2 φωτογραφίες »

Ο 1,2 turbo βενζίνης ξεχωρίζει για την πολιτισμένη και γραμμική, χωρίς ξεσπάσματα, λειτουργία του.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Δυνατό σύνολο, ικανοποιητικές επιδόσεις

217.464 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2020)

Κάτω από το καπό του ανανεωμένου C-HR εδρεύει ο 8NR-FTS τετρακύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας των 1,2 λτ. με άμεσο ψεκασμό και υδρόψυκτο intercooler που αποδίδει 116 άλογα με 185 Nm ροπής στις 1.500-4.000 σ.α.λ.. Στην πράξη ο κινητήρας ξεχωρίζει για την πολιτισμένη και γραμμική, χωρίς ξεσπάσματα, λειτουργία του. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο (0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ.), αλλά κινεί το C-HR πολύ ικανοποιητικά χάρη και στο έξυπνα κλιμακωμένο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο  (διαθέτει και rev-matching σύστημα με την ονομασία iMT για πιο smooth αλλαγές) με τον θετικό επιλογέα. Θα θέλαμε λίγο περισσότερο «νεύρο» στις επιδόσεις για να εκπληρωθούν καλύτερα οι σπορ διαθέσεις του ιαπωνικού SUV (60-100 με 4η/5η και 80-120 με 5η/6η σε 9,4/12,8 δλ. και 14,6/19,6 δλ. αντίστοιχα), ωστόσο η μειωμένη κατανάλωση μας αντάμειψε καθώς η μέση τιμή κατά τη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 7,6 λτ./100 χλμ..

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

AUTOFIT PASXA
4green