Η μπαταρία ιόντων λιθίου του Nissan Leaf 2018.

    Μπαταρίες ιόντων λιθίου

    30.287 Επισκέψεις στο άρθρο

    Οι μπαταρίες του τύπου αυτού απολαμβάνουν σχεδόν καθολική εφαρμογή στα σημερινά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η τεχνολογία τους είναι γνωστή και από πλήθος άλλων συσκευών (κινητά τηλέφωνα, laptops κ.τ.λ.) που χρησιμοποιούν τους εν λόγω συσσωρευτές ενέργειας. Οι πιο προηγμένες μπαταρίες λιθίου αυτή τη στιγμή που μιλούμε, προσφέρουν θεωρητική αυτονομία μέχρι 536 χιλιόμετρα και απαιτούν χρόνο φόρτισης περίπου 47 ώρες σε κοινή οικιακή πρίζα (Tesla Model S 100D). Ο συγκεκριμένος τύπος, ωστόσο, βρίσκεται σχεδόν στα όρια της εξέλιξης του. Αυτό σημαίνει ότι ο μόνος τρόπος να αυξηθεί η αυτονομία ενός οχήματος με αυτήν την τεχνολογία, είναι απλά να χρησιμοποιηθούν περισσότερες από αυτές σε ένα όχημα με ότι αυτό συνεπάγεται σε όγκο, βάρος και κόστος.

    Ειδική ενέργεια (Wh/κιλό μπαταρίας)    ≈104
    Κύκλοι φόρτισης    500-1500 αναλόγως χρήσης
    Κόστος μπαταρίας/kWh (¤)    ≈530
    Συνήθεις χωρητικότητες (kWh)    ≈19-100
    Απαιτούμενο βάρος μπαταριών για Αθήνα-Θεσσαλονίκη (κιλά) για μέση ταχύτητα 115 χλμ/ώρα    ≈1038
    Απαιτούμενη χωρητικότητα για Αθήνα-Θεσσαλονίκη (kWh) για μέση ταχύτητα 115 χλμ/ώρα    ≈108

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Hyundai
    OPEL