2 φωτογραφίες »

Οι υβριδικές εκδόσεις

48.346 Επισκέψεις στο άρθρο (17/3/2020)

Η plug-in υβριδική έκδοση
Το plug-in υβριδικό Kuga προσφέρει την ελευθερία κίνησης που παρέχει ένας παραδοσιακός κινητήρας εσωτερικής καύσης, σε συνδυασμό με την απόδοση και την αθόρυβη λειτουργία ενός ηλεκτρικού μοτέρ.

Η αρχιτεκτονική του συστήματος κίνησης συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια, καθώς και μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh, με τη μέγιστη απόδοση να ανέρχεται στους 225 ίππους. Το Kuga PHEV υπόσχεται αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 72 χλμ. NEDC (56 χλμ. WLTP), κατανάλωση από 1,2 λτ./100 χλμ. NEDC (από 1,4 λτ./100 χλμ. WLTP) και εκπομπές CO2 από 26 γρ./χλμ. NEDC (από 32 γρ./χλμ. WLTP).

Η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται μέσω μιας υποδοχής φόρτισης στον εμπρός προφυλακτήρα. Επίσης, η τελευταία φορτίζεται αυτόματα εν κινήσει μέσω μιας τεχνολογίας που ανακτά την κινητική ενέργεια η οποία συνήθως χάνεται στο φρενάρισμα. Μία πλήρης φόρτιση της μπαταρίας από εξωτερική ηλεκτρική παροχή 230 Volt ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 6 ώρες.

Η «απλή» υβριδική έκδοση
Διαθέσιμο για παραγγελία αργότερα μέσα στη χρονιά, το Kuga Hybrid χρησιμοποιεί ένα αυτοφορτιζόμενο, πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης που προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και συνδυάζει τον ίδιο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια, μπαταρία ιόντων λιθίου και αυτόματο σύστημα κατανομής της ροπής που έχει εξελίξει η Ford. Το Kuga Hybrid θα διατίθεται με κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος Ford Intelligent All-Wheel Drive, με προβλεπόμενες τιμές κατανάλωσης 5,6 λτ./100 χλμ. και εκπομπών CO2 130 γρ./χλμ..

Η ήπια υβριδική έκδοση
Το νέο Kuga EcoBlue Hybrid αναβαθμίζει τον 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα  EcoBlue των 150 ίππων για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση. Η ήπια υβριδική τεχνολογία χρησιμοποιεί μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα που αντικαθιστά τον στάνταρ εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση ενέργειας κατά την επιβράδυνση σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.
 
Με το σύστημα των 48 Volt, η τεχνολογία Auto Start-Stop του νέου Kuga λειτουργεί σε περισσότερες περιπτώσεις, για πρόσθετη εξοικονόμηση καυσίμου, συμβάλλοντας στην κατανάλωση καυσίμου η οποία υπολογίζεται από 4,3 λτ./100 χλμ. NEDC (από 5,0 λτ./100 χλμ. WLTP) και εκπομπές CO2 από 111 γρ./χλμ. NEDC (από 132 γρ./χλμ. WLTP).

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
moto