Νέα Pagani: Με κωδικό όνομα C10 και ντεμπούτο το 2022

Νέα Pagani: Με κωδικό όνομα C10 και ντεμπούτο το 2022

1.702 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2021)

Η Pagani εργάζεται πάνω σε ένα νέο supercar, το οποίο αναμένεται να κάνει ντεμπούτο μέσα στο 2022 με 6,0 λίτρων V12 κινητήρα που θα παράγει 30-40 περισσότερους ίππους σε σχέση με την Huayra.

Η ιταλική εταιρία με τον αργεντινό ιδρυτή Horacio Pagani, δουλεύουν πάνω σε ένα καινούργιο supercar με τον κωδικό C10, η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της τον ερχόμενο χρόνο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

40 περισσότεροι ίπποι από την Huayra

Σε δημοσιεύματα που έκανε ο ιδρυτής της εταιρίας στον ιταλικό τύπο, ανέφερε πως το πρωτότυπο C10 που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2017, βρίσκεται όλο και πιο κοντά στην παραγωγή του. Πληροφορίες κάνουν λόγο, πως θα εφοδιάζεται με τον νέο εξάλιτρο διπλών turbo V12 κινητήρα, που θα παράγει 30 με 40 περισσότερους ίππους σε σχέση με την τωρινή Huayra. Αξιοσημείωτο είναι πως πέρα από το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, η νέα Pagani θα έχει και έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο.

Αυστηρή «δίαιτα» για το νέο supercar

Αξίζει να αναφέρουμε πως πέρα από τις επιδόσεις, το Ιταλικό supercar έχει μπει σε «δίαιτα» αυξάνοντας έτσι τα κρατήματά του στην άσφαλτο. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρίας έχει δοθεί περισσότερος χρόνος για την μείωση βάρους παρά τη σχεδιαστική του άποψη. Η παρουσίαση του αναμένεται να γίνει στο Εθνικό Μουσείο Επιστήμης και Τεχνολογίας Leonardo Da Vinci στο Μιλάνο της Ιταλίας, μεταξύ Ιουνίου και Σεπτεμβρίου του επόμενου χρόνου.

Μόνο 300 «εκλεκτοί»

Ο Horacio Pagani σχεδιάζει να περιορίσει τον αριθμό παραγωγής των Pagani C10 σε 280 με 300 αυτοκίνητα, περιλαμβανομένων όλων των εκδόσεων όπως coupe, roadster και πιο ειδικών. Αν υπήρχε μια περίπτωση να θέλετε να την παραγγείλετε έχετε ήδη αργήσει, αφού μόνο οι Αμερικανοί ενδιαφερόμενοι ξεπέρασαν τον αριθμό.

Το «τελευταίο τοίχος» για τα βενζινοκίνητα supercars

Όσον αφορά την στροφή στο «πράσινο», όπως προστάζει η τάση της εποχής, η  Pagani θεωρεί πως μπορεί να συνεχίσει την παραγωγή βενζινοκίνητων supercar μέχρι το 2026, όπου και τότε τα μέτρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα είναι πιο αυστηρά. Το ιταλικό εργοστάσιο θεωρεί πως κανένας από τους πελάτες της δεν ενδιαφέρεται για κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο, αν και η ίδια δουλεύει στην εξέλιξη ενός από το 2018. Φήμες όμως θέλουν την Pagani να βρίσκεται σε συναντήσεις με την εταιρία ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων Lucid Motors.

Νέο supercar από την Pagani, «χειροκίνητη» και με βενζινη
- Θα έχει 40 περισσότερα άλογα από την τωρινή Huayra και χειροκίνητο κιβώτιο για τους πιο παραδοσιακούς
- Έχει δεχθεί σημαντική μείωση βάρους, πηγαίνοντας τα κρατήματά του σε άλλο επίπεδο
- Θα είναι περιορισμένης παραγωγής
- Προς το παρόν η Pagani δεν στρέφεται ακόμα στα ηλεκτρικά
Συμφωνείς με την κίνηση της Pagani να «σνομπάρει» τα ηλεκτροκίνητα ή πιστεύεις ότι απλά δεν έχει την τεχνογνωσία για την δημιουργία ενός υβριδικού supercar που θα κοιτάξει στα ίσα τον ανταγωνισμό;
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

LEASING FORD VS OPEL