Το νέο Toyota C-HR μας έρχεται με αρκετά ενδιαφέρουσα σχεδίαση και έντονες ακμές.
Νέο Toyota C-HR
19.439 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2016)
Με το λανσάρισμά του να έχει προγραμματιστεί για τα τέλη του έτους, η Toyota μας αποκαλύπτει το εσωτερικό και περισσότερες λεπτομέρειες για το C-HR, που τοποθετείται στην κατηγορία των μικρομεσαίων crossover με κύριο αντίπαλο το Nissan Qashqai.
What is new
- To νέο crossover της Toyota
- Λανσάρισμα στα τέλη του έτους
- Aπό 1,2 turbo
Το C-HR είναι το μοντέλο με το οποίο η Toyota θα ανταγωνιστεί όλους τους καταξιωμένους «παίκτες» της κατηγορίας των μικρομεσαίων SUV. Έτσι, καθώς τα τελευταία χρόνια το RAV4 μεγάλωσε σε διαστάσεις, το νέο μοντέλο της Toyota έρχεται για να διεκδικήσει μερίδια από μια κατηγορία όπου το Qashqai της Nissan «παίζει» μπάλα μόνο του τα τελευταία χρόνια. Με αφορμή την πλήρη αποκάλυψη του μοντέλου στην επερχόμενη έκθεση του Παρισιού, η Toyota μας αποκάλυψε κάποια επιπλέον στοιχεία για το μοντέλο, αλλά και τις πρώτες εικόνες από το εσωτερικό του, το οποίο δεν καταφέραμε να δούμε στην έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο.
Με κουπέ σχεδίαση και μήκος στα 4,36 μέτρα
Μεγάλο του προσόν είναι βέβαια η σχεδίασή του, η οποία βρίσκεται αρκετά κοντά σε εκείνη του C-HR Concept που είδαμε για πρώτη φορά σχεδόν δύο χρόνια πριν. Βασικό χαρακτηριστικό της σχεδίασής του είναι η coupe αισθητική του, κάτι που οφείλεται στο έντονα κεκλιμένο τελείωμα της οροφής, στα μικρά πίσω παράθυρα και στις κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών. Αναφορικά με τις διαστάσεις του, το Toyota C-HR θα έχει μήκος 4,36 μέτρα, πλάτος 1,79 μ., ύψος 1,55μ. (στην υβριδική έκδοση) και μεταξόνιο 2,64μ., ενώ ο χώρος αποσκευών του φτάνει τα 370 λίτρα.
Τρεις επιλογές κινητήρα
Όσον αφορά στα μηχανικά του μέρη, να υπενθυμίσουμε πως το ιαπωνικό μοντέλο θα στηρίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα TNGA της Toyota, την οποία φέρει και το νέο Prius. Όμως οι ομοιότητες των δύο μοντέλων δεν σταματούν εδώ, καθώς και το C-HR διαθέτει υβριδική έκδοση. Καρδιά του συστήματος είναι ο 1.800άρης κινητήρας, με τη συνδυαστική απόδοση να βρίσκεται στα 122 άλογα και τις εκπομπές CO2 να μην υπερβαίνουν τα 90 γρ./χλμ. Ο 1,2 λίτρων κινητήρας των 115 ίππων που θα εξοπλίζει την βασική έκδοση του C-HR προέρχεται από το Auris και συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό ή με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές θα διατίθεται και με 2λιτρο σύνολο βενζίνης.
Τέλος στο πεδίο της τεχνολογίας και του εξοπλισμού το νέο μοντέλο της Toyota διαθέτει το πακέτο ασφαλείας, Toyota Safety Sense, σύστημα Park Assist καθώς και σύστημα Έξυπνης Εισόδου. Στον εξοπλισμό κατόπιν παραγγελίας μπορούν να προστεθούν φιμέ τζάμια, 18άρες ζάντες αλουμινίου και ηχοσύστημα JBL 8 πηγών με 9 ηχεία και ενισχυτή.
Σε βιντεο που εχω παρακολουθησει στο you tube με την παρουσιαση του δειχνει σαφως πολυ καλυτερο και αναδεικνυονται σε καθε πτυχη οι γραμμες του που αφηνουν αριστες εντυπωσεις οπως και το πανεμορφο εσωτερικο του που ειναι εμφανες ο αερας της πραγματικης ποιοτητας οπως ευαγγελιζεται και πολυ σωστα η toyota. Πιστευω με τιμη λογικη στην χωρα μας με τον 1.2 τουρμπο θα κανει βολτα στην αγορα μας,αν και η δυσκολες καταστασεις δεν επιτρεπουν τεραστιο ανοιγμα. Αντιθετα στην ευρωπαικη και παγκοσμια αγορα το βλεπω να πουλαει σαν ζεστο ψωμακι...χτυπησε φλεβα ο γιαπωνεζος κατασκευαστης σε ενα χωρο που και υπηρξε ο ιδρυτης του αλλα και εχει απιστευτη αποδοχη στον κοσμο!
