρότερες διαφορές, έως 4,4 μέτρα, κάτι που μεταφράζεται σε μία Toyota Corolla.
Οι 20 λοιπόν προκρινόμενοι συνέχισαν στις επόμενες δοκιμασίες που θα βρείτε στις επόμενες σελίδες και που ήταν: υδρολίσθηση σε ευθεία και σε στροφή, κράτημα σε στροφή και σε κυκλική πορεία (βρεγμένο οδόστρωμα), κράτημα στο στεγνό, ο θόρυβος κύλισης και αντίσταση κύλισης.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια