Το Micra με τον νέο κινητήρα 117 ίππων μπαίνει σφήνα στα μικρά που «βγαίνουν» κοντά στα 120 άλογα!

Νέο Micra με 117 άλογα vs ανταγωνισμός

6.782 Επισκέψεις στο άρθρο (22/7/2019)

Το Nissan Micra των 117 ίππων ήρθε για να ανταγωνιστεί το 1,0 λτ. Ford Fiesta των 125 ίππων, καθώς και τα Hyundai i20 και Kia Rio που εφοδιάζονται με τον ίδιο 1.000άρη κινητήρα των 120 ίππων.

Η Nissan αποφάσισε να προσθέσει μια πιο ισχυρή έκδοση στην γκάμα του Micra με ισχύ 117 ίππων, μπαίνοντας στο «κλειστό» κλαμπ των μικρών μοντέλων με ισχυρές εκδόσεις, που ενισχύουν ως ένα βαθμό το fun to drive, χωρίς ωστόσο να έχουν GTi χαρακτήρα.

Πόσα μοντέλα υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην αγορά με αυτά περίπου τα χαρακτηριστικά, εκτός του Micra; Τρία, τα Fiesta, i20 και Rio. Ισχυρότερο όλων είναι το μοντέλο της Ford, κάτω από το καπό του οποίου βρίσκεται ο 1.000άρης EcoBoost κινητήρας των 125 ίππων 170 nm ροπής, ενώ το Kia Rio εφοδιάζεται με τον 1,0 λτ. TGD-i κινητήρα στην ισχυρή εκδοχή των 120 ίππων με 172 Nm, όπως ακριβώς και το i20.

Στην πράξη λοιπόν και βλέποντας τα νούμερα των μετρήσεών μας επιβεβαιώνεται πως τα τέσσερα μοντέλα έχουν σπιρτάδα και νεύρο. Το Fiesta είναι το γρηγορότερο στο 0-100 χλμ./ώρα, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία σε 9,5 δλ.. Μόλις 2 δέκατα του δευτερολέπτου περισσότερα χρειάζεται το Micra, ενώ το Rio, στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα χρειαστεί 9,8 δλ. και τέλος το i20 σύμφωνα με τη Hyundai θέλει λίγο περισσότερο φτάνοντας τα 10,2 δλ..

Αντίστοιχα κοιτάζοντας τις ρεπρίζ, βλέπουμε πως τα 20 κιλά ροπής του Micra (200 Νm) κάνουν τη διαφορά στο 60-100 χλμ/ώρα με 4η σχέση αφού απαιτεί μόλις 7,3 δλ. νούμερο εξαιρετικό για την κατηγορία και 1,0 δλ. μικρότερο από αυτό του Fiesta. Εκτός συναγωνισμού  το Rio που δοκιμάσαμε, καθώς πάντα τα αυτόματα κιβώτια ευνοούν αυτές τις διαδικασίες, λόγω kickdown, συνεπώς τα 5,3 δλ. που χρειάστηκε, όσο εντυπωσιακό και αν είναι δεν μπορεί να συγκριθεί με τα υπόλοιπα. Αντίστοιχα τα νούμερα για το 80-120 χλμ./ώρα με 5η σχέση είναι 10,9, 11,4 και 7,0 δλ. για τα τρία μοντέλα.

Το συμπέρασμα που βγαίνει από τα παραπάνω λοιπόν, είναι πως ακόμα και οι μικρές διαφορές στις ιπποδυνάμεις η τη ροπή έχουν και τα αντίστοιχα αποτελέσματα στις επιδόσεις.

Όσον αφορά στην τιμή, οικονομικότερο είναι το Hyundai i20 με 14.590 ευρώ στην μεσαία έκδοση Εxclusive, ακολουθούμενο από το Rio GT-Line των 16.990 ευρώ, όσο σχεδόν κοστίζει και το καλύτερα εξοπλισμένο Ford Fiesta (17.000 ευρώ), στην κορυφαία του εξοπλιστική έκδοση Titanium. Τέλος το Micra με τιμή  15.890 ευρώ στην μεσαία έκδοση Acenta «κάθεται» ακριβώς στη μέση του εύρους.

Εσείς πιο από τα τέσσερα μοντέλα θα επιλέγατε και γιατί;

home pro
moto