Αυτα να τα βλεπουν οι γερμανοι που κανουν ακομα τουβλα με ροδες
Μονο με κινητηρες βενζινης δε θα περπατησει σχεδον καθολου στην ελληνικη αγορα αφου οι Ελληνες αγοραζουν αυτοκινητο συμφωνα με τη μοδα και μοδα ειναι το πετρελαιο ασχετα με το αν κανουν αποσβεση των χρηματων ή οχι..Μονο η χαμλη τιμη πωλησης θα βοηθησει αλλα αυτο ειναι μαλλον ονειρο θερινης νυκτος απο τηνTOYOTA.
Αποφασίστε....Ανταγωνιστής του Qashqai ή του Juke??
ο ντιζελ κινητηρας δεν ειναι μοδα για μενα, ειναι οικονομικοτερος απ την βενζινη εστω κι αν υπαρχει ισοτιμια στο μελλον οπως διαδιδεται, ειναι ανθεκτικοτερος, βγαζει περισσοτερα χιλιομετρα και η απορια μου γιατι η τοyοτα δεν βγαζει ενα κινητηρα δικο της στα 1600 βλεπε ΗΟΝDA. Tα υβριδικα ειναι καθαροτερα μεν αλλα πολυ ακριβα στην αντικατασταση των μπαταριων εστω και μετα απο 10 χρονια, 6000 ευρ και μονο στην αντιπροσωπεια δεν υπαρχουν εξω μπαταριες. βγαζει τουρμπο 1200 και οχι 1600σαρι ντιζελ με λιγοτερους ρυπους παρα συνεργαζεται με την bmw. επενδυει μεν στα υβριδικα αλλα γιατι οχι ντιζελ;;;;;
Ομορφο design με σίγουρη αξιοπιστία σίγουρη μεταπωλητική αξία φερέγγυα η TOYOTA σε αυτά τα θέματα όπως μας έχει συνηθίσει χρόνια τώρα και αν έχει και καλή τιμή τι άλλο να θες;
Είναι υπερηψωμένο Auris.Άλλο ένα τουτούνι για μια κατηγορία τουτουνιών "all-around", παντού μετρίων και πουθενά κορυφαίων...το αν θα είναι τουβλοειδές ή καμπυλοειδές, είναι δεύτερος λόγος για να ασχοληθείς μαζί του.Μην ξεχνάτε ότι το RAV4 έκανε τα τετρακίνητα να θέλουν να γίνουν αυτοφερόμενα, θυσιάζοντας πολλά για λίγους (ανήκω στην κατηγορία) και προσφέροντας λίγα σε πολλούς...:-)
θυσιάζοντας "πολλά" για λίγους και προσφέροντας "λίγα" σε πολλούς...:-) Τα ειαγωγικά αποδίδουν καλύτερα το νόημα!
Ηθελε μεγαλη προσπαθεια να φτιαξεις μεγαλυτερο καρναβαλι απο το juke...
ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ, ΕΣΤΩ Κ ΕΡΓΟΤΕΡΑ, ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DIESEL. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ Κ ΑΠΛΑ ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΩ!! ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ YARIS DIESEL Κ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΑΜΑΧΗ ΓΕΡΜΑΝΟ-ΦΙΛΩΝ, ΙΑΠΩΝΟ-ΦΙΛΩΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΑΠΛΟ: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΧΑΛΑΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ, ΝΑ ΑΝΤΙΔΙΚΟΥΜΕ Κ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΟΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ-ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΨΑΧΝΟΥΜΕ, ΡΩΤΑΜΕ Κ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ !! ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΜΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ ΝΑ ΜΗ ΝΙΩΘΟΥΜΕ "ΛΑΚΑΜΑΔΕΣ" ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ !!
θα συμφωνήσω με τους Νικολιδες και μου δημιουργείται η απορία..... μετο φυσικό αέριο γιατί δεν ασχολούνται οι αυτοκινητοβιομηχανίες, πλην Γερμανών και Ιταλών κι αυτοί σε πολύ συγκεκριμένα μοντέλα , αφού όλοι οι κατασκευαστές <<νοιάζονται>> για την προστασία του περιβάλλοντος!!
ρε παιδια αυτο ειναι τετρακινιτο ?
Φοβερο αυτοκινητο απο μια κορυφαια αναπτυσσομενη και αξιοπιστη αυτοκινητοβιομηχανια..ΑΛΛΑ το να αντιγραφουν σχεδιαστικα τα volgkswagen ειναι ΤΡΑΓΙΚΟ!