Πολύ ευχάριστη είναι η αίσθηση από παρέχει το Micra ακόμα και όταν πιέζεται. Δε γίνεται ποτέ απόλυτο, γεγονός που είναι υπέρ του με δεδομένο τον καθημερινό του χαρακτήρα.

Οδική συμπεριφορά: «Ας πάμε από το βουνό αυτήν τη φορά»

52.495 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2019)

Διάθεση να αφήσεις πίσω την πόλη ή/και τον αυτοκινητόδρομο και να ταξιδέψεις από μια πιο ελικοειδή διαδρομή σου βγάζει από την πρώτη στιγμή το Micra με το συγκεκριμένο κινητήρα, οπότε εξ`αρχής έχει πετύχει το στόχο του. Σε διαδρομές με στροφές μας άρεσε πολύ ότι έχουν περιοριστεί οι κλίσεις, το τιμόνι είναι πιο γεμάτο σε αίσθηση και αρκετά άμεσο, τουλάχιστον στις πρώτες μοίρες περιστροφής, ενώ η συμπεριφορά παραμένει ουδέτερη ακόμα κι όταν η πίεση αρχίσει να αυξάνεται. Το πίσω μέρος παίζει σημαντικό ρόλο καθώς το νιώθεις ότι βοηθά πολύ στη χάραξη της πορείας, γλυκαίνοντας τις γραμμές χωρίς πάντως να γίνεται παιχνιδιάρικο και να τείνει προς την υπερστροφή. Και εντός πόλης πάντως, το αυτοκίνητο ενώ αφήνει μια στιβαρή αίσθηση από το σφικτό στήσιμο της ανάρτησης, περνά με εντυπωσιακή ηρεμία και ησυχία πάνω από τις λακκούβες. Η δε θέα του ταμπούρου στον πίσω άξονα, μπορεί να έχει φανεί σαν «παραφωνία» για την έκδοση αυτή. Στην πράξη όμως η απόσταση ακινητοποίησης αποδείχτηκε εξαιρετική (100-0 χλμ./ώρα σε 36,5 μ.) και οπωσδήποτε ανάλογη της αίσθησης του σχετικού ποδωστηρίου. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
KIA