" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η νέα Octavia G-TEC σας δίνει τη δυνατότητα να κινηθείτε οικονομικά, μόλις με 3,4 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα.

Ακόμη και αν δεν είναι δυνατός ο ανεφοδιασμός του αυτοκινήτου με φυσικό αέριο, η Octavia G-TEC μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με αμόλυβδη βενζίνη, εξασφαλίζοντας αυτονομία 920 χιλιομέτρων.

Οι νέες SKODA Octavia G-TEC & Octavia Combi G-TEC είναι ήδη διαθέσιμες στην ελληνική αγορά, με τιμές που ξεκινούν από τις 18.149 ευρώ.

Skoda Octavia G-TEC: Με κατανάλωση 3,4 ευρώ

Διαβάστηκε από 10130 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/2/2016

Η νέα Octavia G-TEC σας δίνει τη δυνατότητα να κινηθείτε οικονομικά, μόλις με 3,4 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα. Η ύπαρξη φυσικού αερίου και βενζίνης στα αυτοκίνητα CNG, εξασφαλίζει αυτονομία 1.330 χιλιομέτρων.

 
Η SKODA διευρύνει την γκάμα της νέας Octavia με δύο νέες άκρως ανταγωνιστικές εκδόσεις, οι οποίες λειτουργούν εναλλακτικά και με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG). Οι νέες SKODA Octavia G-TEC & Octavia Combi G-TEC είναι ήδη διαθέσιμες στην ελληνική αγορά, με τιμές που ξεκινούν από τις 18.149 ευρώ. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα του μοντέλου είναι ότι μπορεί να κινηθεί είτε με φυσικό αέριο, είτε με αμόλυβδη βενζίνη, εξασφαλίζοντας και στις δύο περιπτώσεις άξιες λόγου επιδόσεις σε αυτονομία και κατανάλωση.


Χωρίς τέλη κυκλοφορίας και με αυτονομία έως 1.330 χιλιόμετρα

Οι επιδόσεις της νέας Octavia G-TEC εντυπωσιάζουν. Με αποκλειστική χρήση CNG η αυτονομία φτάνει τα 410 χιλιόμετρα με ένα και μόνο ανεφοδιασμό, με την κατανάλωση να βρίσκεται στα 3,5 κιλά/100 χλμ. Με τιμή CNG στα 0,971ευρώ/κιλά το κόστος χρήσης μεταφράζεται σε μόλις 3,4 ευρώ/100 χλμ., ενώ ο κάτοχος δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας, καθώς η εκπομπή CO2 περιορίζεται στα μόλις 97 γρ./χλμ. 

Ακόμη και αν δεν είναι δυνατός ο ανεφοδιασμός του αυτοκινήτου με φυσικό αέριο, η Octavia G-TEC μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με αμόλυβδη βενζίνη, εξασφαλίζοντας αυτονομία 920 χιλιομέτρων. Σημειώστε, ότι με συνδυασμό των δύο τύπων καυσίμων, το μοντέλο της SKODA μπορεί να διανύσει έως και 1.330 χιλιόμετρα με έναν πλήρη ανεφοδιασμό! Σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα, γίνεται σαφές ότι η Octavia με φυσικό αέριο παρέχει πλήρη ελευθερία κινήσεων τόσο με βενζίνη, όσο και με φυσικό αέριο, αποτελώντας μια από τις καλύτερες προτάσεις στη μεσαία κατηγορία και όχι μόνο.

Για την κίνηση του μοντέλου φροντίζει ένας κινητήρας 1,4 TSI απόδοσης 110 ίππων, ο οποίος λειτουργεί με φυσικό αέριο (CNG) και εναλλακτικά με αμόλυβδη βενζίνη. Αμφότερες οι εκδόσεις Octavia διαθέτουν το στάνταρ πακέτο εξοπλισμού Green Τec, που περιλαμβάνει τεχνολογίες αιχμής όπως είναι το Σύστημα Start-Stop και το Σύστημα Aνάκτησης Ενέργειας Πέδησης κατά την επιβράδυνση, ενώ ο αποδοτικός τούρμπο κινητήρας πληροί τις νέες αντιρρυπαντικές προδιαγραφές EU-6.


Κορυφαίοι χώροι για την κατηγορία
Οι δύο δεξαμενές CNG έχουν συνολική χωρητικότητα 97 λίτρων ή 15 κιλών υπό πίεση 200 bar. Είναι τοποθετημένες σε ειδικό και υψηλής αντοχής πλαίσιο κάτω από το χώρο αποσκευών, δίχως να επηρεάζεται η κορυφαία πρακτικότητα του αυτοκινήτου. Ακόμη και στις εκδόσεις CNG, η νέα Octavia προσφέρει τους κορυφαίους χώρους στην κατηγορία της, με την χωρητικότητα του χώρου αποσκευών να φτάνει τα 460 λίτρα (ή τα 480 λίτρα στην combi έκδοση). 


Φυσικό αέριο: Οικονομικότερο ακόμη και από το πετρέλαιο
Το φυσικό αέριο είναι το πιο καθαρό καύσιμο και ταυτόχρονα ένα από τα οικονομικότερα για τον οδηγό. Τα παραγόμενα καυσαέρια είναι από τα λιγότερο ρυπογόνα, καθώς περιέχουν πολύ μικρότερες σε ποσότητα βλαβερές ουσίες, σε σχέση με τις εκπομπές των βενζινοκίνητων ή των πετρελαιοκίνητων οχημάτων. Σε σχέση με την βενζίνη, η εκπομπή CO2 είναι γενικά μειωμένη κατά 25%, ενώ η αναλογία των υδρογονανθράκων είναι εντυπωσιακά μειωμένη κατά 80%. Συγκρίνοντας με ένα βενζινοκινητήρα ίδιας χωρητικότητας, στην λειτουργία με CNG εκπέμπεται 80% λιγότερο μονοξείδιο του άνθρακα και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου.

Το δεύτερο μεγαλύτερο πλεονέκτημα ενός αυτοκινήτου που καταναλώνει φυσικό αέριο αφορά στο εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης. Ανάλογα με την αγορά (στην δική μας, το 1 κιλό CNG κοστίζει 0,971 ευρώ), το κόστος κατανάλωσης είναι κατά 60 % χαμηλότερο από αυτό της βενζίνης και κατά 40% περίπου χαμηλότερο από αυτό του πετρελαίου. 

 

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Νέο «καυτό» Yaris προ των πυλών

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Θα πλήρωνες για αυτόματο σε μικρό;

Η κίνηση στους δρόμους

Νέα όρια ρύπων: Όλα τα μοντέλα έως 95 γρ. CO2

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

Video: Γλίτωσε από του χάρου τα δόντια

Πως θα επιλέξεις την σωστή εξάτμιση

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Έμεινες από καύσιμα; Δες τι πρέπει να κάνεις!

Διπλά υβριδικό το επόμενο Nissan Qashqai

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »