Nissan: Στις κορυφαίες μάρκες με τη μεγαλύτερη κοινωνική επίδραση

Nissan: Στις κορυφαίες μάρκες με τη μεγαλύτερη κοινωνική επίδραση

1.430 Επισκέψεις στο άρθρο (7/12/2021)

Mία από τις μάρκες με τον μεγαλύτερο κοινωνικό αντίκτυπο στον κόσμο, για τη βιωσιμότητα και τη θετική της επιρροή στον αθλητισμό ανακηρύχτηκε η Nissan!

Τιμητική διάκριση για τη Nissan

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η Laureus, σε συνεργασία με την SportsPro, ανακήρυξε τη Nissan μία από τις μάρκες με τον μεγαλύτερο κοινωνικό αντίκτυπο στον κόσμο, μέσω του νέου δείκτη που ονομάζεται Laureus Sport for Good Index. Ο νέος δείκτης αφορά στις εταιρείες παγκοσμίως που πρωτοστατούν στην παροχή θετικού κοινωνικού και οικολογικού αντίκτυπου μέσω του αθλητισμού.
 

Η Formula E και το γήπεδο του Άγιαξ συνέβαλαν καθοριστικά

Σύμφωνα λοιπόν με τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν η Nissan επιβραβεύτηκε ως η μοναδική μάρκα αυτοκινήτου για τη συμβολή της στην προώθηση της βιωσιμότητας στον κλάδο των μεταφορών. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η φίρμα, ο δείκτης αναγνώρισε τη θετική επιρροή της Nissan στον αθλητισμό, με τη Formula E να παρέχει το ιδανικό πεδίο δοκιμών για το ηλεκτροκίνητο μέλλον της μάρκας, αλλά και τη ενθάρρυνση της προς τους καταναλωτές για την χρήση ηλεκτρικών οχημάτων μέσω του πρωταθλήματος. Καθοριστικό ρόλο για την επιβράβευση αυτή της Nissan έπαιξε και η βιώσιμη λύση στο ποδοσφαιρικό γήπεδο του Άγιαξ «Johan Cruijff Arena». Η Nissan έχει συνεργαστεί με εταιρείες και προμηθεύει χρησιμοποιημένες μπαταρίες από ηλεκτρικά για τη δημιουργία του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού συστήματος αποθήκευσης ενέργειας που είναι εγκατεστημένο στο γήπεδο.
 

Ουδέτερη από εκπομπές άνθρακα έως το 2050

Επιπλέον η Nissan επαινέθηκε και για τη σημαντική συνεισφορά της στους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης όπως ορίζονται από τα Ηνωμένα Έθνη, με τη μάρκα να φιλοδοξεί να γίνει ουδέτερη από εκπομπές άνθρακα έως το 2050. Αυτό υποστηρίζεται από τη δέσμευση της Nissan ότι κάθε καινούργιο αυτοκίνητο σε βασικές αγορές παγκοσμίως θα εξηλεκτριστεί στις αρχές της δεκαετίας του 2030 και το Πρόγραμμα Nissan Green 2022.
 

«Τρέχει» το πρόγραμμα «Ambition 2030»

Κλείνοντας να θυμίσουμε πως η φιλοδοξία της Nissan να γίνει μια πραγματικά βιώσιμη εταιρεία ενισχύθηκε μόλις την περασμένη εβδομάδα με την ανακοίνωση του Ambition 2030.   

Τιμητική διάκριση για τη Nissan!
-Στις κορυφαίες εταιρείες σύμφωνα με τον δείκτη Laureus Sport for Good.
-Η Formula E και το γήπεδο του Άγιαξ συνέβαλαν καθοριστικά
-Ουδέτερη από εκπομπές άνθρακα έως το 2050.
-«Τρέχει» το πρόγραμμα «Ambition 2030».
Μετράνε στο κοινό τέτοιες βραβεύσεις ή αυτές αφορούν κυρίως το προφίλ των εταιρειών;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda