Mercedes GLA & Toyota C-HR δεν καταλαβαίνουν από σεισμούς

86.741 Επισκέψεις στο άρθρο
Παρά το πιο μικρό μεταξόνιο και τη σχετικά σφιχτή ρύθμιση στην ανάρτηση, το Toyota C-HR κατάφερε να βρεθεί σε υψηλές θέσεις και στους δύο τομείς.

Παρά το πιο μικρό μεταξόνιο και τη σχετικά σφιχτή ρύθμιση στην ανάρτηση, το Toyota C-HR κατάφερε να βρεθεί σε υψηλές θέσεις και στους δύο τομείς.

Σχεδόν ισάξια επίδοση με τα παραπάνω, με 8,5 ΜΜΙ είχαν η Mercedes GLA και το Toyota C-HR. Το premium γερμανικό SUV, τα πήγε πολύ καλύτερα, συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά του, με την ανάρτηση να έχει πιο μαλακή ρύθμιση και να προσφέρει έτσι καλύτερα επίπεδα άνεσης. Από την άλλη, μικρή έκπληξη μπορούμε να θεωρήσουμε την επίδοση του C-HR, καθώς έχει αρκετά πιο μικρό μεταξόνιο, ενώ και η ανάρτησή του έχει σχετικά σφιχτή ρύθμιση. Βέβαια η αρχιτεκτονική με τα διπλά ψαλίδια πίσω, το ευνόησε στη διαδικασία. Μάλιστα συγκριτικά με την πρώτη τριάδα τα δύο μοντέλα είχαν το ντεσαβανάζ της μεγαλύτερης διάστασης ελαστικών, 18 έναντι 17 ιντσών.

Σελίδα 1Mega Test άνεσης ανάρτησης σε 10 οικογενειακά SUV (Μέρος 1ο)
Σελίδα 2Η ανάρτηση πρέπει να «σιδερώνει» τα σαμαράκια!
Σελίδα 3Το «Τεστ του Καφέ» πλέον περιλαμβάνει σεισμογράφους & ντεσιμπελόμετρα
Σελίδα 4Το Dacia Duster είχε τις λιγότερες αναταράξεις
Σελίδα 5Kuga & Sportage συμπλήρωσαν το «βάθρο»
Σελίδα 6Mercedes GLA & Toyota C-HR δεν καταλαβαίνουν από σεισμούς
Σελίδα 7Τι έκαναν οι υπόλοιποι;
Σελίδα 8TEST Θορύβου
MERCEDES NEW RANGE
OPEL